Nouja ze heeft 10k opgehaald dus er zijn blijkbaar genoeg mensen die wat willen geven, prima toch?
Haha gaan we weer #jenniefromtheblokhut
Dat is denk ik een ander boshutje aangezien ze (op het dak en de spin na in haar stories) er nog niks van heeft laten zien omdat het nog online te koop staat.
Ik vraag me af wat de mensen die geld hebben gegeven hiervan vinden. Houdt ze jullie (die dus geld hebben gegeven) op de hoogte? En er was ook iemand die een sessie had gekocht toch? Heb je die al gehad? Zo ja, hoe was het? Was het het waard?
Las laatst dat iemand het volgende een stomme aanvulling vond, maar doe het toch.
Bovenstaande is geen aanval, ik ben gewoon nieuwsgierig.
Ze zou het geld gaan doneren als het niet richting de aankoop van het huis ging, stond in de disclaimer op die website
Heeft ze dat ding nog steeds niet?
Mocht het doelbedrag niet gehaald worden, dan worden de aangekochte diensten en producten wel uitgevoerd/geleverd. Donaties via Tikkie en GoFundMe worden dan gedoneerd aan een nog te kiezen organisatie die zich inzet voor dieren. Daar zal ik uiteraard bewijs van plaatsen.
Ah, inmiddels lees ik het inderdaad ook anders.
Dit is toch een normale gang van zaken, eerst een bod uitbrengen onder voorbehoud, en daarna pas de keuring?
Persoonlijk heb ik het andersom gedaan, ook omdat ik destijds onder de vraagprijs ging bieden en daar argumentatie voor wilde hebben (offertes voor wat er moest gebeuren).
Maar aangezien ze aan alle kanten financiering aan het regelen is Ʃn een dergelijk huis bouwtechnisch meer risico heeft, zou ik het zelf van tevoren hebben gedaan. Straks moet ze nog een tikkie voor 10k uitzetten!
Ik volg haar niet en heb eigenlijk vooral hier meegekregen wat mensen ervan vonden (met name negatief dus). Maar omdat ik ook wat mensen hoorde over dat ze haar gingen steunen was ik wel benieuwd hoe die er nu in stonden. Dus dankjewel voor je antwoord
Ik vond het ook echt bizar dat ze pas nadat ze die 10k binnen had, voor de 2e keer ging kijken. Hoe kun je na 1 keer kijken al weten dat je het gaat kopen?
Haha ik dacht gelijk komt vast weer een actie
Ik heb echt een saaie kantoorbaan en zou heel graag wat anders doen, maar hoe kan je hier nu met zoān zure bewoording op reageren? Ik begrijp echt niet waarom het zo hoog zit bij sommigen. Mensen kiezen er zelf voor om te doneren, of krijgen er iets voor terug. Ze komt niet met een zielig verhaal o.i.d. + ik vind het echt de verantwoordelijkheid van mensen zelf of ze aan zoiets doneren of niet. Ik denk dat Jennie ook geen extreem jonge fanbase heeft a la Mascha
het gaat om het principe
haha wat een clichƩ, maar ja voor mij in dit geval dus echt
Ja true, maar als ik geld van mensen zou vragen zou ik dat toch op een andere manier proberen te doen denk ikā¦
Nou als de discussie al is gevoerd, dan zijn er ook al voldoende zure opmerkingen gemaakt toch?
Ik snap de kritieken best wel hoor, vind het heel terecht dat mensen nu opmerken dat het vreemd is dat ze zich nu pas gaat verdiepen in wat de staat is van het huis + dat het vreemd is dat ze al met moeite de vraagprijs gefinancierd krijgt, maar geen rekening houdt met verdere kosten. Dat vind ik ook constructieve kritieken. Maar iemand āschooierā blijven noemen vind ik eerlijk gezegd echt heel onsympathiek.
Haha daddyhox van de huismuts heeft een vlog met visstick-spon online gezet. Precies tijdens het showen van de visstick hoor je in het gitaar(stock)muziekje āItās not fair⦠How much longer will you suffer in this lifeā.
Niemand heeft nog iets gezegd over Mascha dār outfit van vandaag⦠zijn we ondertussen door de wol geverfd geraakt? En dat zowat de halve vlog bestaat uit mas en greg die over massa dr buik aan het aaien zijn en tegen Poppy praten⦠Ik weet niet hoezo maar ik zou zulke momenten lekker uit de vlogs laten. Leuk om te bewaren voor jezelf voor later. En ik weet dat het geen seks oid is. Maar vond het heel vreemd om ābijā zoān intiem moment van anderen te zijn. Maar zij zijn sowieso mijn BECāS dus misschien ben ik heel biased haha.
Ik vond wel dat het erg lang duurde, en dat gregors hoofd er telkens zo dichtbij. Iets te intiem om zo naar te gaan zitten kijken ofzo.
Maar ze zijn gewoon lekker enthousiast, en het is aan hen zelf wat ze wel of niet willen delen.
Outfit; de kleur vond ik niet zoveel voor haar doen, de kleding ansich wel leuk maar niet zo met elkaar
gecombineerd, jammer!
Gaat indd wel veel offtopic te laatste tijd hier, maar dat vind ik ook wel iets gezelligs hebben ofzo, wat minder oppervlakkig dan over kleding praten ofzo haha.
Ja, naja de discussie over Jenny en dr blokhut mag van mij wel over zijn. Vandaar dat ik er even iets anders in gooide haha.