Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

ik moet dit even kwijt, en ik geef eerlijk toe dat ik Jorg van Sanny echt een irritante kwal vind. Weet uberhaupt niet of ie hier echt besproken wordt.

Maar: die hele rant over mONeY mINDsEt en law of attraction en ‘er is genoeg geld voor iedereen’ in de vlog van deze week is toch echt te geprivilegieerd voor woorden. Ik snap echt niet hoe mensen zo’n groot bord voor hun kop kunnen hebben.

33 likes

Ik bak toevallig nooit uit een pak, maar ik ben er in de meeste gevallen niet op tegen. Maar zelfgemaakte scones kunnen gewoon niet met een pak worden gemaakt. Daar hoort lekker boter in te zitten, en het bloem mag amper aangeraakt worden. Ik kan me niet voorstellen dat het met water ook maar in de buurt komt van een scone met boter.
Ik ben gewoon een sconesnob, het spijt me.

2 likes

15 likes

Ja, true!! Ik ben allergisch voor al dat zwevende populaire gelul over de ‘wet van aantrekkingskracht’. Ik ben geboren met een chronische aandoening en ik heb me een tijdje in ‘the secret’ verdiept omdat ik begon te geloven dat ik MEZELF dus ziek maakte. Door mijn ‘negatieve overtuigingen’ enz enz. Lang verhaal kort: ik heb gewoon pech gehad, en ik kan het echt niet veranderen met de juiste gedachten. The law of attraction werkt fantastisch voor mensen bij wie alles al mee zit in het leven…

15 likes

Omg hij zegt dit nu weer zo in z’n video :joy::joy::sob:

3 likes

Thanks, nu crave ik deze brownies :drooling_face:

1 like

snap ik helemaal! Echt heel naar. Wat fijn dat je dat uiteindelijk van je af hebt kunnen zetten!

1 like

Neeee joh. Die trap van Monica. :no_mouth: :joy:

Trap

68 likes

Hahahahaah wat issssss dit :joy: Stijl is echt niet te koop

25 likes

Ah love it dit wil ik later ook

3 likes

Ik wil dit

4 likes

Ze is er ook echt oprecht heeeeeul blij mee haha. Ik moest gewoon hardop lachen toen ik het zag haha.

Ergens snap ik het ook wel hoor. De kerel uit huis en het huis je eigen maken.

5 likes

Ze gaat haar badkamer in dit huis ook weer laten incl gouden details haha.

Ik vind deze vloer mooier die een bepaalde zangeres thuis heeft.

1 like

Het dak van #bosbabe moet worden gedaan als ze het boshutje neemt, zou ze daar ook weer 10k voor nodig hebben?

2 likes

Haha ik dacht echt precies hetzelfde. Ik zou het echt schandalig vinden als zij wéér geld zou gaan vragen, dit is dan precies iets wat @vuilnisglitter (toch??) benoemde. Al het geld bij elkaar verzamelen en dan alsnog allerlei andere kosten hebben.
OF zou ze dat in haar story zetten in de hoop dat iemand een dienst of hulp aan gaat bieden, zonder kosten

Of gewoon simpelweg om haar afweging met haar volgers te delen.
#mijnvertrouwenisweg, dus ik denk meteen cashen :thumbsup:

4 likes

Ik dacht dit dus! Gelukkig niks gedoneerd of gekocht. Kende haar ook alleen na aanleiding van deze actie. Ik las trouwens net een nieuwsbericht dat de politiek klaar is met nep bedelaars. Wat mij betreft kan deze actie daar ook bij.

8 likes

Kijk eens aan, daar begint het al! Called it.

NEEEEE ik kijk net die story en ze laat nu pas een keuring doen?!

2 likes

Snap sowieso niet waarom je haar geld zou geven, ik ken zoveel mensen die het harder nodig zouden hebben. Iemand die je niet kent die vraagt om geld, ga je het toch niet zomaar geven? :thinking: Iedereen wil wel van alles wat ie niet kan of heeft. Maar die discussie hadden we volgens mij al gehad haha.

23 likes