Wat doet ze eigenlijk moeilijk? Haar werk vindt toch online plaats? Waar zouden er dan regels voor moeten zijn? Een virusscanner ha ha ?
Ze is Dior uithangbord dus ze krijgt die spullen sowieso gratis!
Ik moet nu meer om jou lachen dan om mijn eigen grap
Net 10k binnengeharkt met boswandeling en 1-op-1 afspraken en dan lekker alles afzeggen. Wel slim!
Sorry maar ik vind dit lachwekkend. Alsof corona hier een fuck om geeft
Ach gelukkig heeft ze er geen spon in verwerkt
Jongens ze stuurt bergen positiviteit en alle liefde. Doe niet zo ondankbaar kan echt niet
âlaat ons focussen op ons gezonde lichaamâ
eh waar komt die veronderstelling vandaan dat iedereen gezond is? âOns krijg je niet kleinâ spreek voor jezelf, trut.
Is op insta , ik heb gister net Anna Nooshin geblokkeerd omdat ik die steeds met haar onsympathieke kop voorbij zag komen, dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft???
Edit : ik zie nu dat het eronder staat idd ahaha. Videos die je hebt bekeken.
Geil.
Hahahaha sorry maar ik ga stuk
Ons krijg je niet klein
Nou misschien wel meit, weet jij veel
Ze zal wel heel erg verliefd zijn op zichzelf. Oh wat schaamtevol!
haha jongens moest zo hard lachen om jullie reacties @Alpacamybags @grace alsof corona meeleest en er een fuck om geeft
@Zemraluani jessie in een string op bed met corona wijsheden
echt zĂł misplaatst en suf dit, echt zware cringe
lekker origineel weer Alwin
echt stom dat hij ook nergens credits aan Bonnie geeft van wie die Ăłverduidelijk gecopycat is
(of doet hij dat wel? kon het niet aan m af te kijken maar sowieso niet in de intro of beschrijving iig)
tuurlijk heeft Bonnie het ook niet bedacht, weet ik ook wel, maar het zijn notabene vrienden van elkaar, dan geef je toch ff een shoutout?
Maar al die youtubers maken dezelfde soort videoâs en het zijn ook nog eens allemaal âvriendenâ. In dit geval gaat het toch om een bestaand concept dat hij absoluut niet zelf bedacht heeft maar Bonnie ook niet. Dan blijf je bezig
Als hij nu naar een kringloop zou gaan waar iemand binnen 20 minuten een outfit moet samenstellen voor hem zou ik het anders vinden
edit: Kringloopkwartier begint binnenkort weer he? Yay, dat vind ik echt een leuke serie.
Maar Alwin komt toch nooit (meer) met originele content?
Alsof je tegenwoordig nog origineel kan zijn op YouTube. Dan moet je vleesvervangers op het topje van de Eiffeltoren grillen oid.
Hahaha. Voor een beelddenker is dit echt een mooi beeld :âD
Ik ken âm natuurlijk niet en ik kan niet oordelen over de band met zân familie, maar laatst filmde hij kort een stukje over de boekpresentatie van het boek van zân vader en daar vertelde hij ook al niks over. Niks over de inhoud, niks over hoe hij het zelf vond. Vroeg me wel af waarom niet eigenlijk Geef ff een promo aan je vader die wel vaak voor jouw videoâs op mag komen draven