Haha daddyhox van de huismuts heeft een vlog met visstick-spon online gezet. Precies tijdens het showen van de visstick hoor je in het gitaar(stock)muziekje “It’s not fair… How much longer will you suffer in this life”.
Niemand heeft nog iets gezegd over Mascha d’r outfit van vandaag… zijn we ondertussen door de wol geverfd geraakt? En dat zowat de halve vlog bestaat uit mas en greg die over massa dr buik aan het aaien zijn en tegen Poppy praten… Ik weet niet hoezo maar ik zou zulke momenten lekker uit de vlogs laten. Leuk om te bewaren voor jezelf voor later. En ik weet dat het geen seks oid is. Maar vond het heel vreemd om “bij” zo’n intiem moment van anderen te zijn. Maar zij zijn sowieso mijn BEC’S dus misschien ben ik heel biased haha.
Ik vond wel dat het erg lang duurde, en dat gregors hoofd er telkens zo dichtbij. Iets te intiem om zo naar te gaan zitten kijken ofzo.
Maar ze zijn gewoon lekker enthousiast, en het is aan hen zelf wat ze wel of niet willen delen.
Outfit; de kleur vond ik niet zoveel voor haar doen, de kleding ansich wel leuk maar niet zo met elkaar
gecombineerd, jammer!
Gaat indd wel veel offtopic te laatste tijd hier, maar dat vind ik ook wel iets gezelligs hebben ofzo, wat minder oppervlakkig dan over kleding praten ofzo haha.
Ja, naja de discussie over Jenny en dr blokhut mag van mij wel over zijn. Vandaar dat ik er even iets anders in gooide haha.
5 maanden dacht ik. In juli bevalt ze
25 weken ofzo? In juli is ze uitgerekend iig. Of nouja, dat zegt ze maar kan natuurlijk ook eerder zijn omdat ze niet wil dat dr fans bij de bevalling zijn.
De dag dat ze aankondigde zwanger te zijn heb ik haar meteen ontvolgd omdat ik wist dat het zo zou gaan worden. Maar vond ze voor die zwangerschap ook al heel irritant
Doe jij anders
Waar stond die camera dan op gericht
Volgens mij is er nog weinig beuty aan die meit
Pardon, ze klemt nog elke dag hoor (“beesik klem zit erop!”)
Weinig klem aan
Wtf @ dit:
Dit meisje van 18 heeft klaarblijkelijk bijna een miljoen volgers gekocht op YT en Instagram, doet alsof ze collecties heeft met makeupmerken, photoshopt zichzelf in foto’s van het MET-gala, heeft tientallen neppe fanaccounts en neppe vriendenaccounts, en haar moeder doet heel enthousiast mee in filmpjes en gaat in op haar gefabriceerde verhalen.
Ik vind haar zo eng
De vrouwelijke versie van Don’t fuck with cats.
Denk 24/23 weken ik ben 2 juli uitgerekend en ben morgen 24 weken.
laat me raden : 10 euro op ali en 60 bij haar?
zijn er ook nooit een keer reacties op haar posts? bizar toch. haha
Ja gewoon dus nooit??
Toevallig heb ik deze laatst ook bekeken. Heb nu zelf zo’n DIY borduurkit besteld. Vind het echt prachtig wat zij maakt😊