Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik bewonder dat ergens ook wel weer. Mijn moeder is ook zo. Alles perfect voordat je er gaat wonen. Ik daarentegen hing pas na twee jaar mijn toiletrolhouder op. :rofl: En ben ook ooit ergens ingetrokken met alleen een opblaasbaar luchtbed om op te slapen en mijn koffer vol kleding. Ach, verschil moet er zijn. :sweat_smile:

9 likes

Heb ik net ook allemaal gedaan, ben benieuwd hoe het afloopt

3 likes

Hahaha ja ik bewonder dat ook heel erg, ook dat ze nog voor ze er wonen al de olijfolie in een glazen fles heeft gedaan wantja zo’n plastic fles staat niet mooi. Ze wonen er nog niet eens haha.

5 likes

serena had pas ook al zo’n vage iphone give away maar die is uiteraard alweer verwijderd uit haar feed.

1 like

Was volgens mij precies hetzelfde. Hoeveel zou ze hiermee verdienen :thinking:

wow is dat een optie
ik ga ook glazen flessen kopen als ik ergens ben waar ze die flessen hebben!! zou me echt #succesvol voelen

6 likes

Serena heeft ook als een van de enige erbij staan dat je wat van haar foto’s moet liken voor extra kans terwijl dat dus helemaal niet geldt :joy:

51 likes

Aimee zei laatst ook zoiets. Hele verantwoording over dat ze echt moest en dat ze zich aan de maatregelen hield en dit noodzakelijk was. Wat koopt ze: accessoires voor in huis😂

5 likes

Bwahahaha

Ik denk niks eigenlijk. Alleen volgers. Want wat levert het die winactie-pagina op? Ook niks.Ik ben zo benieuwd wie dit bedacht heeft en daar verantwoordelijk voor is.

Ik zou dan toch minstens iedereen laten betalen voor de deelname. Dus nog een extra bedrag bovenop de inleg voor de iPhone.

Edit: wow kijk mijn en mijn money mindset

10 likes

Ja precies. Maar verder valt er volgens mij niet zoveel te halen/verdienen afgezien van volgers :thinking:

Grappig ook hoe de helft van die 39 de foto alweer van hun insta heeft afgegooid.
Heb zowel de insta van die winactie, als alle foto’s die de influencers ervan gedeeld hebben gerapporteerd als spam. You do you :v:t2:

16 likes

Ik dacht al huhh vertrouw dit echt niet en die pagina die je moet liken… om meer volgers te krijgen.

Spam, scam… komt op hetzelfde neer in dit geval volgens mij. Echt naar om al die jonge volgers dit soort shit te laten doen.

2 likes

Ja volgens nu.nl betalen de deelnemers rond de 300 euro. De starter moet daar alleen een iPhone voor kopen en de rest is winst.

3 likes

Jup. Hopelijk doet insta er wat mee als meerdere mensen gerapporteerd hebben :v:t2:

Overigens niet per definitie tegen winacties als je iets leuks voor je volgers wilt doen en je geeft daar een creatieve invulling aan. Maar zo ordinair dit.

8 likes

Nee je kunt ook leuke winacties doen met producten die je hebt gekregen voor een winactie of met producten die je over hebt en niet nodig zijn. Of met een campagne ofzo. Maar niet zo shady met iphones lopen gooien wat echt nergens aanleiding toe geeft.

Klopt. Zoals Lotte van Lotte love beauty doet winacties met haar eigen gekregen producten. Dat is al hele anders dan random iPhones…