Want te druk??
Jennie heeft op YouTube een rondleiding van haar boshuisje geüpload. na het kijken snap ik echt helemaal niet waarom ze voor deze is gegaan. Het huis zit vol vochtvlekken en smerigheid.
Edit: de link https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=OchjDWxmZXQ
Dit ziet er echt uit als zoān vakantiehuisje dat je boekt omdat het goedkoper is/er weinig anders is. Vervolgens kom je binnen blijkt het op de fotoās toch wel een stuk netter te zijn en elke nacht dat je er slaapt wil je liever naar huis. Die vochtplekken, die kuil met gore sokken. Ik ben hier echt teveel luxepoes voor. Had die vorige bewoner ook niet ff kunnen schoonmaken ofzo.
Edit: ook lekker dat je weet dat er lekkage is, je nu het geld nog niet hebt, en het waarschijnlijk nog wel kan wachten tot september. Met een beetje ongeluk krijg je een extreem kutte augustus maand en staat je huis onder water.
Brrr wat een nachtmerrie haha. Zo vies en dan die ouwe zooi van de vorige bewoner, is toch genant om het zo achter te laten
Dat eten ook nog in de gootsteen . En idd die lekkage overal, die lelijke badkamer, keuken, etc. Ik vraag me af of ze allemaal realiseert waar ze aan begonnen is.
Ik ben wel heeel benieuwd wat t gaat worden. Ik vind haar altijd wel een leuke interieursmaak hebben dus na heeeel veel werk denk ik dat het wel schattig kan worden
Ja vraag me ook echt af waarom je in september pas een nieuw dak wil laten leggen terwijl je weet dat er een lekkage is, maar niet weet hoe ernstig?? Lijkt mij een vrij essentieel iets om meteen te laten doen
Ja straks staat je blauwe fluwelen bank daar zeiknat te worden
Hahah jemig ik dacht alleen maar: vetttt hier wil ik ook wel wonen! Ik zie ook echt wel hoe het gaat verbeteren met alle plannen die ze heeft. Maar ik vind het nu al een leuke plek om te wonen.Je kon haar bijna niet verstaan door al die vogels, heerlijk. Wel jammer van die holbewoner die het zo achtergelaten heeft.
Ja ik vond het ook leuk hoor! En toch alleen maar fijn dat je niet helemaal in the middle of nowhere in je eentje woont maar er nog wat mensen in de buurt zijn
En joh nieuwe tegels in de badkamer, nieuwe keuken en al die lelijke meubels van de vorige eigenaar eruit en het is denk ik heel mooi!
Het is totaal niet mijn smaak met dat hout (ja logisch dat het van hout is) maar zij is er wel heel blij mee. Alleen dat van die lekkage vind ik wel echt een beetje dom. Ik heb zelf dit jaar een kleine lekkage gehad in mijn keuken en water richt zoveel schade aan in zoān korte tijd.
Het huis lijkt mij vooral heel arbeidsintensief, niet alleen nu, maar überhaupt voor de rest van de woontijd. Zoals wonen op een woonboot, waarbij steeds van die grote opknapbeurten zijn. Al het hout verven, enz. Ik vond de vloer er ook slecht uitzien op plekken, nl.
Ja klopt maar moet je als je een klushuis koopt er niet sowieso met die instelling ingaan? Ik zou het dus juist wel leuk vinden, beetje avontuur van zoān nieuw huis en alles dat nog anders moet worden en helemaal eigen gemaakt.
En dan maar hopen dat je dak het houdt tot september
Er hebben migratie arbeiders in het huisje gezeten vertelde ze dus dat verklaard wellicht de rotzooi? Meerdere mensen in een huis en niemand die zich
echt verantwoordelijk voeltā¦
Ik vind t huisje ook best leuk en het is ook wel een leuk klus project. Maar als je al moet crowd funden om het uberhaubt te kopenā¦
Nou precies! Niet iedereen is naar een regulier, āmakkelijkā huis op zoek. Ik vind het juist tof dat ze gewoon haar droom volgt, en als ze idd een beetje verbouwd en haar eigen spullen erin zet, het er al heel anders uit ziet. Het lijkt mij in ieder geval leuk om de verhuizing te volgen
Ik ben ik ook niet kapot van het huisje, maar wel echt heel benieuwd naar de makeover en alles. Vind het daardoor wel leuk om te volgen!
Zo veel hout! Maar het voelt wel echt als een vakantiehuisje.
Side Story: mijn ouders hebben op hun camping ook zoān houten huisje staan, wel iets kleiner, maar ik denk dat het echt een love or hate is. De vorige eigenaren van dat huisje hadden ook echt allemaal houten meubels erin, zodat het nog meer hout was. Al hoop ik echt dat ze de kosten/tijd van onderhoud niet onderschat, want bijvoorbeeld in de 5 jaar dat dat huisje er staat heb ik al 2x goed kunnen cashen door een weekje te komen schilderen.
Je mag dan blij zijn dat het de bank is. Als de hele boel ondergiet in een huisje van hout. Zou er zelf niks nieuws in plaatsen totdat je zeker weet dat de lekkage geen schade aan kan richten.
@Koffie tuurlijk is niet iedereen op zoek naar een makkelijk huis. Maar het helpt om enige zekerheid van inkomen, reserve en kluservaring te hebben als je een onderhoudsintensief huis koopt. Als je alleen al voor de aankoop een crowdfunding nodig heb vraag ik me af waar je aan begint, zit al te wachten op de dag dat het huisje volloop met water en crowdfunding 2 komt.
Hahaha die etensresten en sokkenkuil??? Zooo goor hahaha. En haar buurman is blijkbaar een fervent bladblazer want dat was laatst in haar stories ook al, daar zou ik ook wel gek van worden. Maar als je niet naar de schimmelplekken en gorigheid kijkt vind ik het wel een leuk huisje
Wat een gribus! Moet echt flink nog wat geld tegenaan gesmeten worden.