Ja zat ik me dus ook te bedenken, lekker handig voor het personeel.
HahHahahaah ik ga kapot zo’n hele rol uit die tas😂
Ik zie het al voor me dat dat hoofdje er dan bijna uit is en haar man dan in paniek dat hele ding pakt om snel het mobieltje op te laden.
Hahahhaah ik zit dit stiekem op m’n werk te lezen maar heb vrij veel moeite met m’n lach in houden. Een haspel, hoe bedenk je het

Haha dit is echt hilarisch, zouden ze er gewoon niet aan gedacht hebben dat een verlengsnoer zoveel handiger zou zijn
??
Ja of gewoon een powerbank
oehh anna nooshin heeft een nieuwe teatime (IG tv) over business, waar ze onder andere over haar project Alter gaat vertellen
straks kijken
Oh ik vind dit wel tof eigenlijk. 
Nmsvpe
Ohja nog makkelijker 
Ook in zo’n typische trendkleur waar je waarschijnlijk over 10 jaar helemaal op uitgekeken bent. Vimnd het ook gruwelijk lelijk
Ach tegen die tijd heeft ze vast haar derde of vierde keuken al bij elkaar gespont
Flinke smak geld aan uitgegeven en dan ook nog gesommeerd, heftig!
Brrrr echt niet mijn smaak en totaal niet tijdloos. Dit ben je zo snel beu denk ik.
Weet iemand wat Bonnie over Mariah Carey zei in haar stories? Compleet random maar ik ben benieuwd.
Ja maar dat was als een reactie op een eerdere story die ik heb gemist. T maakt verder ook niks uit maar ben n lichte Mariah stan dus was benieuwd.
Wel zielig dat ze zich LETTERLIJK de tyfus in heeft moeten werken tijdens haar studie
Ooooooo get it! Thanks haha.
Heel negatief van mij, maar als influencers hun inboedel vloggen, ga ik er vanuit dat ze min. 50% gesponsord hebben gekregen. 
Sowieso, anders zetten ze er altijd bij “dit is geen spon!!! Zelf betaald!!! Ben gewoon heel enthousiast!!!”