Hahaaa ik las eerst “halve PAK cake” en dacht: ah fijn, er zijn meer mensen die een halve cake per keer eten. Maar nee. Een halve pLak
Lotte nam later in de vlog tijdens de lunch een half koekje en de rest bewaarde ze voor ‘s avonds
Hahaha wat
Wat een discipline als je na een half koekje kunt stoppen met eten, lukt me niet eens na een half pak
Dit irriteert me meer dan ik kan uitleggen. Serieus, wtf. Een half koekje
Kan iemand hier zich daarin herkennen? Hoe werkt dit??
Aaah ik haat het sowieso als mensen een koekje pakken uit de schaal/trommel/verpakking, de helft afbreken en dan de ene helft weer terugleggen! Nee! Je pakt het hele koekje JE EET HET HELE KOEKJE OP.
En nog erger is het als diegene dan vervolgens alsnóg die ene helft pakt die ze in eerste instantie terug hadden gelegd Sorry dit irriteert me al jaren mateloos
Ik ben wel jaloers op mensen met zoveel controle, vooral als ik mijn steeds groeiende buik zie omdat ik nu letterlijk werk in mijn keuken. Als je dan ook nog eens heel veel geniet van dat halve koekje. Daar heb ik wel respect voor eigenlijk, want ik ben echt het tegenovergestelde.
Ik zou het ook echt slecht trekken als mensen halve koekjes zouden terugleggen in mijn koektrommel en ik eet ook wel eens een zak chips als ontbijt, maar ik vind de mate waarin de ‘vreetcultuur’ hier vaak wordt aangemoedigd ook wel een beetje stom hoor. Laat die meid lekker 4 koekjes bakken en 6 pepernoten in een schaaltje eten. Daar is echt niks mis mee.
Let Lotte nu eigenlijk op dr eten of iets? Ik weet nog dat ze met Bonnie een keer een ijsje ging halen en toen iets van 3/4 bolletjes nam. En dat Bonnie daarop zo achterlijk geshockt reageerde.
In de tijd dat ik nog weleens een vlog van haar keel had ze het altijd druk met haar brede heupen en dikke bovenbenen, dus ik neem aan van wel.
Haha nee eens, bij mij gaat het ook niet om dat je de hele zak koekjes op moet vreten maar vooral dat ik het heel irritant vind als mensen tijdens het eten telkens mini stukjes ergens vanaf breken of scheuren en dan uiteindelijk toch dat hele ding opeten.
En ik heb het idee dat het, zeker bij Bonnie, ook wel echt opperste zuunigheid is. Dat ze nog iets bewaart voor de volgende dag en dan met een heel zelfingenomen gezicht zegt ‘wie wat bewaart die heeft wat’.
Never forget dat Bonnie haar patat ging bewaren voor de volgende dag
Oja gadver, dat gingen ze (of nouja, Bonnie) toen opwarmen in de magnetron.
Gadverredamme
Spot ik nu de broer van Nina Warink bij First Dates?
Heeft de huismuts eigenlijk haar weggelopen pabtoffel al gevonden of nieuwe gekocht/gekregen? Ineens is het wel heel stil rondom dat pantoffelmysterie van haar
Waar dan?
Die Jordanees? Nee toch.
Nee inderdaad, die broer is toch ouder dan Nina en arts