Tijd voor een podcast over podcasts denk ik. Is de microfoon al binnen?
Staat de microfoon aan?
Staat de microfoon aan?
Sarah Rebecca post zoveel foto’s met blote buik op instagram. Ik heb haar buik serieus vaker gezien de laatste tijd dan die van mijzelf.
Ik vind het echt heel lief hoe Co (withtheflow) praat over Rachel en haar interieur dingen
Bedoel de Huismuts!
Lo-fi is weer hip toch?
Ooh gisteren? Toen heb ik niet gekeken haha
Voor mijn gevoel is Sarah al 6 jaar zwanger
Oh ik zat naar die van vanavond te kijken idd
Maar echt. Ben heel benieuwd hoe gaat vlogs gaan worden, maar heb wel zo’n voorgevoel. Die is straks alleen nog maar moeder.
haha wat schaamteloos dit, hele concept exact gekopieerd wan tasty/worth it
ook precies die verhaalstukjes van de chefs
Wat beweegt zij irritant. Heel overdreven met die Handen praten helemaal naar een kant hangen en dr hoofd zit net zo los als zon bobble head poppetje
Wat grappig dat Marnie van Geordie Shore Nederlands kan joh.
ik erger me aan haar en haar monddichtlach
Hhahahahahaahahahahahahhaha
Ik bestel vaak teveel bij de friettent en bewaar wat ik over heb dan ook voor de volgende dag. Als er nog een portie friet over is dan gooi ik het op een bakplaat, met kaas erover of spekjes of rode ui etc, en dan ff onder de grill met sausjes erover, als een soort nachos, mega lekker!
Vind het contrast bij lotte zo groot, ze koopt dan allemaal gezonde dingen en wel 10 liter frisdrank voor die week. Of alle ongezonde dingen zijn voor Joey. Vraag me af of hij ook een half koekje pakt.
Van alle vloggers vind ik Co één van de leukste maar die vriendin (Yvette oid) zit zó in mijn allergiezone :’)
Heeft huisslof haar sloffen al? #sloffengate