Zal Sint leuk vinden!
Huh werkt zij niet samen met die ene gast?
Ja, geloof het wel. Maar deze keer niet, zo te zien!
Zij is wel echt zo’n type dat stories gaat inplannen voor als ze gaat bevallen, zodat mensen niet doorhebben dat ze aan 't bevallen is
(Lijkt me overigens ook wel kut als mensen steeds gaan vragen “en??? al aan 't bevallen??”)
Interessant om jouw ervaring te horen. Ik vind de D wel heel leuk en oprecht overkomen online en ook veel geleerd van haar huidtips. Heb toen wel die vlogs gezien van Sannie waarin ze die behandeling onderging en daarna had ze wel vellen. Maar niet zo heftig als jij het beschrijft. Goed om dat te weten dat het ook zo heftig kan zijn dat je hele gezicht open ligt.
Ik heb het idee dat D in het begin ook bij annic is geweest voor business coaching. Volgens mij is dat zijdelings wel eens ter sprake gekomen in een vlog. Ik denk dat ze door die adviezen ook haar online following heeft kunnen vergroten. Waardoor haar salon zo bekend is geworden. Ook slim bijvoorbeeld om grote influencers uit te nodigen voor gratis huidadvies. Heb net even op de site gekeken en daar staat dat ze ook levend bloedanalyse doen. Dat wist ik niet.
Heb wel het idee dat de merken waarmee ze samenwerken goed zijn. Zijn volgens mij meer huidtherapeuten die werken met Image. De stoffen in die producten zijn ook werkzaam gebleken zoals de exfolierende stoffen als glycolzuur en salicylzuur. Andere merken zoals paula’s choice en jetske ultee gebruiken dit ook in hun producten. Zelf gebruik ik het ook en vind ik dat het merkt. Als iemand met echte huidkennis nog meer kan vertellen of mij kan verbeteren. Graag!
Ja volgens mij zou zij dat doen, en het zijn wel een keer geen 100 foto’s in stories van de ‘outfit of the day’ en haar buik…
Nou het kindje is er hahaha
Huh als in Fieloe…
Ja! Populaire meisjes naam de laatste tijd.
Zouden ze haar dan consequent Anna Philou noemen of gewoon Anna? wel een leuke foto
Denk Anna, gezien het bordje.
Ja ik dacht dat ook precies, als het echt als één naam bedoeld is zou er misschien wel een streepje tussen staan?
Een meisje waar ik vroeger op moest passen heet ook zo, maar bij haar zeg je pieloe…
Hahahahaha sorry maar die naam kun je toch niet serieus nemen.
Ooh sorry pieloe dat ik je naam grappig vind.
Moet zeggen dat het op die foto wel net lijkt of t Sarah dr vader kan zijn
Wow hadden jullie dus toch gelijk dat ze aan het bevallen was haha, had ik echt niet verwacht
Vind het wel leuk voor Sarah dat haar dochter op dezelfde dag geboren is als haar oma, waar ze een hele goede band mee had.
Of gewoon 2e naam zonder te dopen, alles kan en mag tegenwoordig!
Haha ik wou dus komen posten dat ze inderdaad bevallen was, lekker laat blijkbaar! Mooie foto wel! Fijn dat alles goed gegaan is ook