Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hoe self involved ben je ook dat je denkt dat mensen echt iedere fucking dag zo’n foto willen zien :exploding_head:

1 like

Ik zie een erker en vis vloer dat vind ik prachtig

11 likes

Waarom wil tegenwoordig iedereen een visgraatvloer?

8 likes

Heb dat altijd al mooi gevonden. Maar dat past voor mij ook precies in het soort huis dat ik mooi vind.

6 likes

Ik vond het altijd mooi in een bepaald type huis, maar tegenwoordig heeft echt iedereen zo’n vloer, waardoor ik het minder bijzonder ben gaan vinden. Beetje standaard geworden.

1 like

Haha ja lekker visgraat in je nieuwbouw bunker. Nmsmvpe

18 likes

Mijn buren hebben visgraatvloeren in hun nieuwbouwflat in Kanaleneiland. Met bies. Lelijk is het niet, maar ik snap het niet helemaal.

11 likes

Sommige influencers hebben het zo goed bekeken. Leonie heeft vandaag een actie met westwing (kitchenaids, ongeveer 100 euro afgeprijsd, ze zijn in andere outlets trouwens wel goedkoper). Daarbij deelt ze een code ervoor 25 euro korting, maar als anderen een aankoop doen met die code KRIJGT ZIJ OOK WEER 25 EURO. Wat een leven.

7 likes

Miljuschka deelde hem net ook zag ik. Koop ik 'm toch liever via haar, die werkt er een stuk harder voor heb ik het idee. En Leonie bakt ook nooit, hoe ironisch.

Oh ze zetten het er niet bij, dat ze hier zelf ook aan verdienen.

5 likes

Wilvantien, tienvanwil, Fred van Leer, ik zie ‘m overal voorbij komen🙄

7 likes

Omg. Een van de redenen waarom ik gruwel bij het idee van zwanger zijn. :grimacing:

3 likes

Iedereen en z’n moeder heeft vandaag spon met KitchenAid geloof ik

13 likes

Die platte scones van Willemijn :grimacing:
Ze zullen vast smaken, warm uit de oven, dus voor gewoon thuis prima. Maar als het voor een foto voor een reclamecampagne voor een kookproduct is zou ik toch proberen om ze iets meer te laten lijken op wat je probeert te maken (of iets anders maken).

25 likes

Goh zou Kitchen Aid korting hebben.

5 likes

En die vrouw vond zichzelf pro genoeg om een bakboek te schrijven hè? :joy:

9 likes

Als ik al iets zou kopen van een bedrijf dat via een influencer reclame maakt, gebruik ik nooit affiliate links. En kortingcodes zijn ook bs, betekent dat het gewoon per definitie x% te duur is.

Sowieso, waarom 400 betalen als je 't voor 70 euro minder kan krijgen… Dropshippen ze via de mediamarkt ofzo?

3 likes

Maar wacht even, die behandelingen die zij dan uitvoert mag ze dat wel doen?
En de rest die daar werkt, zijn dat dan wel huidtherapeuten?

Ik denk dat zij ook geluk heeft met haar vlogs enzo. Ik ben nooit bij haar onder behandeling geweest dus geen idee hoe effectief ze daadwerkelijk zijn. Maar als je soms in de reacties of in de instagram lives naar de reacties kijkt dan zie je dat heel veel mensen niet tevreden zijn (geldklopperij, niet klantvriendelijk etc.) denk dat het komt doordat ze nu zo groot zijn geworden dat het bedienen van de klant niet meer het primaire doel is geworden, maar ze al wel de bereik heeft door haar connecties met al die influensters.
Maar voordat ik al die reacties had gelezen was ik ook helemaal van OMG daar moet ik heen.

3 likes

Wow echt, Josh heeft ook de cosmelan gedaan, zij vertelde wel in haar vlogs van ja mijn huid is in aan het vervellen maar met de meso 130 creme en de iconceal erop dan zag je er niets van. Het daadwerkelijk open liggen van de huid zag je dus niet in de vlogs.

Ik heb wel een huidadvies gekregen online op basis van foto’s en daar begint het ook steeds met je huid van binnenuit te verbeteren met pillen die je moet slikken, nou NOT. Of ja, zal best bij sommige wel werken hoor, maar ik ga niet zomaar supplementen slikken op basis van advies van een foto.
Maar goed, wel mega beïnvloed en heb dus wel een afspraak staan (voor de coronacrisis gemaakt). Ik ga de afspraak nu ook annuleren, want ik kreeg dus steeds een betaalverzoek terwijl ik zei dat ik niet vooraf wilde betalen omdat ik de maatregelen van de regering wilde afwachten ook omdat ze in haar vlogs zei dat ze nu mensen moesten ontslaan e.d.
En ik wil niet betalen voor iets als dalijk die hele toko niet meer bestaat en ik mijn geld dan niet meer kan terug krijgen. Waarop ik dus alsnog steeds betaalverzoeken kreeg gestuurd.

Nu via een kleinere salon advies via whatsapp gekregen en dat was een heel stuk persoonlijker en ook minder opdringerig.

Ik moet der wel mee geven dat ik wel veel meer kennis op het gebied van huidverzorging heb opgedaan door haar vlogs, maar goed daar is ze nu ook mee gestopt (al dan niet tijdelijk).

6 likes

Pff ik kijk tegenwoordig vlogs van Nina want quarantaine times. Maar de tering, wat eten zij veel vlees en vis. Echt elke maaltijd :sob: serieus dan laat ze zien wat ze voor een borrel ofzo gehaald heeft. Dadels met spek (ey sintie), kipfilet, biefstukpuntjes, spareribs, gamba’s…

2 likes