Dat Judge Me Niet is weer en staat tegenwoordig op Videoland ipv YouTube. In de laatste afleveringen zit Nina weer en man man man die kan echt geen enkele grap over haar hebben. Weet nog dat dat vorig seizoen ook zo was
Ja vind dat echt naar om te zien, met zoân voorbeeldfunctie
Ja Rachel deed daar zo makkelijk over, âOoh dan moet het opnieuwâ. Ik dacht echt: que?!?! Dat panterbehang is 40 euro per rol en ik zag daar alleen al 6 rollen van. Lekker zonde om 240 euro door de plee te spoelen. Maar goed daaraan denkt Rachel waarschijnlijk niet eens want die krijgt toch alles bij elkaar gespont.
Volgens mij bedoelde ze dat de verf opnieuw moest. Alsnog een kut klus
Doet me echt denken aan dat je in klas 1/2 verplicht moest dansen met gym. En dan alle cool girls een vet hip dansje probeerden te doen, maar dan net niet zeg maarâŠ
Ik realiseer me ineens dat Optima Vita geen Vita heet. Waarom heet haar kanaal dan zo. Ik erger me altijd rot aan die intro âhoi allemaal ik ben marloes, ik ben diĂ«tiste en sportprofessionalâ of whatever. Maar erger me dus zo erg dat ik hier eens hoor hoe ze heet.
Ik vind Optima Vita echt klinken als zoân 0% vet kwark
Ik vind het klinken als een kek dispuut van een studievereniging dat ook iets met ~Latijn(s)~ wilde doen
Optimel vla
Ooh ik kan niet naar haar videos kijken zij praat veel te snel en hyper. Vind verder wel dat ze handige tips heeft maar mijn god.
Milkyenmaukyyyy
Ik vind vooral die intro zo vervelend, dat muziekje enzo.
Zooo, inderdaad. Lekker aan het social distancing.
Toen ze tegen Rachel zei dat ze niet mochten knuffelen keek Ras ook van âWaar heb JIJ het over, dit doen we toch de hele tijd gewoon?â.
Aimee heeft een vintage box besteld omdat ze dat gezien had bij Marije zuurveld. Want Marije had hele leuke dingen gekregen. En aimee kreeg 4 mannen items. Ze baalde heel erg en vraagt zich dan af waardoor het komt dat Marije zoveel leuks heeft. En ze zegt komt dat dan door de samenwerking die zij hadden? En ik denk de hele tijd jaa duuuuh. Als ik een winkel heb en ik vraag aan Piet de influencer of hij een box wilt ontvangen dan doe ik daar dingen in die piet leuk vind zodat Piet enthousiast is.
Ik koop niks meer waar influencers te enthousiast over zijn omdat ik het niet vertrouw. Maar op een of andere manier trapt Aimee gauw ergens in terwijl zij ook in dat wereldje zit. ( Moet wel zeggen dat zij zelf wel een van de weinige is die ergens heel eerlijk over is)
Ik dacht meteen al, Marije krijgt die zieke dingen omdat ze elkaar kennen dus dat ga ik nooit krijgen. 1+1=2
Wel goed om dan via Aimée die bevestiging te krijgen.
Jaa truee dat wel. Al moet ik wel zeggen dat ( als die gucci echt was) de waarde wel gelijk is. Alleen heeft hij er bij Marije extra ingedaan vanwege de samenwerking. Ik vind het wel raar dat je blijkbaar niet je geslacht kan invullen. En dat hij 3 mannen boxen opstuurt. Niet gemixt dan.
Die woonkamer van Co, vreselijk. Dat behang, die panterprint maakt het super donker en dat andere matcht echt totaal niet. Wil niet opscheppen maar dit kan ik beter.
En dat niet houden van afstand irriteer ik mij al een paar vlogs aan. In een kleine keuken met een vriendin dansjes etc doen. Dan heb je het naar mijn idee niet helemaal begrepen.
Dit hadden wij dus toen we net verhuisd waren, kwamen er achter dat er zoân 8 lagen behang van de vorige bewoner op de muren zaten. Als je dan eenmaal begonnen bent met het eraf krabben en je komt er dan pas achter kan je ook niet meer terug
Lijkt me zo zuur als je het âlotâ van je interieur jn handen legt van je BFF en dat het dan zo lelijk uitpakt.
Lag het aan mij of was het ook een redelijk awkward scene in de vlog toen ze dit gingen bespreken?
Ging ff kijken op die website, maar al die boxen staan nu op uitverkocht. Ik weet niet of dat zo is omdat het stormliep, of dat dat bedrijf realiseerde dat ze alleen nog maar meuk over hadden. Ik vind het concept van die boxen overigens wel leuk. Wel groot risico dat je dingen krijgt die je niks vind, helemaal bij vintage, maar als je zou kunnen kiezen tussen een M/V box en wel gewoon echte merken krijgt is het wel een leuk idee.
Maar hopelijk kan Aimee het nog retourneren.