Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Als ik dit kijk voel ik mij… bejaard

4 likes

Pfft wat awkward. Vind Lotte ook op instagram altijd zo cringy en nep overkomen. Zij is volgens mij onwijs bezig met wat het daar goed op zou doen. Bijvoorbeeld speciaal naar bepaalde plekjes/hotspots gaan en daar (typische) foto’s nemen of bepaalde outfits dragen speciaal voor instagram en zoals bepaalde popi jopie instagrammers. In plaats van gewoon foto’s maken van waar ze de die dag sowieso is en wat ze die dag draagt. Het lijkt zo uitgedacht bij haar en totaal niet authentiek/hoe ze eigenlijk is (of iig op mij overkomt).

29 likes

was zij niet zwanger geraakt doordat ze alle vertrouwen had in zo’n overpriced thermometer als anticonceptie. dus die is nu vast ook een mommy (uhl wat een kutwoord)

ik weet niet waarom ik dit weet want ik heb nog nooit een video van haar gezien en ik zou niet eens weten hoe ze eruit ziet :sweat_smile:

9 likes

Mag je alleen op tik tok met een blote buik? Wat is dit. Ben blij dat dit niet bestond toen ik jonger was, had waarschijnlijk als 14 jarige ook zo’n idiote dingen gedaan.

10 likes

Het is nog niet te laat, Lotte is ook pas 28 of 29?

5 likes

Waar zijn de tijden dat tiktok gewoon de sandman challenge was met iedereen en zn moeder zn huisdier

9 likes

Ik vind Lotte niet per se slecht dansen eigenlijk maar het ziet er bij haar altijd zo ‘zwaar’ uit. Alsof het haar heel veel energie kost ofzo. Vind dansers normaal veel soepeler overkomen. Vooral die gekke gezichten die ze erbij trekt, helpen niet mee.

Maar goed, als zij hier gelukkig van wordt :grimacing:

6 likes

hahahaha dat was zo leuk!! daar had serena nog een heel leuk filmpje mee opgenomen in een ananaspak!!

edit; https://www.youtube.com/watch?v=C4_-yx7_B3s

hahaha

5 likes

Ik ben toch iets meer van de hype’s waarbij geen mensen of kinderen involved zijn

2 likes

Tiktok is net zoals youtube veelzijdig haha dus die dansjes kan je gewoon negeren hoor.
Je hebt er ook schattige dierenfilpmjes, DIY tutorials, recepten en vine style filmpjes :blush:

4 likes

Maar is dit niet voor 75% van de influencers het geval? Blijft even stom trouwens, ben het verder helemaal met je eens, maar dit is niet alleen typisch voor Lotte

deze cameo van serena (en teske en vera) vind ik nog leuker, de goede oude youtube tijd.

23 likes

Zonde dat ze net niet op het juiste moment begint :sweat_smile: Wat een team ook trouwens. Waarvoor had BL al die mensen nodig? Of verklaart het ontbreken van die mensen juist de schrale artikelen van afgelopen jaren?

1 like

Volgens mij komt Lotte uit hetzelfde geboortejaar als Willemijn, puts things into perspective :o_o:

29 likes

TikTok is fantastisch en ik vind het jammer dat zoveel mensen het afdoen als een stom platform waarop mooie dunne meisjes dansjes doen. Er zit juist zoveel creativiteit in veel filmpjes, of ze zijn gewoon hilarisch. Je moet gewoon het kaf van het koren scheiden.

19 likes

Ik had geen idee wie dit is, maar ik bezoek haar IG en het eerste wat ik zie is foto’s in bollenvelden. Echt GURL, al is het je achtertuin, waarom heb je dat zo zitten lopen te promoten toen er zo nadrukkelijk werd opgeroepen alsje- alsje- alsjeblieft thuis te blijven. Houd die zeker maar hier ja :roll_eyes:

Ok jongens stop alles! Want let op! De huisspon heeft haar andere slof gevonden hoor! Heeeel random ergens natuurlijk.
Eind goed al goed

18 likes

EN WAAR LAG DIE DAN!!!

6 likes

Ergens in een of andere tas in een hoekje waar ze nog niet had gekeken :woman_facepalming:t3:

Nou gelukkig dan maar dat ze nog steeds geen nieuwe sloffen had gekocht maar 3 maanden heeft gehinkeld met 1 koude voet

30 likes