Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Nou, nu wil ik die make-over ook zien! Waar kan ik het vinden??

ik vraag me ook af hoe dat is gegaan. zal ze gezegd hebben van doe maar wat je wil, en niet eens even naar het behang gekeken? vooral omdat het behang met print is, dat valt enorm op en neemt een supergroot deel in van je huis.
ik geloof dat ze wel iets zei over dat ze d’r nog steeds wel blind vertrouwde, maar dat zou ik niet meer doen als ik haar was :sweat_smile:

Hallo nee in de vlog praten ze er rustig over en zegt co ook van ja je zou het moeten zien het is niet mooi in het echt, zegt Rachel okƩ dan doen we het over maar we bestellen eerst proefjes
De kleur van de verf is anders op de staaltjes dan op de muur dat bespreken ze samen gewoon

1 like

ik vraag me vooral af wat die enorme stapel blauwe kratten toch is

2 likes

Daar ga ik dan

Ooooh dat oefenen van de cup song :woozy_face:

1 like

Enige grappige moment in de vlog was het halve kapsel van Joey :joy:

2 likes

Niet de hele vlog gekeken, want blijkbaar is Co sowieso NMSVPE en voor dat behangetje geldt hetzelfde :neutral_face:

2 likes

Ik denk dat het wel heel leuk zou kunnen zijn hoor maar dan wel met de juiste tinten muren en decoratie ja… Ik begrijp de gedachten er achter, alleen de uitvoering tja…

Dat is een vriendin van haar die in hetzelfde pand woont en daarmee vormt ze (net als in studentenhuizen zeg maar) een soort van ā€œeen gezinā€ dus dat mag ook gewoon

Niet echt een youtuber, maar M.arlou V.o.lkerink deelt een post een over een klant die rekeningen niet betaald. Klant noemt zichzelf ā€˜high-end’ coach. Ik denk gelijk, gaat dit over Suz?

3 likes

Ik heb er misschien overheen gelezen sorry dan. Maar ik zie net dat George een foto in zijn verhaal op instagram heeft met Cameron! Goed om te zien dat hij hem nu mag(?) zien van Serena na al dat gedoe van laatst.

20 likes

Ohh fascinerend
Suz noemt zichzelf wel ook high end business coach :thinking:
Maar ze heeft niet alles verwijderd

Hmm als je op de letterlijke tekst in de post zoekt (2e deel van de zin) kom je uit bij een coach, voornaam begint met een A. achternaam met een D.(weet niet of ze deze vrouw bedoelt, anders ook zo lullig) maar is niet Suz… of die moet ā€˜toevallig’ dezelfde slogan hebben

Kleine spoiler: het is ook Annic niet :rofl:

6 likes

Heh? Is dit serieus?

Sowieso een beetje shady, want onder de yt video van Marije staat dat de video geen betaalde samenwerking bevat en het deel van de gekregen items (of wat de zin ook precies is) is weg.

Zitten alle influencers zo omhoog ofzo? Dat ze met van die rare acties komen :woozy_face:

1 like

Haha ja volgens mij zou ze beelden kunnen recycleren en niemand zou het doorhebben.

Allebei in de ban ook van washi tape en stiften. Mijn moeder zou zeggen: wat is dit voor rare plakband.

1 like

Ik dacht dat de muts zei dat ze een huis in Den Bosch gekocht had en dat dacht ik ook te zien maar in Co haar vlog zegt Co dat het in Vught is. Vergissinkje of doet Ras alsof?

Ras woont in Den Bosch, meerdere users hier hebben haar huis op Funda zien staan.

1 like

@Nestley_Toulhouse LOL ik zit in die video :joy: Sereen had een oproepje gedaan voor figuranten en ik en een vriendin staan daar te shaken. Was een leuke middag wel.

Edit: @Douwe dit mag dus precies niet want als je geen bed en brood (?) deelt ben je geen gezin, dus ook in een studentenhuis niet. Zou wat zijn als iedereen z’n hele pand mag knuffelen :sneezing_face:

10 likes