Ik vind het altijd fascinerend hoe Nick en Bonnie over sommige kleine dingen heel erg in lijken te zitten, en dan dit soort dingen oké lijken te vinden? Net als toen Nick vet veel geld neerlegde bij Kinki om wit haar te krijgen en toen met paars haar naarbuiten ging, snap echt niet hoe je hier niet fucking boos om wordt maar dan wel een kwartier kunt zeuren over pindakaas ofzo.
Die katten op tafel bij het eten altijd bij Bonnie, ik vind dat zo vies
Ik geniet echt van jullie commentaar op Bonnie hahaha, hoe zij soms zo kneuterig kan doen over sommige dingen, terwijl bij dingen die ‘‘erger’’ zijn ze dat juist niet doet
Dat zeil?? Dat kan toch niet? Maar waarom liggen daar ook gewoon geen tegels? Waarom verwacht een verhuurder dat huurders zelf zoiets leggen? Ik vind dat zo vreemd?
Heb net de vlog van Monica gekeken en ze krijgt veel negatieve reacties dat ze lullig naar Lars toe doet en als een bitch overkomt in haar serie en 2 gezichten heeft. Ik vind dat eigenlijk wel meevallen? Moet wel zeggen dat ze soms dingen in die serie zegt waarvan ik denk, dat zeg je misschien tegen vrienden maar niet tegen een buitenstaander. Zoals die vrouw die haar hielp met het vormgeven van haar badkamer. Gaat ze het hebben over als een man in een bad zit met de benen omhoog en ze dat dan zo’n goor gezicht vond omdat die pik (dit zei ze letterlijk) er dan zo tussenhing. Wtf hoezo zeg je dat in zo’n formele setting. ook ongemakkelijk voor die vrouw lijkt me.
Wegwezen jij!
Ik ook En vond die video van Robbert die haar oude IG foto’s beoordeelde ook wel leuk haha.
zit b.onnie serieus nu gewoon in het park te zitten? Jeetje ik snap het niet, ze heeft zelfs een balkon als ze zo nodig nu buiten wilt zitten… Snap het echt niet
Ik snap echt niet dat mensen hier steeds zó vallen over mensen die even naar een park gaan of zo. Zo lang het niet druk is en je voldoende afstand kunt houden, is dat prima. Zodra het druk is of wordt moet je gewoon naar huis gaan. Ik kan me echt goed voorstellen dat je wel eens ergens anders wilt zitten dan op je balkon. We hebben geen volledige lockdown dus hoeven mensen anderen ook niet te veroordelen alsof het wel zo is
en na het succesvol afronden van deze cursus is je huis dus weer leeg en heb je ruimte voor nieuwe spullen!
die je dan weer kunt kopen in de webshop van Mari zelf. Slechts €86 voor een kaars.
De mens is nu eenmaal een kuddedier en vanaf dat een iemand in het park gaat zitten, gaan er meerdere snel volgen. Zeker iemand met een tamelijk groot bereik op sociale media. En niet iedereen ‘gaat gewoon naar huis als het druk is’.
Dat anderen niet naar huis gaan is niet Bonnies schuld he (zo’n creatief idee is het ook niet om in een park te gaan zitten, daar komen mensen zelf ook wel op dus zo’n grote rol heeft Bonnie ook niet in influencen hier). Sowieso is steeds in het nieuws dat het goed gaat met afstand houden en geen drukke plekken opzoeken, dus het is een beetje onzin dat heel Nederland nu opeens in een park zou gaan zitten of zo. Daarnaast is er veel handhaving dus wordt er echt wel op gelet
Dat vind ik zo’n dooddoener, er is zoveel wat officieel nog mag met een intelligente lock-down, maar het devies blijft toch ‘blijf zoveel mogelijk thuis’. Ik merk dat ik het wel lastig vind hoor, mensen in bootjes, zo veel mensen in het park, etc. Tuurlijk het mag, maar je stimuleert wel het naar buiten gaan. Blijkbaar vat iedereen ‘blijf zoveel mogelijk thuis’ en ‘ga alleen naar buiten als het moet of om even een luchtje te scheppen’ anders op, en het verbaast me soms wel wat mensen daaronder vinden vallen.
Ja ik ben het ook met je eens hoor, ik erger me kapot aan groepjes mensen die overal lekker weekend vieren. Maar wat ik zeg, ik snap wel dat mensen even ergens anders willen zitten dan op hun balkon. En dat kan en mag gewoon dus ik zie hier echt het probleem niet.
Of je nou een wandeling maakt of even gaat zitten ergens? Wat is het verschil? Dat Bonnie ff in een parkje zit betekent toch niet dat ze er de hele dag bivakkeert. Als dat zo was, vond ik het ook een ander verhaal maar daarvoor heb je echt niet genoeg context met deze foto
Zo vermoeiend die mensen die steeds de behoefte voelen om zich te verdedigen als ze naar buiten/het park gaan
Een wandeling duurt doorgaans veel minder lang dan in het gras zitten. Ik woon aan een plein waar iedereen nu lekker op 1,5 meter afstand van elkaar zit en staat, maar het is zo vol dat je, als je erdoor wil, tussen de zonnebaders moet slalommen waardoor je alsnog niet de aanbevolen afstand kan houden. Iedereen wil graag in het park zitten, maar feit is dat er in stedelijke omgevingen gewoon niet genoeg plaats is om iedereen de ruimte te geven. Dus: iedereen thuisblijven.
Mijn vriend en ik zijn laatst uit pure wanhoop op een parking wezen lopen.
Ik vind het wel egoïstisch als mensen in het park gaan zitten. Moet het kabinet dan letterlijk zeggen: ‘niet in het park zitten, niet op een bankje lunchen?’ Er wordt gezegd: ‘ga alleen noodzakelijk naar buiten, doe boodschappen alleen, blijf zoveel mogelijk thuis’. Ik vind het ook typisch Bonnie om de grenzen op te zoeken.
Haha ja ze lijkt zo braaf, maar ondertussen
Kunnen we de Corona politie in dit topic ff laten voor wat het is pleaaaase