Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Nee, wil gewoon even mijn mening geven en zeiken op Bonnie. Maar heb haar nu wel ontvolgd en ga weer verder met mijn leven.

4 likes

Ja inderdaad laten we een apart coronapolitietopic maken waar alleen mensen in hoeven te posten als ze op hun egoïstische gedrag wíllen worden aangesproken, dan kunnen we de sfeer op de rest van het forum gezellig houden.

4 likes

Ja uhh I get it maar ik kom hier om nog een beetje te ontsnappen aan het corona gezeik overal en het is niet alsof het effect heeft want ze leest het toch niet. Elkaar onderling aanspreken is iets anders dan een random blogger vind je niet.

Maar goed oké als ik de enige ben die het storend vind dan zal het mijn probleem wel zijn.

9 likes

Nee ik vind van niet, want iedereen die het hier leest is mooi meegenomen, maar meer mensen zijn het met jou eens dan met mij hoor, maak je niet druk om mijn mening

1 like

@EllaFitzgerald ‘t viel me gister ook al op dat je zoiets zei van ‘mijn mening gaat toch niets veranderen maar wilde ff m’n punt maken’ en nu ook weer eerste je mening spuwen en dan ‘dus maak je niet druk om mijn mening’. Own het gewoon als je zo graag je mening achter wilt laten in plaats van daarna met zo’n wazige opmerking te komen,”damage” is done hoor. Je hebt het al gepost.

16 likes

Ja ik own het ook, daarom post ik het en daarom staat het er ook. Heb heus niet de illusie dat het iemand boeit wat ik zeg :stuck_out_tongue: het is geen damage mitigation, dat kan me niet schelen.

1 like

Die denkt: heb al corona gehad, dus ben sws immuun, jwz.

14 likes

Met mijn mooie (maat L) collega???

76 likes

Wat een dode kleur heeft dat pak van josh

1 like

Ze probeert hier denk ik boddiepositivvitie

35 likes

Wie is mooie maat L collega?

2 likes

Als ze hier ook even Rutte in tagged is die ook weer up to date :+1:

1 like

Jij houd echt van het afvoerputje van youtube he

53 likes

Wow Yara stopt met Linda.Meiden!

Yara is één van de weinige influencers waarbij ik het geloofwaardig vind als ze zegt dat ze het heel druk heeft. Ik had niet verwacht dat ze daar zo snel mee zou stoppen, maar volgens mij worstelt ze al jaren met de balans tussen werk, nog meer werk en privé.

20 likes

Ja ik dacht ook meteen ‘Huh zo snel’ maar toch 2.5 jaar gewerkt. Had echt niet gedacht dat het al zo lang was haha

2 likes

Ik dacht ook: huh? Is ze er niet pas een jaar ofzo? :sweat_smile:

1 like

Vind het zo grappig dat Yara vroeger ook altijd op het ellegirl forum zat, toen was nog bevriend met afterdrk. Ben benieuwd of ze elkaar nog zien

1 like

Voor mijn gevoel was het ook korter :sweat_smile:

1 like

Hou je wel van snackjes?

41 likes