Die videos van Rutger en Thomas :S
Nu hebben ze een challenge dat 1 de hele dag gezond moet eten en de ander alleen fastfood (lekker origineel ook weer, elke video is ongeveer t zelfde) maar in plaats van voor 3 gezonde maaltijden ingrediënten te kopen, moet meteen ALLES wat gezond is van de AH webshop gekocht worden. Vind het echt krankzinnig.
Je ziet ze het aanklikken maar niet daadwerkelijk kopen toch? Ik heb echt een zwak voor Rutger ook al ben ik veel te oud voor zijn doelgroep haha
Ik zou niet verbaasd zijn als hij t wel gewoon allemaal heeft gekocht.
Hij heeft het eerder ook gedaan met “alles in de smaak vanille” en toen kwamen er daadwerkelijk 3 volle tassen aan producten binnen.
Wat ga je met al die spullen doen??? Hij lijkt me overigens ook aardig hoor, als persoon komt hij sympathiek over, maar die videos mijn hemel…dat eindeloze consumeren.
Ben normaal niet van het reageren, maar oh ik voel echt een drang vandaag. In de VLOG van Bonnie vandaag kwam iemand langs om haar lekkage te oplossen naar aanleiding van haar GeMaAkTe MeLdiNG. Ze werd helemaal PaRrA*, omdat diegene haar TrApLeUnIng heeft aangeraakt en omg nu komt het ergste de KrAaN en Wc heeft gebruikt. Ze was maar liefst een kwartier bezig met het reinigen van alle plekjes die mogelijk door diegene waren aangeraakt… fine dat kan ik enigszins nog begrijpen, tis immers wel haar ’ safe space’. Gaat ze vervolgens buiten afspreken met Lisa en heeft zij zelf intensief handcontact met alle openbare SpEelToEsTeLlen… Alsof dat super schoon is? Hoe consequent ben je dan als persoon ?? Verder heb ik niet meer gekeken, was wel ff genoeg Bonnie voor de maand mei.
- iK tYp zO wanneer ik iemand aan het mocken ben, vandaar ook mijn profielfoto.
Ik heb hier ook echt grootse moeite mee. Rutger lijkt me zo’n toffe gast en ik vond z’n videos altijd heel erg leuk vroeger. Maar nu… Alles is inderdaad consumeren. Op idiote manieren. Hij heeft zoveel jonge fans en dan wil je deze boodschap toch niet doorgeven? Zijn concept is veel te veramerikaniseerd voor mij
Ik zat er ooit aan te denken om de pabo te doen maar ik had een bepaald beeld van de mensen die dat doen, namelijk Bonnie en Lotte, en dacht toen Nah.
Vind hun allebei echt pabo belichamen.
Ja en daarna lekker door de uitgestalde boodschappen rollen die zijn toch ook (veel vuldig) aangeraakt door andere mensen.
Ik trok het ook zoo slecht hoe Bonnie en Lisa op die huizen reageerden. WiE WoOnT HIeR nOu InNnNnN??? Zo wereldvreemd.
Ze heeft de pabo gedaan ze is allang klaar haha. In het begin deed ze nog wel leuke projecten met kinderen. Maar nu bouwt ze idd alleen maar hutten en eet ze de helft van dr snack.
Dat is toch niet wereldvreemd. Ze vragen zich af wie zo’n huis mooi vindt. Soms vraag ik me echt af wat hier de definitie van wereldvreemd is… miss ben ik wel wereldvreemd
gOed DaT jE hEt eR eVEn bIJ ZeGT
Verder echt helemaal met je eens.
Wat typt dat kut trouwens, man man man. Wie heeft daar tijd voor?
Ik vond het vrij veroordelend overkomen? Digen als: wie wil hier nou woooonen. En foutieve aannames als; veel stof en je hebt toch een schoonmaakster als je hier woont, je kan het niet gezellig maken of je doet boodschappen met de auto.
Andersom - als je in een groot huis woont en je zou zo praten over een kleine woning- zou nooit geaccepteerd worden.
Alleen maar omdat je een bepaalde situatie zelf misschien niet kent, betekent toch niet dat je je het niet een beetje in kan beelden? Dat vind ik er wereldvreemd aan.
1,5l cola light per dag gaat er hier doorheen. Ik zou willen dat het zo beschaafd was als bij Bonnie.
Cola light cola light is zo lekker net als Sprite. Seven Up or seven down de Coca Cola truck is back in town!!
(Ik weet dat het echt niet ok is maar er zijn dagen dat ik hele een fles cola light drink.)
Dat waren trouwens 2 huizen waar Bonnie en Lisa het over hadden. Zag er uit als een normale nieuwbouw wijk? Zo grappig hun verbazing haha.
Ik blijf mij vooral verbazen aan die katten op tafel tijdens het eten
Bij dit huis denk ik ook wie wilt daar nou wonen… wat is dat voor een wannebee kasteel.
Nou eerlijk heb daar ook weleens met verbazing rondgelopen haha niet over de hoeveelheid stof maar over hoe lelijk die huizen allemaal zijn Heb ook wel gedacht hoe-zo zou je hier willen wonen.
Of je dat allemaal moet vloggen mwah (is inderdaad wel veroordelend, stel er kijken mensen die daar wonen) maar wereldvreemd is het toch niet? Of ik ben dat gewoon, kan ook.
Welke dag? Gemiddeld per jaar? Kater of geen kater? Ik kan nu nog steeds echt 10 pagina’s* vollullen met mijn colagebruik en dat van anderen.
*Hihi grapje
Gemiddeld wel minder, maar wel een of twee dagen per week meer denk ik… Zo’n 4-5 flessen van 1,25l per week gaan er wel doorheen hier.
Maar dat is toch smaak gebonden? Jij vindt een dergelijk huis misschien lelijk maar een ander kan het appartement van Bonnie misschien helemaal niks vinden.
Edit: persoonlijk zou ik liever in een groter huis met tuin wonen dan appartement met klein balkon waar nauwelijks zon is. Maar dat is voor iedereen anders. Elk zijn voorkeuren en elk zijn smaak?