Wat ik niet snap is dat op asos vaak word aangegeven dat iets oversized is en je ziet vaak wel goed hoe iets valt op het model.
En dan bij een shirt die overduidelijk oversized bedoeld is zitten ze allebij zo van huuuuuuuuuh.
Veel shirts zitten ook gewoon goed en hoe ze horen maar hij doet zo overdreven of het MEGA groot is maar het is gewoon de pasvorm en hij is vgm ook niet zo lang.
Ja zoiets, ze vertelde laatst in een story dat ze al een tijd geen perspakketjes/cadeaus wil ontvangen omdat ze het niet nodig vind om zoveel spullen te krijgen steeds. Dus dat heeft ze allemaal een tijd stopgezet, maar nu dus wel weer eens een keer iets aangenomen. Opzich wel een mooi streven
Marketing done right
M’n dochter keek vandaag Mega Mind, en er zit daar een gast in die me aan Alwin doet denken.
https://pics.me.me/thumb_hal-stewart-is-the-ultimate-nice-guy-61899380.png
Hij is camera man en op het eind doet hij een ongemakkelijk dansje. Ik weet dat hij er verder niet echt op lijkt en alles maar toch moet ik steeds denken aan Alwin😂
Hij is zelf ook best wel klein. Kwam hem laatst tegen in de supermarkt en denk dat hij even groot of kleiner was dan ik? En ik ben 1.67 lang (of kort). Dus kan me wel voorstellen dat dingen dan lang vallen misschien? Heb de video niet gekeken verder hoor.
Monica heeft interesse om de politiek in te gaan, haha
Vind hun twee echt een leuke band hebben!
Vind die podcasts van Kaj echt heel leuk! Sowieso Monica en Kaj samen maar ook die van vorige week met Beau heb ik met veel plezier geluisterd.
Ja Beau en Kaj was echt fijne combinatie.
Late to the party maar lees nu dit topic pas
Wat is het verhaal achter ‘argant’?
haha phteven, mn favo
Mensen hier zeiden dat Alwin arrogant zo uitsprak dus ik ging kijken maar het was helemaal niet zo. Echt een teleurstelling.
Arghhhg ik weet dat het al gezegd is maar ik vind de huismu.ts zoooo irritant met haar verbaasde gezicht wanneer Co zegt dat ze niet mogen knuffelen. Doe niet zooooooo aub.
Oooh wat een draak van een kinderwagen
maar ja als zij er maar blij mee zijn
omg is dit een grap
Wordt uitgebreid besproken in beutyblogtopic haha
Oh daar was ik nog niet geweest.
Pffff ja hoor