Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik vond die opmerkingen (van Lisa vooral) bij een eerder stukje over dat het echt een โ€˜gypsy dorpโ€™ leek erger. โ€˜Niet van die coole oude gypsies maar ordi gypsiesโ€™. :face_with_raised_eyebrow: Lekker veroordelend. De volkstuinen vonden ze ook een soort โ€˜kampโ€™. Wat als een van je kijkers daar woont :joy:

12 likes

Sanny heeft een huis gekocht in Loosdrecht, wow haha. Dat huis in amsterdam werd natuurlijk alweer klein voor hun beiden. Ga even speuren op funda, ben benieuwd of ik 'm kan vinden

3 likes

Dat verhaal erbij :face_vomiting:

10 likes

Ik word gek van het leven volgens de wet van de aantrekkingskracht! Al zo vaak gezegd hier, maar wil het nog eens noemen.

4 likes

Haha ik wilde nรฉt zeggen, goh de LOA werkt niet voor een huis in Amsterdam. Maar ze weet het toch zo te lullen dat het wel is gelukt.

4 likes

Wow, 6 euro verschil? Ik heb niet zoveel verstand van huizen kopen, maar is het normaal dat je zo exact een bod doet? Voelt een beetje als vakantieveilingen, steeds 10 cent overbieden.

15 likes

Ja dit was in onze economieles (ook niet geheel aansluitend maar soit) ook de uitkomst!

Maar ben nog steeds team coca cola, als ik het drink

1 like

Sommigen leggen een โ€œludiek bodโ€ neer, door bijvoorbeeld een rond bedrag te kiezen plus nog het huisnummer in euroโ€™s

2 likes

haha ja ik heb ook een vriendin die 10.000 wilde overbieden en toen dachtโ€ฆ mhoaw ik doe 10.113 ofzo. En toen had zij het hoogste bod โ€˜met een klein verschilโ€™. Ze hebben nooit gezegd hoeveel verschil maar misschien wel precies die 113 euro haha

46 likes

I smell bullshitโ€ฆ

4 likes

Nou ik vond het ook echt heel raar dat ze al die huizen zo ging filmen? Ze beschermde ook helemaal niet de kentekens van de autoโ€™s op die opritten. En ze hebben vast geen supermarkt daar, ze gaan allemaal naar hรกรกr supermarkt ahahhaahha

3 likes

Waarom zou je die kentekens moeten beschermen? Als je erheen gaat zie je die toch ook?

Ben ik de enige, ligt het aan mij of worden influencers steeds irritanter?

Huismuts, Sanny, ik ben er helemaal klaar mee. :weary:

21 likes

Deze foto van Lotte ook weer? Wat iemand eerder ook al zei, ze probeert echt iemand te zijn die ze niet is ofzo? Het komt een beetje try-hard over

6 likes

Denk dat meer mensen haar vlogs kijken dan dat ze de moeite nemen om daarheen te gaan haha. Geloof dat je persoonsgegevens kan zien als je een kenteken invoert

Ik ga er vanuit dat dit dan ook een โ€œvoorraadโ€ bestelling was en ze die verse groenten gewoon elke week koopt, want in haar vlogs zie je wel degelijk terug dat ze verse groenten vaak gebruiken.
Maargoed, ookal vreten ze elke dag alleen maar kant en klare pasta uit een blik, als ze er gelukkig van worden?

Ja, dat vond ik dus ook. Ik denk niet dat ze beseft hoe discriminerend zulke opmerkingen zijn.

โ€œIโ€™m going to make you so proud - ๐“ƒ๐‘œ๐“‰๐‘’ ๐“‰๐‘œ ๐“ˆ๐‘’๐“๐’ปโ€ #woerden
??

51 likes

Ik kan me echt niet voorstellen dat de hashtag woerden het goed doet

33 likes

Misschien wil ze een bekende Woerdenaar worden.

3 likes