Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Prima dat je van alles schoonmaakt als er iemand in je huis is geweest. Heb ik namelijk ook gedaan toen iemand kwam om mijn raam te vervangen meteen deurklinken schoongemaakt.
Wat ik dan niet snap is dat ze half tegen haar boodschappen aanligt en die op de grond uitstalt. Gaat ze daarna ook de vloer dweilen? Want misschien heeft de gene die de boodschappen heeft ingepakt het wel, wie weet

*het gaat over Bonnie trouwens

9 likes

Ik vind dit wel sexbomb hoor :boom:

1 like

Laatst ging het over Lotte op tiktok, maar nu kom ik Romane tegen (itsRomane) en oooh wat is dit ook weer cringe. Volgens mij doet deze meit er alles aan om haar kont te showen.

4 likes

Ik vind dat cursieve font op insta zo tyfus lelijk en zwarte markt Beverwijk echt het equivalent van Choco Cookie of COol Jazz op je Android.

Lelijk.

69 likes

dit + die paars/roze gradient text🤢

1 like

Als ik m’n huis verkocht aan Sanny en ik zou die post lezen zou ik die 6 euro in d’r reet steken en het verkopen aan de andere bieders. Rot toch op met je moodboards en aantrekkingskracht.

57 likes

Ik kan me er meestal niet in vinden als er gespeculeerd wordt over drugsgebruik bij ~publieke~ figuren, maar ik maak een uitzondering. Wat heeft ze op?! Laatst ook al die moeilijke foto met die deken over de deur.

Ik was (vond mezelf) echt cool op msn hiermee 15 jaar geleden.

1 like

Haha ja dit is precieeeees wat ik dacht, maar dat is ook vaak met insta story dansjes. Dan doet ze haar ass ook altijd zo overdreven naar achter dat ik denk girl, ik weet nu wel dat je je reet wil showen okay

Waarschijnlijk had Sanny gewoon betere voorwaarden. Wat boeit die 6 euro nou voor verkopers?

3 likes

Ik zie eerder Bonnie eerder wat nemen dan Lotte hahaha

1 like

Ben wel benieuwd wat voor huis Sanny en Jorg dan hebben gekocht, staan beste kasten tussen daar in Loosdrecht. Wel grappig dat al die fervente ‘Amsterdammers’ uiteindelijk allemaal weggaan.

6 likes

Ja he, iedereen met kinderen verlaat de stad wel uiteindelijk.

Vind ik ook logisch. Alleen had ik het van sommigen niet verwacht. Vraag mij af wanneer en of de foefjes uiteindelijk ook weer gaan vertrekken.

2 likes

Evolueert ““de jeugd”” achterwaarts ofzo?? Ik dacht, die meid is net 18, 19 maar nee ze is 24? (Gelukkig laat ze dat zien op haar Instagram met van die gouden folie ballonnen!!)

Maar goed, dat zal gen Y ook over ons millennials gezegd hebben toen we massaal selfies met sepia filter op Insta gooiden.
Godver we worden oud.

8 likes

Misschien voelt ze zich ineens een hete babe door haar tiktok avonturen, maar normaal is Lotte zo ontzettend vanille en dit rijmt daar toch totaal niet mee. Dat bedoelde ik.

Ik hou gewoon echt niet meer van influencers en dat soort geposeerde foto’s en dat je precies aan de foto’s kan zien of we in de winter van 2017 of de lente van 2018 zitten aan de naked collectie die de influencer draagt

9 likes

Weet niet welk huis je nu op het oog hebt, maar ze hebben vorige week zaterdag te horen gekregen dat ze huis kregen, dus het huis kwam een week daarvoor op de zaterdag op de markt.

Daar zat ik laatst nog aan te denken, dat veel grote youtubers in gewoon normale rijtjeshuizen wonen. Als je dan naar Amerika kijkt, die wonen allemaal in dikke villa’s en hier zijn ze zo lekker gewoon gebleven.