Ja volgens mij zijn die banden wel aangehaald! Sabrina en zij zitten bij dezelfde ageny (l’agency) en daarmee waren ze ook laatst naar Kaapstad en heb haar nog paar keer in Yara’s vlogs voorbij zien gekomen. Sidenote: ooit waren Sabrina (Afterdrk dus) en Anna Nooshin bff’s maar die liefde heeft een stille dood gestorven. Weet nog dat ze samen naar fashionweeks waren en dat Sabrina fotoshoots van Anna maakte.
Dat is bij 80% van Anna dr “vriendschappen” zo. Intensief opgebruikt en een stille dood gestorven!
Waarschijnlijk kwamen ze er allemaal achter wat er achter het neppe filtertje schuilt.
Die Sabrina komt constant voorbij op mijn instagram home page, ik vind het altijd zo opvallend dat ze bijna 100.000 volgers heeft maar heel veel van haar foto’s maar een paar honderd likes hebben
Die chick met haar honderden shoplogs?
Zo waar
Dat zie je ook veel bij instagrammers die live gaan! Dan hebben ze 400.000 volgers oid en maar 300 kijkers tijdens zo’n live sessie. Snap dat live gaan anders is maar het steekt toch heel erg af
Dan is ze wel echt enorm gedaald. Want toen ze aankondigde met haar blog te stoppen en haar insta naam veranderde had ze echt ruim 200.000 dacht ik. Vroeg me toen al af of ze al die volgers zou behouden.
Kom nu echt over als een stalker maar ik heb een ding voor cijfers en dat slaat zich vrij nutteloos allemaal op in mijn brein helaas😩
Lol ja vind die hele Sico een en al ongemakkelijkheid
Ze zijn vergeten z’n gulp dicht te photoshoppen
Ik hoef echt niet te zien hoe ze elke dag vlinders gaat vangen en gaat vissen.
(ik speel zelf ook hoor, maar het is echt niet boeiend genoeg om er video’s over te maken)
Gekocht? Gekregen zeker
Heeft ze dit echt gezegd?
Oh God dat ze natuurlijk bij elkaar op bezoek gaan, dat moet natuurlijk uitgebreid besproken worden
“Kijk Bonnie is bij me op bezoek!!!”
“Lot heeft me zoooieeets leuks gestuurd, een koffiezetapparaat!”
Ja hahhaa en toen vroeg nick super sceptisch :“Wat speel je dan”
Bonnie :“Heb heel veel sims gespeeld!”
Die blik van nick was goud waard
Hahaha Nick heeft gewoon door dat ze bullshit lult.
2:50
Nouuu de Sims is echt een heftige game hoor!
Laat haar dat lekker denken en zeggen. Wat boeit dat nou.
Normaal vind ik de partners van youtubers maar irritant overkomen in video’s maar ik vind Nick toch echt veel leuker dan Bonnie.