Aaah ik hou echt van JackMate. Zie dat de video intussen online is😁.
Maar ik ben ouderwets en lees nog altijd het liefste blogs
Ik heb ook van dat omgeslagen haar. Shit.
Ze doet mij denken aan Gaby Blaaser, maar dan de gekuiste versie. Met al die random product placements in die foto’s.
Hahahahahah WAT WAT WAT
11 jaar alweer, jeetje. Zelfs al zou ik de nachts door de krochten van YouTube bladeren en me dood vervelen, zou geen video van die OG youtuber aanzetten. 
Door haar werd het EEN DING
En gefeliciteerd aan de taart-emoticon te zien
!
Ze ziet 11 jaar en meteen triggered
Dankjewel! Mooiste cadeau is deze twitter conversatie natuurlijk
Huh die hele reactie heeft 0 toegevoegde waarde 
Beetje zo’n reactie van het popi meisje op de middelbare school dat bij wijze van spreke een paardenstaart nog kon toe-eigenen als een soort wandelend trendorakel. Alsof ze eigenhandig de Big Bang van de beautyfilmpjes heeft verzoorzaakt. Joe.
Eigenlijk had Nikkietutorials bij Ellen ook even moeten vermelden dat zij nevernooit zo’n succes zou zijn geweest zonder Sanneke als grondlegger van de gehele Nederlandstalige beutycommunitie op YouTube. Nikkie lift toch ordinair mee op dat unaniem belachelijke succes van ons Sanneke.
Wie was de eerste youtuber die jullie volgden? Ik was zo dol op Kandee Johnson en iets later Shaanxo. Daarna kwam Mascha in Nederland op
Panacea81 natuurlijk!
Er zijn echt veel kritische reacties op Sanny’s video m.b.t. LOA op youtube.
En ze verwijderd ze niet
Die heeft echt last van grootheidswaanzin…
NOOO! Dit lijkt wel een grap gewoon
Nah eerlijk is eerlijk Sanne heeft meer reacties op dit gesprek gegeven. Het blijft een typische reactie maar het is niet zo uit het niets als het nu lijkt. Ze vertelt dat zij door het bezig zijn met make-up juist onzeker werd en geeft tips.
Beetje bashen om het bashen dit
Bedoelt ze dat haar onzekerheid van makeup een ding werd toen ze begon met bloggen? Niet dat bloggen een ding werd toen zij begon? Inderdaad een wezenlijk verschil. Ik kan de tweet niet terugvinden.