Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Haha ja en dan dus een blokhut met lawaaierige buren op een goedkoop vakantiepark!??

3 likes

Sanny, hou maar op met visualiseren. Iedereen krijgt een portie geluk en pech mee in het leven. De invloed die je hebt op de grootte van jouw portie is beperkt, want een deel wordt al uitgedeeld op het moment waar jij nog niet eena van je eigen bestaan af wist: toen je werd gemaakt en daarna werd geboren.

En soms heb je pech, en soms geluk.
Dat huis nu? Puur geluk. Dat jij hebt lopen zweefteven heeft daat niks mee te maken.
Ben je er daardoor minder blij om? Denk het ook niet.

Die diastase waar je niet zo blij mee bent? Pure pech. Baal je er daardoor meer van, omdat het fijner was als het visualiseren van strakke buikspieren zou werken? Ik hoop het niet.

6 likes

Hahaha kwam ik aardig in de buurt toen ik het destijds een bungalow noemde.

23 likes

Gaat het nu weer de hele dag over hoe dom LOA is. We zijn het toch allemaal met elkaar eens

Ik vind kringloopkwartier saai want het is elke keer precies hetzelfde

24 likes

Snap sowieso niet dat je zou meebetalen aan een vreemde z’n huis, maar jeetje die Jennie schetste wel echt een totaal ander beeld van dat boshuisje dan dat het nu is :sweat_smile: Steeds die beelden van een soort boomhuisjes middenin het bos, afgezonderd van andere mensen. En nu is het enige dat overeen lijkt te komen daarmee dat het van hout is met bomen eromheen? :upside_down_face:

51 likes

Nu hoeft ook niemand meer die overnachting bij haar in de bungalow te winnen

26 likes

Ik ben helemaal verbaasd over Jenny’s boshuisje. Ik zag zo een krakkemikkig houten hut voor me in het bos :joy: Niet een soort van center parks idee

Ik had eerst zo’n idee 6175f46e59d7e584a4c57246f50c79e7--rustic-cabins-log-cabins

En nu meer dit

74 likes

Ergens vraag ik me af of die Sanny er zelf wel in gelooft en het niet puur een businessmodel is.

6 likes

Hahaha ja die eerste had ik ook in mijn hoofd. In de middle of nowhere met the blair project vibes :sweat_smile:

Ja zeker! Echt alsof ze vinden dat ze boven de regels staan? En dat dus ook nog online knallen als slecht voorbeeld voor duizenden kijkers? Whyyy echt.

2 likes

Haha naja mensen die gedoneerd hebben kunnen moeilijk zuur doen dat het niet een afgezonderd huisje is maar op een park? Dat is net als geld geven aan daklozen: kun je achteraf niet gaan zeiken dat ze het aan bier uitgeven ipv een spinaziesmoothie.

19 likes

Sanny zou zeggen: bijna goed gevisualiseerd meid. Je had alleen dat park even weg moeten denken.

14 likes

Hm ik denk wel dat zij er echt in gelooft (want ze is er echt al lang mee bezig voor zichzelf) maar ik denk wel dat ze er niet verder over nadenkt dan haar goed uitkomt. Volgens mij is zij best intelligent dus ze moet toch zelf ook wel doorhebben dat die hele redenering over slechte dingen aantrekken echt poep is, maar dat past niet in haar straatje.

Ik zie het ja. Bij de advertentie staat nu te koop sinds mei 2020. Dus opnieuw erop geplaatst. Had niet gekeken hoe lang het huis al te koop staat. Het zijn dus ook 2 samengevoegde appartementen, 207m2! Zouden ze verwacht hebben dat het zo lang zou duren?

Nee dat is het bed voor de kinderen van Nick! En voor als Alexis groot zou zijn. Mja misschien slaapt de nanny er ook wel op. Zou nooit een huis van 2 miljoen kopen en dan maar 2 slaapkamers hebben, echt bizar

4 likes

Hoe weten jullie zo zeker waar dat huisje precies staat? Ik kan dat nou niet echt opmaken uit de beelden die ze op instagram heeft gedeeld.

Kijk soms een vlog van Laura brijde, en het stoort me echt dat ze dan met dr Spaanse vriend praat, maar dat ze dat dan niet ondertitelt. Vlog het dan ook niet, niet iedereen begrijpt Spaans…

2 likes

Er is wel ondertiteling, moet je op de cc klikken onderaan de video.

6 likes

Omg wat zou ik mij onveilig voelen op zo’n park.

1 like