Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Het zegt toch ook wel iets dat de vorige bewoner er helemaal niets meer mee te maken wil hebben en die spullen niet meer wil halen… Dan zou ik me echt afvragen wat voor lijken er allemaal in de kast zitten of wat voor gedoe met het park enzo.

Ik vind het trouwens hilarisch dat die buurman dus ook in het bos woont maar een hekel lijkt te hebben aan bladeren.

72 likes

Maar dat huis is waar ze die actie voor had opgesteld was dus aan andere verkocht omdat ze het geld niet kon lenen van een familielid en toen is ze naar een ander huisje op dat park gaan kijken.

0 euro omdat het me niet boeit maar jij zit al wekenlang alles zo geobsedeerd in de gaten te houden. En vind hoe jij erover praat heel lullig. Laat die meid toch lekker in dr bouwval wonen als zij er blij mee is

19 likes

Zeker waar, ik vind het namelijk een bizar en daarom fascinerend verhaal!

24 likes

Ik zou allereerst een schoonmaakbedrijf inhuren die alles grondig schoonmaakt.
Nog etensresten in de gootsteen, bij het idee moet ik al bijna overgeven

21 likes

Jemig wat een donkere hut vol met schimmel en lekkageplekken. Zoiets moet je kopen en meteen aanpakken (het dak tenminste, de keuken vervangen kan eventueel later).

Heb echt het idee dat ze niet snapt waar ze aan is begonnen. En dat ze het geld bij elkaar heeft lopen sprokkelen alleen al om dit te kunnen betalen. Wens haar er veel succes mee.

5 likes

In welke provincie is dat huisje eigenlijk? Ik heb een soort vage dejavu. Ik ben denk ik tijdens het Koninginnedagdrama daar op vakantie geweest met mijn familie. Ik herken die badkamer en keuken…

4 likes

Had je niet ff je sokken kunnen meenemen

114 likes

Snap ook niet dat er niemand in haar omgeving is die haar hierin tegen heeft gehouden

4 likes

Brabant of Limburg volgens mij.

Ben ik de enige die een soort horror/thriller gevoel krijgt van dit huisje? Lekker in dat bos zo. Hahah misschien kijk ik teveel films.

3 likes

Ik zie een heleboel sponsoringen aankomen, waardoor het voor haar een stuk goedkoper zal zijn dan voor de gemiddelde mens. Of heeft zij normaal nauwelijks samenwerkingen?

2 likes

Hahah ja en die ‘vergeten sokken’ maken het ook wel een beetje griezelig.

1 like

Oh ik dacht dat provincie al algemeen bekend was, oeps! @Banananana nee Kees Konijn wilde die hebben toen

Ik snap deze opmerking niet. Ze heeft het geld toch besteed aan het huis? Dan doet ze toch wat ze zegt dat ze zou doen?

Is het probleem dat je een ander “boshuisje” voor ogen had dan ze nu heeft gekocht?

8 likes

Het is toch een compleet ander verhaal. Als je zegt: Ik wil zo graag een droomhuisje in het bos kopen, maar kom 10.000 euro tekort, als ik die heb is het rond. Is dat echt anders dan: er staat een huis te koop, ik heb het nog nooit gezien, er blijkt veel onderhoud te zijn, ik kan de hypotheek niet krijgen, ik heb het huis eindelijk, maar mag er nog wel een halve ton aan onderhoud aan doen, het staat op een vakantiepark, ik mag er eigenlijk niet wonen. Als ik gedoneerd zou hebben zou ik echt balen als ik de winnaar van dag weekendje in haar huis zou zijn😂

30 likes

Kunnen wij het dan ajb geen ‘boshuisje’ noemen. Vind het al erg genoeg dat zij die houten bungalow zo noemt :weary:

51 likes

“Het chalet”

6 likes

Oké, dus als ik je goed begrijp is het beeld van het soort boshuisje dat ze wilde anders dan ze nu daadwerkelijk heeft en dat wringt.

Maar: Ze heeft van het gedoneerde geld een huis gekocht. Hoe het proces er naartoe verloopt heeft toch verder niks met dat geld te maken?

Dit is hoe droog ik het allemaal zie:
Jennie haar droom was het kopen van een huis in de natuur (ik mag geen boshuisje meer zeggen van @Lula en ik wil geen ban). Daarvoor had ze financiële hulp nodig. Ze bedacht ‘tegenprestaties’ en men was daarin geïnteresseerd. Met het opgehaalde geld heeft ze uiteindelijk een huis in de natuur gekocht. Ze lijkt tot dusverre alle tegenprestaties te leveren. Dus, de cirkel is rond?

22 likes

Ze heeft nu in haar insta stories staan dat het huis 2 jaar heeft leeggestaan. Liggen die etensresten dan ook al 2 jaar in die gootsteen??! :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

65 likes