Ja misschien had ie gewoon geen zin in alle rompslomp en dacht ie aub iemand koop het zodat ik verder kan met mn leven
Volgens mij kun je echt wel iets moois van dat huisje maken, maar in welke wereld is een vakantieparkhuisje een idyllisch boshuisje. En het irriteert me een beetje omdat vakantiehuisjes niet bedoeld zijn om in te wonen, maar goed de mazen van de wetā¦
Ik vind het ook wel een perfect huisje om een bloederige thriller in te filmen.
Ik weet niet hoeveel ze aan huur betaalde maar ik denk wel iets van 800euro per maand. Dat bespaart ze nu al sinds april dus dat tikt wel aardig aan na een paar maanden natuurlijkā¦
Paar samenwerkingen erbij en ze heeft de bankrekening weer aangevuld
Een neef van mij woont eeuwig al op zoān park en moest er bij een wetswijziging niet zo lang geleden weg. Geen permanente bewoning en inschrijving. Door het aan te vechten bij de rechter mag hij er nu blijven inclusief gezin, maar lijkt mij gewoon echt geen prettige uitgangspositie. Ćberhaupt is een gedeelte van het park wel echt tijdelijk bewoont, met echt een vakantiehuisfunctie (paar keer per jaar heel druk).
Ieuw die koelkast. ieuwieuwieuwuie
Verder vind ik het een leuk huisje om te verbouwen en als het niet op een park had gestaan was het helemaal toppie geweest. Maar met een beperkt budget is het toch minder aantrekkelijk
Ik hoop voor haar dat ze er oprecht blij mee is en het uiteindelijk allemaal wel goedkomt. En dat ze zich niet heeft laten leiden door de drang om NU zoān huisje te bezitten. Want ik zie zelf echt een heleboel minpunten; dat park, geen permanente bewoning, lekkages etc. Maar als dat je droom is, good for you toch.
Dit klinkt trouwens sarcastischer dan ik het bedoel. Ik bedoel dat ik haar echt geen ongeluk of wat dan ook toewens.
Ja was ik al bang voor. Excuses, is absoluut niet wat ik bedoel. Meer het feit van meerdere mensen in 1 huis.
Heb dār youtube ook gekeken. Ben wel bekend met dat soort parken, althans je hebt er een luxe versie van hier in de buurt. Mensen die net met pensioen gaan van letterlijk het hele land (echt fucking overal vandaan) komen en daar een āchaletā kopen. Die kopen ook de grond en plempen er voor 200k een keet op. To be honest, sjieker dan menig huis. Maar het blijft recreatieve bestemming en daar mag je niet permanent verblijven: zo is het. Die mensen blijven daar een aantal jaar en gaan elk weekend met een camper Europa in, maar de gemeente wordt er steeds strenger in.
Geen enkele gemeente die staat te springen om permanente bewoning mogelijk te maken op die locaties. Want zeker dit soort parken waar toch vrij vaak en veel arbeidsmigranten wonen (althans hier in de provincie/regio wel) zorgen wel vaker voor overlast. Bewoners van die gemeentes zien dat echt niet zitten en je trekt een megavat wormen open. Dus die notaris die lult uit zān nek is mijn idee .
Verder vind ik het ook echt een gore keet, no shit dat die man er van af wilde en de shit wilde laten staan. Die plek is uitgeleefd. Zoān huisje is ook niet gemaakt om tientallen jaren te gebruiken, permanent? Dit gaat echt een gebed zonder end en geldput zijn. Tot het krot eens instortā¦
Jammer dat het huisje zoveel mankementen nog vertoont en dat ze er nu het geld nog niet voor heeft om het op te knappen. Verder als zij er blij mee isā¦
Vind het vooral intens goor hoe de vorige eigenaar het achter heeft gelaten. Ik bedoel, eten in het putje van de wasbak? Gatverdamme zeg.
Ik vind haar best naĆÆef:
-
Je koopt een huis terwijl steeds alsmaar blijkt dat je weinig kaas hebt gegeven van het hele koopproces.
-
Je koopt een huis waarvan je niet weet hoe ernstig de problemen aan het dak zijn en wat dit gaat kosten.
-
Je koopt een huis terwijl je niet weet of binnenkort daadwerkelijk een wetswijziging wordt doorgevoerd waardoor je daar altijd mag wonen.
-
Je koopt een huis in een rumoerige tijd waarin je als zzpāer in haar vakgebied het ook lastig zal krijgen, niet wetende of je snel genoeg geld hebt om alle gebreken aan te pakken.
-
Je koopt een huis dat je online afschildert als Instagram-like plaatje, terwijl het nu overkomt als gastarbeidergedrocht, waardoor volgers het gevoel kunnen krijgen dat je hen hebt besodemieterd.
Maar ze heeft vanuit haar vakanties besloten dat ze graag een boshuisje wou. Maar naar mijn idee zat ze daar wel echt in huisjes wat die titel mogen dragen. Nu zit ze op een park waar het nu rustig is door ook het coronavirus etc., maar ik denk zelf eerlijk gezegd dat het op een vakantiepark niet rustig is in vakanties etc.
Daarnaast is dit toch ook een huisje wat wellicht voor nu leuk is, maar als ze bijv. over een paar jaar een man ontmoet en een gezin wil (dit op basis van haar tweets over soms denken over activiteiten met kinderen), maar dan is dit toch geen plek om te wonen?
Dan wordt het gewoon hun vakantiehuisje. En dan gewoon een nieuwe crowdfundingcampagne en podcast opzetten voor die verandering.
Ik volg al vele jaren twee Amerikanen die drie keer een huis hadden gekocht, over de verbouwing steeds hadden geblogd (en nu podcasten) en er steeds verder op vooruit gingen (inclusief betere samenwerkingen en eigen meubel- en accesoireslijnen bij verschillende ketens). Die vervolgens vakantiehuisjes gingen kopen en verbouwen om ze te verhuren en nu gaan downsizen en blijven vloggen: YOUNG HOUSE LOVE https://www.younghouselove.com/
Ik vind hun smaak erg basic, kan slecht tegen het wit verven van bakstenen huizen, maar ik vind hen wel altijd erg leuk overkomen.
En deze Amerikaan doet een beetje hetzelfde maar restaureert een wat ouder huis en doet veel leuke tweedehands vondsten. Doet een beetje aan slow fixing en heeft 2 leuke honden : https://manhattan-nest.com/
Dan kan ze het toch in de verkoop doen of gaan verhuren? Dat lijkt mij eigenlijk nog de minste zorg.
We weten toch ook helemaal niet hoe dat park er uit ziet? Als het een soort Cebterparcs 2.0 is is het inderdaad wat zonde, maar als het meer zoals in bv deze vlog is valt het allemaal wel mee toch?
Vanaf 7:30 ongeveer
hebben jullie nog tips voor heerlijke ākledingkast opruimā videoās op youtube? de meeste resultaten onder ākledingkast opruimenā heb ik al aangeklikt haha maar wellicht hebben jullie nog favo kledingkast opruim videoās van buitenlandse youtubers als tip
ik verbaas me trouwens echt zo vaak over de enormmmmmme hoeveelheid kleding die veel mensen hebben. had ik 6-8 jaar geleden ook altijd, maar een kleinere kledingkast is echt zo veel beter heb ik geleerd haha. juist daarom geniet ik juist zo van die filmpjes; hoppa lekker weg met die rotzooi!!
En ik denk dus precies dat dit de reden is waarom verkoop niet makkelijk ging (en in de toekomst niet zal gaan). Dat het zo vies is zou me dan weer totaal niet boeien. Schoonmaken en een lik verf (op terpinetine basis zodat alles weer nieuw ruikt) doet wonderen en de rest wat te goor is eruit slopen. Ik zou zelf nooit zoān stap wagen, het klinkt echt lullig maar denk dat ze er snel klaar mee is daar. Hoe ze daar ook zit bang voor alle vliegjes Ik denk echt dat ze het beeld volledig geromantiseerd heeft.
Volgens mij had ze beter een tussenstap kunnen doen en niet direct zo rigoureus.
Oh en die eigenaar die volledig klaar was met het huis, zo erg dat ie zn hele inboedel heeft laten staan zou me ook zorgen baren. Sws een enge plek vind ik het. Laat staan in het donker
Dat is ook wel zo, maar ze moet/wil er nu wel veel in investeren (nieuw dak, keuken, badkamer).
Wordt het huisje er veel meer door waard? Dat lijkt me niet
Als zoals zij zegt permanente bewoning wordt toegestaan dan denk ik wel.
Het is nog niet zeker of die wetswijziging er komt en dan is het nog de vraag of het bij haar huis kan (voldoet het aan de eisen) en op haar park.