Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ken je dat gevoel dat je in de stad bent omdat je iets nodig hebt en het is een kwartier voordat de winkels dicht gaan maar je moet echt een outfit hebben voor dat feestje/die uitvaart/sollicitatie? Dus dan koop je uit wanhoop maar ff snel iets dat uiteindelijk lelijk zit en toch niet bij je schoenen past.

Zo komt dit over. Een aankoop uit wanhoop omdat ze er al zo lang mee bezig was en weg wilde uit Rotterdam (snap ik, vuile kakkerlakken jk) en uiteindelijk gaat ze er wel spijt van krijgen ben ik bang. Of ze dat zal toegeven is een tweede.

56 likes

Oh yikes. Toen ik de video net zag wilde ik mezelf ook het liefst als vrijwilliger aanbieden om dat hele huis leeg te halen, die keuken schoon te maken of zoals iemand al zei de hogedrukspuit + chloor in te zetten. :rofl:

Gevonden! Dit dus.

En @Speurneus heeft het over een schoonmaakbedrijf. Volgens mij was ik via dit topic op het Youtubekanaal van Frisse Kater beland. Daar moet ik nu aan denken. Al gaat die vergelijking natuurlijk veel te ver als je ziet wat voor klussen zij oppakken. :sweat_smile:

2 likes

Ik maak me er verder niet zo druk om, maar het is toch een idioot verhaal. Als ik mijn ouders bel dat ik mijn ultieme droomhuis heb gevonden (hypothetische situatie want ze zouden sws nee zeggen) en daarvoor 20.000 euro krijg, dan is het toch gestoord als daarna blijkt dat ik: 1. Die 20.000 vraag nog voor ik weet of ik er een lening voor kan krijgen. 2. Het huis in veel slechtere staat blijkt dan ik eerder vertelde en ik het geld niet heb om daar iets aan te doen. 3. Het huis op een andere locatie staat dan ik voor hield en 4. Ik het huis eigenlijk niet eens mag gebruiken als hoofdverblijf. Zoiets doe je toch niet? Het is een heel ander verhaal. Maar oke; ik vind je huis crowdfunden ook echt al aso.

30 likes

Keet.

3 likes

:rage:
Wij hebben wel de leukste meetings tbh kan niet wachten tot we weer kunnen.

9 likes

Ah… dankjewel. Klinkt enigszins naĆÆef, op meerdere vlakken?

Over Jennie met haar huisje, ik vind het ook wel een beetje tegenvallen en komt over alsof ze gewoon dacht ja maar ik wil dit(!!!) en het daarom (misschien ook wel door een roze bril en tegen gezond verstand in) gedaan heeft. Maaaar dat ze zegt dat ze al dat geld in september wel heeft, ze verdient denk ik best prima toch? En ze heeft geen huur en andere vaste lasten meer van haar woning in Rotterdam (gezien de locatie waar ze woonde zou dat zomaar 800-1200 kunnen zijn). Misschien hoeft ze haar vader ook niets te betalen, af en toe wat boodschappen bijv. Dan zou ze wel een paar maanden zo ongeveer haar hele salaris kunnen opsparen? Spon keuken en badkamer erin hoppa.

6 likes

Haha, dan zouden er inmiddels wel paddestoelen uit groeien denk ik

1 like

Typisch gevalletje nmsvpe

1 like

Maar mensen kopen toch geen aandeel in het huis? Ik ben misschien naĆÆef/makkelijk hierin, maar ze hebben dat geld gedoneerd en ze zijn het nu toch kwijt. Het is niet dat zij er nog iets uit konden halen. Ze heeft er een huisje mee gekocht (misschien niet helemaal in de vorm zoals verwacht, maar het is niet dat ze compleet iets anders heeft gekocht), zoals het plan was. Dat dan een huis is waar je zelf nooit zou willen wonen maakt toch niet uit? Als je zoiets verwacht moet je gewoon geen geld doneren aan iemand die je enkel kent van het internet, en zonder concreet uitgewerkt plan.

Sorry maar ik snap dat zure gezeur over die donaties gewoon echt niet haha. Ik heb zelf niet gedoneerd en zou dat ook nooit doen, maar het kan me daarom ook echt niet schelen wat Jennie dan doet met het geld dat mensen vrijwillig (en naar eigen verantwoordelijkheid) naar haar hebben overgemaakt.

32 likes

Als dit haar lukt is dit nog het ergste van het verhaal. Dan heb je dus je hand opgehouden voor gratis geld bij je volgers (voor een huis dat je niet kocht, want dit is een ander huis), terwijl je in nog geen 3/4 maanden zelf het gat had kunnen dichten.

14 likes

Zoveel boosheid en jaloezie :rofl:

4 likes

De rest van het forum: godzijdank dat we niet in Rotterdam wonen en met die forummers daar hoeven te meeten :rofl:

4 likes

Ja dat vind ik ook heel idioot hoor. Maar het zou wel passen bij het huis NU!!! willen. Denk eigenlijk dat je als je het niet zelf kunt financieren en banken je geen lening willen geven je dan moet concluderen dat je nog even geduld moet hebben en wat meer moet sparen. Betekent dan dat je dit huisje moet laten gaan, maar dan komt er vast wel weer iets anders moois voorbij. Niet dat je dan geld bij elkaar moet gaan schrapen bij je volgers + een familielid om vervolgens zo blut te zijn dat je het huis niet eens van het nodige onderhoud kunt voorzien. Waardoor je nu dan moet hopen dat je (zeker nu) geen financiƫle tegenslagen krijgt want dan ben je de lul.

Edit: ik was eerst echt wel een beetje jaloers. Dat ze in een bosbuisje ging wonen en het zo dan toch rond kreeg allemaal. Maar nu ik het gezien heb en het hele financiƫle verhaal eromheen denk ik echt omg zou echt niet eens misschien met haar willen ruilen. Van het idee van al die onzekere factoren en leningen die je dan hebt raak ik al in de stress man. Zo dat je iets heel duurs gekocht hebt maar het idee leuker was dan de realiteit, en wanneer dat besef komt je niet meer blij kan zijn met je dure aankoop terwijl je het zo graag wilde.

5 likes

Ik vind het idd ook wel wat zeggen dat die vorige bewoner er absoluut niks meer mee te maken wou hebben.

Anyhow wij hebben nog wel een rommelig schuurtje wat we kunnen onder verhuren. Er zijn vogels in de tuin en ik heb een moestuin bakje. Dua eh kom maar door met die 10 k gekke influencertjes

8 likes

Ik zou me eerst gaan afvragen waarom de vorige bewoners er zo snel vanaf wilde. Wat speelt er allemaal in dat huis of park :thinking:

11 likes

He? Ik vind wat @vuilnisglitter post helemaal niet boos of jaloers? Ja een beetje een cynische ondertoon, maar die is imo ook op zijn plaats. Volgensmij mag er in dit topic best kritisch gepost worden over zo’n actie als die van Jennie. En waarom reageer je alleen op de posts van Vuilnisglitter?

30 likes

Volgens mij heeft de eigenaar er zelf niet gewoond, maar verhuurde hij het alleen aan arbeidsmigranten. Dus denk dat het daar meer mee te maken heeft, dat hij die business niet meer voort kon zetten.

Maar goed, die parken zijn verder wel altijd een beetje discutabel natuurlijk.

6 likes

Dit geeft echt een error in mijn hoofd, Rob Geus Kinderen in hippe influencer outfitjes. Het klopt niet. :confused:

3 likes

Ja, precies dit!