Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Dit had ik dus echt niet zien aankomen. Als ik naar hun keek dacht ik vaak. Wat een top stel. Die passen zo goed bij elkaar en wat een liefde spat er van af. Dat was ook vast zo. Maar je ziet natuurlijk maar zo’n klein deel van hun leven. Wel sneu voor ze!

9 likes

Monica koopt gewoon even een cnd lamp en lakjes alsof het niks is. Wat ze waarschijnlijk na 1 x gebruiken in een hoek gooit. Doeiii 300 euro

2 likes

Ik vind het ook de beste break-up video ever! Ze is super volwassen (ook in haar uitleg) en als ik eerlijk ben vind ik het ook echt inspirerend hoe ze dit aanpakken en hoe ze hierin staat.

14 likes

Of van @Monstertruck

3 likes

Eén van de weinige keren dat ik het ‘we houden nog veel van elkaar’ ook geloof. Ze klinkt heel liefdevol over hem. Jammer voor hen.

9 likes

Ik word elke vlog een beetje meer verliefd op Viktor geloof ik <3
11 likes

Nou, je avatar maar veranderen dan…

2 likes

Oh dit ga ik kijken want na Ranking The stars vond ik hem echt supersaai, maar wel hot.

Hoop dat ie wel een persoonlijkheid blijkt te hebben.

15 likes

Hahah ik vind dat einde met die hond zo grappig

1 like

Ik op Gert

6 likes

Ooh deze vent echt :heart_eyes:

Ik glij gewoon weg

1 like

Ah Co van Cowiththeflow en haar vriend zijn uit elkaar. (Bron: haar insta)

1 like

Waarom moet ik hier zo hard om lachen

2 likes

Oops dacht dat ik had bijgelezen. Sorry!

1 like

Ok… kom weer even zeiken. Gister had ik gepost over sanny die een grap* had weg gehaald omdat daar kritische reacties op kwamen. Keek ik net… zie ik dat ze daarnaast ook nog eens het grote van de kritische berichten heeft weg gehaald. Zo’n lelijke actie. Zag dat het al meer mensen was opgevallen…

  • een foto met o.a. als tekst dat ze zolang in quarantaine zit dat ze ondertussen weer zwanger is. Blijkt niet zo te zijn hihaho

Ik scrollde langs deze meme en ik dacht heel even dat het Jessie Maya was? :joy:

Lijkt Kim K. hier niet op Jessie van zijkant? Of Jessie op haar?

11 likes

Dat is waar! Ik zou waarschijnlijk ook spenden

1 like

Nee

20 likes

Geen idee wie deze influencer is maar ik moest hier wel even om lachen

8 likes

Zit de vlog van Bonnie te kijken, en ze filmt haar opbergkast. Ze heeft een blok in het beeld geëdit want er ligt iets wat persoonlijk is. Denk persoonsgegevens o.i.d. Maar eigenlijk denk ik dan altijd van jaja, wss ligt er een mega dildo of een verzameling cockringen ofzo

78 likes