Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hahaha, op de 1 of andere manier denk ik juist dat zij heel saai zijn in bed

13 likes

Ooh nee ik denk dat Nick helemaal thuis is in de latex op een of andere manier. Geen idee maar ik zie dat helemaal voor me :joy:

Hahaha en dan het idee dat hij helemaal vast gebonden ligt in die slaapkamer en Bon dan beneden aan het vloggen is hoe ze een puzzel oplost ofzo. Zo kut burgerlijk hahaha. Vandaar ook die yankee kaarsen, dat vet smijt ze gewoon over zn rug heen.

Oke ik ga te ver, neem nooit meer een lorazepam want ik raak er helemaal melig door :joy:

74 likes

@Damnatio @Cozycute Haha

2 likes


Ik krijg deze advertentie echt zo vaak, ga weg ik hoef geen structuur in mn leven!!

25 likes

Hehe. Moet wel zeggen dat ik volgens mij niet eens echt geil was maar LAAT DE SAAI STOPPEN. Potje Russisch roulette was ik wellicht ook nog wel voor in geweest.

Ik vind het ook echt een lelijke advertentie. Alles eraan geeft me Paint vibes.

13 likes

Ja precies, zonder make-up en dat haar totaal niet maar ik zie op die foto vanuit die hoek genomen echt veel gelijkenissen.

1 like

Het bovenste gedeelte van zn gezicht tot de wangen past niet bij zn mond en zn kaak. Lijken wel 2 gezichten in een geplakt.

Bij de ‘who is most likely to’ tag vonden Sarah en Lotte wel dat Bonnie most likely to een trio hebben is

1 like

Ja ik denk wel dat Bonnie wilder is dan Nick, zie haar wel een trio hebben met boudewijn ofzo HAHA

Moet ineens denken aan het egf dat er ineens iemand was die zei dat ze bij Bonnie op de middelbare zat. En dat Bonnie ik citeer “Allemaal vieze sex dingen” deed.
Heeft ze nooit verder uitgelegd hoe en wat

41 likes

Iel heeft Bonnie seks???

Vieze sex !

2 likes

Canva is het nieuwe paint.

4 likes

Ik heb echt hardop gelachen om deze

5 likes

Ik ben echt judgemental AF maar ‘wait for N to take me on a dinnerdate’ terwijl je zelf een mega succesvolle vrouw bent? Are you kidding me?

*Dit is José Veldsla btw.
@moderators mag een screenshot van een instagramverhaal? Anders beschrijf ik het in mijn eigen woorden.

(Disclaimer: ik vind het heerlijk als mijn vriend me mee neemt op een date maar ik ga daar echt niet op zitten wachten, laat staan als we straks weer van alles mogen.)

15 likes

Ja hallo zeg is de quarantaine over en een van de eerste dingen die je gaat doen is “zitten wachten”? Wat heb je de afgelopen maanden dan gedaan? Ik heb al allerlei date-ideeĂ«n bedacht waar ik mijn vriend mee naartoe sleur zodra het weer mag hoor, kom op, beetje initiatief tonen

34 likes

Jij verwoordt het nog veel beter maar dit bedoel ik precies! :raised_hand:

2 likes

Wie post dit?

2 likes

Jose veldsla

4 likes