Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

never forget dat ik op m’n uitwisseling daar een engelse fout van een engels docent vriendelijk verbeterde en ze toen super pissed werd

9 likes

Ik meen te herinneren dat zij 5 dagen geleden nog een paar duizend lager zat maar nu ineens al de 100k gehaald. Dat is toch bijzonder? Ik denk dat het ook fake is. Moet je eens voor de grap haar reacties lezen, zoveel van die fake reacties met smileys en woorden als β€œGreat photo!” en vieze mannetjes. En zij reageert letterlijk op alles met een smiley " :blush: " terug. Snap echt niet dat ze dat leuk vindt.

3 likes

Sanne heeft het over iemand exposen op twitter die zijn vriendin zou bedriegen, volgens mij een bekende radio dj als ik de reacties lees. Ik ben te nieuwsgierig hiervoor…

2 likes

Ik snap nog steeds niet hoe ik screenshots kan plaatsen :joy:

6 likes

Ja verdorie nu ben ik ook nieuwsgierig

1 like

Ze heeft weleens vaker zoiets gezegd over een date en die werkt bij de radio.

3 likes

Vooral de (verwijderde) reacties hierop

1 like

Kon je uit die tweet die verwijderd is opmerken wie het was of alleen dat ie radio dj is?

Ik heb die tweet niet op tijd gelezen, maar voor mij is die tweet + dat iemand er daardoor op reageert met wie het zou zijn 1+1=2 qua dat het dus een radiodj is, maar misschien zie ik spoken

ah nee ik denk dat het ook een radio dj is want ik weet dat ze ook ooit met een radio dj heeft gedate haha.

Lees: hij schildert Sanneke af als stalker? Haha ik zie haar namelijk niet als het type dat opkomt voor haar medevrouw.

2 likes

Ik vind β€˜buren met blikken bier’ echt vet. Als ze gul zijn, ben ik verkocht.

6 likes

Volgens mij was dit destijds Barend van Deelen.

Ik dacht eerst dat het Domien was. Maar die is al een tijdje single.

Kaj vd ree misschien?

Die is toch al lang canceled

5 likes

Aandacht.

27 likes

In Sanne haar geval is er geen andere optie mogelijk :joy:

5 likes

Ohhh lawdy Samantha/Barbie is begonnen met vloggen. Het beeld gaat alle kanten in.

3 likes

Tegenwoordig hoef je als influenza niet eens meer zelf foto’s te schieten :rofl: allebei ook op precies hetzelfde moment gepost

Edit: ah Laura Sponticorvo heeft m ook geplaatst

19 likes

Ik vind dit toch zo shady. En ziet er ook super cheap uit op je feed toch? Zouden ze hier ook voor betaald krijgen? Of is het alleen voor extra likes en followers? Zoveel vragen haha.

14 likes