Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik ga dit rapporteren als spam. Die meiden zinken echt laag hiermee.

24 likes

De reacties zijn ook wel negatief: Ben je gehackt? Is dit echt? Is dit een grapje? Etc.

1 like

Dat win account volgt 38 accounts die je ook allemaal moet volgen om kans te maken en volgens mij hebben die ook allemaal diezelfde foto geplaatst…

Edit: oke niet allemaal zo te zien maar meerdere

1 like

Ja whatup met die iPhone winacties zeg? Zag dat Vera er op Twitter ook over postte (Dat ze het gek vond, niet ook een winactie). Het is echt mega shady inderdaad.

1 like

Laura Sponticorvo heeft m ook geplaatst en heeft in haar story een meisje gezet die hem vorige keer heeft gewonnen dus lijkt wel echt :woman_shrugging:t3: Het komt idd super shady over

Die bio ook van dat account:

Blogger Giveaways

:cloud: Winacties met bloggers/influencers
:sparkles: Want to join a giveaway and grow? :point_right:t2: DM!

Puur voor die influenzas om te groeien en meer volgers en likes te krijgen. Betalen ze daar ook voor? Wat wint dat account ermee? Wordt er überhaupt een iphone weggegeven?

1 like

Ik heb het ook als spam gerapporteerd.

Ja volgens mij betalen kleine Bloggers hier voor. Geloof dat Mira Ennen het erover had in haar Stories, dat ze het ook shady vond en er niet aan mee wil werken.

1 like

Zó gek die iPhone-winacties! Ik heb hier toevallig gisteravond een podcastaflevering van Nu.nl over geluisterd. Daarin leggen ze uit hoe het werkt en wat het winstmodel erachter is. Ik vind het super shady iig. Voor de mensen die het ook interessant vinden, hier kun je de podcast luisteren:

11 likes

Dit is in Amerika echt een heel groot ding, Nu.nl had er op stories ook een item over gemaakt laatst, dat het nu hier ook opkomt.

In Amerika gebeurd dit met complete tassen collecties van LV en zelfs celebs doen er daar aan mee…

3 likes

Hahaha die kook video van Bonnie? Is ze een nieuw kanaal gestart? Koken voor kleuters

3 likes

Waarom typen ze dit niet uit :tired_face:

10 likes

Hahaha ja jammer hè! Lees er zelf ook liever over dan dat ik een halfuur moet luisteren naar iets

5 likes

‘Nederland is een bijzonderder vakantieland dan je denkt’ - https://nos.nl/l/2334145

Ik dacht: wat een leuk artikel! En toen zag ik dat ze ook wat tips van Cynthia erin hebben gestopt. Grappig!

1 like

Nou en dan vooral die loeihete siroop vanuit de pan in een klein trechtertje proberen te gieten. Zo onhandig en gevaarlijk? Ze hebben geluk dat er daar geen brandwonden aan over zijn gehouden.

Oh het was gelukkig enkel de eerste 10 min!

Zie bijna geen negatieve reacties meer, dus er zal wel flink wat verwijderd worden. :face_with_monocle::roll_eyes:

Oke…

11 likes

Ben het gaan lezen als “joedoejoe”. Maakt het nog een beetje leuk.

29 likes

Dee zegt dat ze naar de Ikea gaat, maar ze écht moet gaan want ze heeft die dingen echt nodig om in hun huis te kunnen gaan wonen. Het eerste dat op de lijst staat: bakje voor in de sleutellade :joy:

20 likes