Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hoe zij TJIPJES zegt ivp Chips. Vreselijk

27 likes

Hahah zo heurt het ook, sjips is voor het klootjesvolk.

2 likes

Dit is zo on point😂

1 like

Ik vind het zo bijzonder dat ik de make-up van monica in haar vlogs echt mooi vind, maar in de Videoland serie echt heel lelijk qua kleur.

3 likes

Ah, ik dacht dat ze wel eens in dit topic genoemd was!

1 like

Moest al lachen voor ik de link aanklikte omdat ik gewoon helemaal voor me zie.

Ieeeeeee! Wie doet er nou knakworst op een croissant?

4 likes

Hahaha die Amerikaanse stoel, ik ga stuk

1 like

Ik heb de serie niet gezien maar in een filmpje van iemand anders waar zij in kwam zag zij er heeeel geel uit

2 likes

Beetje onsmakelijk foto’s, maar ik zou echt ruim de helft van die lunches met liefde opeten, heerlijk!

4 likes

Ik ben celinecharlotte gaan volgen na een tip van iemand hier. Vind het een pietsie beetje irritant dat ze dan heel veel ‘vlog’ stories deelt met daartussen dan een foto van haar met zo’n typisch :woman_shrugging: hoofd en dan de tekst eronder. Zo van ‘je moet zelf weten wat je doet, maar zo doe ik het!’

Maaar ik vind haar ook wel leuk eigenlijk. Ze is super open over geld, hoeveel ze verdient, wat voor projecten ze allemaal heeft
 vind dat best inspirerend!

5 likes

Even om advocaat van de duivel te spelen hoor, maar is wat wij doen in dit topic zo anders
? Voor mijn gevoel wel, maar in de praktijk niet zo geloof ik.

7 likes

Ik ben wel serieus benieuwd of dat lekker is dan, tjips met spinazie

5 likes

Bonnie maakt bordjes nog skeerderder dan Willemijn: omg nee wat goor, wie eet er zo, Jezus wat is dit.

Iemand zet Charlotte te kakken om haar “recept”: ze is open over geld en hEeL SucCesvOl dus hoe durf je!

5 likes

Ja waren idd dezelfde mensen die reageerden.

@vuilnisglitter Haha ik reageerde niet bij Bonnie of Wil (kijk ik allebei niet), maar ja in beide gevallen kun je je irriteren aan kleine dingen maar iemand nog wel steeds leuk vinden om te volgen toch?

Ik vond bijv bij Sint op een gegeven moment 80% irritant en toen heb ik op de ontvolgknop gedrukt haha (er is ook zoiets als teveel irritainment)

2 likes

De reacties onder de tweet vond ik ook erg goed. Fijn dat je je daar over uitspreekt, mag best wel in deze tijd. Is heel makkelijk om mensen belachelijk te maken op een ander platform en tegen influencers te zijn, maar ondertussen wel zelf dat ambiëren op Twitter. Vind het soms ook een dunne lijn in deze topics

3 likes

Persoonlijke aanval aan niemand hoor, ik zag niet eens wie wat reageerde, maar ik vond het verschil in reacties grappig!

Neemt niet weg dat ik me kan vinden in een deel van de reacties op die tweet. Op de een of andere manier wordt Charlotte altijd gezien als geweldig, terwijl ze een beetje hetzelfde doet als bijv Cynthia. Slim verdienmodel, maar ook holle hoop voor de cursisten. Daar heb ik echt wel een mening over.

3 likes

Haha dat mijn eerste gedachte. ‘Wat een lelijke schoenen en alsof dat lekker zit.’

Een vriendin van mij is ook een keer zo afgebrand / uitgelachen op Twitter. Dat was zo extreem vervelend, ze was super verdrietig en het heeft echt heel veel indruk achtergelaten. Zeker omdat zij geretweet door een grote twitteraar die haar ging uitlachen om iets heel kleins.
Edit: verschil is wel dat zei niet een grote influencer is maar een kleine twitteraar

3 likes