Ik ken echt genoeg mensen die hard werken, intelligent zijn, weten wat ze doen en dat goed kunnen uitleggen. Verdienen alleen slechts een fractie van wat een influencer verdiend en krijgen een fractie van de aandacht ondanks waardevoller werk. Denk echt niet dat Charlotte in een extreem andere categorie past dan vriendinnen, collega’s
en andere influencers. Ik vind Cynthia bijvoorbeeld echt een verschrikkelijk karakter hebben, maar ze is zakelijk slim. Beide meiden verkopen voor een deel gewoon gebakken lucht (geen enkele amateurcursus over persoonlijke ontwikkeling, mindset, planningen productiviteit is in mijn ogen de bedragen waarvoor zij die verkopen waard).
Edit: Het zijn eigenlijk de nieuwe samenvattingen op scholierenwebsites, alleen betaal je er nu extreem voor. Alles dat zij je vertellen, is waarschijnlijk terug te lezen in de boeken en artikelen van de lui waarvan uit zij het bundelen en flashy verkopen. En tuurlijk werkt het en is het aantrekkelijk: bijna alle nieuwe tips en tricks die je uitprobeert werken.