Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Haha ik denk dat het de combinatie van de wangen + mond is, heel nep ofzo :joy: ik denk dat door de belichting er extra veel schaduw onder haar wang is gekomen waardoor het er anders uitziet als normaal

1 like

enjoy this amazing video people

3 likes

“Oooh flyi… uh you mean meat?”
Goede redding Mas

Ook leuk dat ze het daarna over koeienscheten heeft

1 like

Huh wat een gek interview? Versta de interviewer ook amper

4 likes

Al die andere interviews zijn ook zo gek. Bij sommigen wordt ze afgeleid en dat knippen ze niet?

1 like

Ik denk omdat zon de belangrijkste bron is voor vitamine D en je dat bijna niet uit eten kan halen.
Vitamine D hebben mensen natuurlijk nodig dus ik denk dat mensen daarom een kleurtje zien als iets wat gezond is?

Hoe bizar symmetrisch is haar gezicht ook?

Dit ook

Als ik haar was zou ik zoeken naar nog kleinere posters

85 likes

Hahaha! Desenio is vaak wel heel gierig met hun #spon hoor, ik kan me inbeelden dat dit alles is wat ze kon krijgen.

2 likes

Oké, dat is wel het compleet andere uiterste :sweat_smile:

@Amarens bij de foto boven vond ik alleen haar lippen wat anders, maar dat komt door de fillers denk ik. In KV-foto zijn haar wangen me nooit eerder zo opgevallen, dus denk indd ook heftige fotoshop misschien? :sweat_smile::joy: Het is gewoon echt een reclamefoto, haha.

1 like

anita-e1478185626301
Toen Anita Sara nog Anita was. Dat waren betere tijden.

62 likes

Ik dacht dat ik de enige was die die dit dacht.

1 like

8 likes

Zo lijkt zo op Romee van temptation island

23 likes

:joy::joy:

Nou echt gezellig… :sweat_smile:

Nee, ik ben zo iemand :upside_down_face: ik heb ook een wijnklimaatkast, vind dat gewoon gaaf staan en fancy dus wilde het graag. We hebben er ook bewust gekozen voor eentje die tot 5 graden kan koelen zodat we hem ook als 2e koelkast voor feestjes kunnen gebruiken(dus voor bier etc) juist omdat ik het zonde of overdreven vind deze alleen voor wijn te hebben. Zelf betaald dus. Maar da maakt niet uit verder, ik vind het huis van haar prachtig, alleen wat zuur dat de helft indd spon en gekregen en in 3 maanden ff voor je wordt gefixt waar een ander 3 jaar lang voor moet zwoegen met bloed zweet en tranen.

2 likes

Haha you do you. Ik wist niet dat dit een ding was. Vind het echt bijzonder om een apparaat dat fancy is in huis te plaatsen, enkel omdat het fancy is. Alsof je ter decoratie een auto op de oprit zet, terwijl je niet kan rijden. Of zo’n kitchen aid op het aanrecht, terwijl je never nooit bakt. Wellicht vind ik dat ook omdat ik zelf te armoe ben/te klein woon voor fancy.

10 likes

Zit een vlog van een paar weken terug van Alwin te kijken (bij gebrek aan beter…) en hij filmt dat er om 20.00 geklapt wordt voor zorgmedewerkers maar weigert zelf te klappen?! Wat een eikel.

8 likes

En dan beweren dat het klappen HEM TEGENVIEL :weary:

17 likes