Maar jongens, omdat iemand hard werkt en intelligent is, betekent het toch niet dat je niet even mag gieren om het bloedserieuze ‘recept’ van een chipje tussen twee blaadjes spinazie? Dat is toch hilarisch en ze gooit het met haar volle bewustzijn op haar Instagram met heul veel volgers. Me dunkt dat daar mensen tussen zitten die daar om moeten lachen en het op hun eigen account delen. Dat is een beetje waar alle sociale media van aan elkaar hangen… ‘Hee, ik zie iets geks/moois/opvallends/grappigs: share.’ Risico van het vak, denk ik dan.
Mja, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Renske is ook gewoon een privépersoon die toevallig werkt bij RTL en daardoor wat meer/bekendere volgers heeft. Dat is nou eenmaal haar persoonlijke netwerk, kan ze ook niet zoveel aan doen. Ik vind niet dat ze, zolang ze op persoonlijke titel tweet, daarom meer verantwoordelijkheid heeft voor wat ze wel of niet deelt, omdat ze diegene dan blootstelt aan meer mensen dan de gemiddelde 200 volgers van tante Sjaan. (Los van haatdragende/racistische berichten, maar dat lijkt me evident en geldt voor iedereen.) Dan zouden heel veel mensen die in wat voor sector dan ook toevallig een wat groter netwerk hebben alleen nog maar mogen applaudisseren. Het is een beetje part of the game, toch? Soms krijg je applaus en soms niet.
Edit: nu ik erover nadenk, vind ik het eerder andersom: Dat dit not done is bij een klein particulier niet-influencer account. Die kiest niet voor zo’n groot podium in tegenstelling tot een influencer die het juist moet hebben van alle exposure.
Dat infantiele lettertype past er wel goed bij
Ik ging toch even kijken in die story en 1) ik haat het als mensen onnodig engels gebruiken, maar moest toch lachen toen ze cheese onion chips kaas ui tsjips noemde 2) ik twijfel oprecht of dit serieus bedoeld is of niet en of ik het nu proberen en dan a) echt een sukkel ben omdat ik hierin trap of b) de lekkerste snack in tijden ontdek.
Struggle is real mensen…
Ik denk dat ze het niet als een serieus recept bedoelt (ze roept altijd dat ze maar wat doet en probeert, ze kookt ook pas sinds anderhalve maand, daarvoor was ze queen thuisbezorgd), maar ik denk ook dat ze het wel echt lekker vindt.
Gebruiken ze bij RTL nieuws nu ook ook al een influencer naam???
Ik word niet goed van al die dubbele namen
Inge Marieke.
Oeps ik heb je per ongeluk geflagged
Ah nee! Dit berichtje ook. Sorry mods
Ik vind haar kapsel altijd een beetje een cockerspaniël look geven, het hangt daar beneden zo zwaar
het idee van ‘plannen en productief zijn’ past ook wel erg bij de huidige maakbare wereld, als je maar goed genoeg je best doet dan kun je zoveel geld verdienen als je wilt, aka het influencerleven.
Echt disrespectvol van je
Klopt! Al snap ik die vrouwen die vooraan staan om hun buik te showen ook wel hoor.
Tara Michelle. Weer 1
Nou je kan ook overdrijven. Zoals Sarah Rebecca.
Werkelijk elke dag een buikfoto
Ja, heel mooi!! Ik keek n.a.v. deze foto even op haar Instagram en zag de foto van de Kruidvatcampagne. Ik vind haar ook weer heel knap daar, maar ook niet op zichzelf lijken ofzo? Ik weet niet precies wat het is en zie het ook nooit als het gephotoshopt is.
Hahaha ja was me nu pas opgevallen