Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Behalve als je weet dat ze een jarenlange dwangstoornis hebt gehad.

Je bedoelt het vast niet zo, maar dit klinkt heel vreemd.
Sowieso eigenlijk de comments over haar perfectie, laat die meid lekker

7 likes

Ja haha dit, vind het aan de ene kant heel mooi dat ze zo’n duidelijk doel heeft, maar aan de andere kant… je hebt nog helemaal niks en het nu in deze coronatijd al helemaal niet.

1 like

Oh echt top als influenzas zich naar andere vergelijkbare gebieden gaan begeven dan kunnen de hordes op ideeën gebrachte volgers dat na-apen en dan maken we straks nóg meer bloemenvelden kapot. Geeft niks, is tenslotte niet het inkomen van tulpentelers toch? :roll_eyes:

20 likes

“eR wAs NiEmAnD hOoR!!”

Ja behalve jij dan, trut.
Als iedereen zoals zij denkt, zitten we alsnog met 100 man op een fucking bloemenveldje.

71 likes

Yoooo die Alwin! Mijn god, niks is heilig voor gingers!

Die caption, wauw.

2 likes

Echt wat een onzin is dit überhaupt, ja het is prachtig, fiets erlangs op het fietspad op een zonnige coronaloze vrije dag, maar blijf gvd met je poten uit andermans tulpenveld!

37 likes

Er was niemand omdat er vrij duidelijk gezegd was dat je moest opbokken van de tulpenvelden. Nadat er keiveel mensen lekker overheen walsten alsof dat überhaupt normaal is.

46 likes

Ik heb echt zonder overdrijven minstens 10 influencers voorbij zien komen afgelopen weekend met een foto in de bollenvelden en een caption zoals die van Bonnie. ‘HiEr wAs vErDeR nIeMaNd dUs jUlLiE hOeVeN nIeT gEliJk tE oOrDeLen hoor!!!’

40 likes

Sarah en Lotte waren vorige week ook al bij die bloemenvelden. En dat alleen voor zo’n achterlijke foto :’) Tijdens deze coronacrisis komt echt de ware aard van vloggers naar boven.

34 likes

Ja hoe kan dit? Verwijdert ze dat of durft niemand het omdat je dan alle bonbonnetjes over je heen krijgt

Ook niet op Sarah en Lotte. Hoe dan? Overal in het nieuws dat je niet naar die velden moet gaan en gewoon in je eigen buurt moet blijven. Hoe durf je dan zo’n foto te maken én nog online te zetten? Ik begrijp het echt niet.

6 likes

Ik bedoel het juist positief: ze zegt zelf dat ze ook niet perfect gevonden wilt worden. Heel open van dr dat ze dat (stoornis) had. Heb heel veel bewondering voor Joy. Hardwerkend meissie met een duidelijke missie.

1 like

Haha ik heb even gekeken (heb zelf geen profiel maar je kan t gewoon bekijken via de browser) en inderdaad zeg :stuck_out_tongue: heb t zonder geluid gekeken en dan valt het extra op hoe ongemakkelijk het is hahaha

2 likes

De instagram comment sectie is echt precies zoals de blog comments van vroeger hè? Alleen maar lovende woorden plaatsen in de hoop dat mensen op jouw pagina klikken.

8 likes

ik vind de filmpjes van Negin Mirsalehi echt onwijs cringy, kan het echt niet aanzien.

2 likes

Hahhaha die met die zure mat. Dit vindt toch niemand boeiend om te zien

4 likes

Jeetje wat is zij toch perfect

Ik heb echt nog nooit van m’n leven een leuke Tiktok gezien

35 likes