Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ook niet op Sarah en Lotte. Hoe dan? Overal in het nieuws dat je niet naar die velden moet gaan en gewoon in je eigen buurt moet blijven. Hoe durf je dan zo’n foto te maken én nog online te zetten? Ik begrijp het echt niet.

6 likes

Ik bedoel het juist positief: ze zegt zelf dat ze ook niet perfect gevonden wilt worden. Heel open van dr dat ze dat (stoornis) had. Heb heel veel bewondering voor Joy. Hardwerkend meissie met een duidelijke missie.

1 like

Haha ik heb even gekeken (heb zelf geen profiel maar je kan t gewoon bekijken via de browser) en inderdaad zeg :stuck_out_tongue: heb t zonder geluid gekeken en dan valt het extra op hoe ongemakkelijk het is hahaha

2 likes

De instagram comment sectie is echt precies zoals de blog comments van vroeger hè? Alleen maar lovende woorden plaatsen in de hoop dat mensen op jouw pagina klikken.

8 likes

ik vind de filmpjes van Negin Mirsalehi echt onwijs cringy, kan het echt niet aanzien.

2 likes

Hahhaha die met die zure mat. Dit vindt toch niemand boeiend om te zien

4 likes

hahaha die van Lotte zijn inderdaad echt extreem cringey. En die van Negin inderdaad ook wel, heb altijd het idee dat zij zichzelf zo serieus neemt online.

Maar, ik ging even die van Romee strijd kijken (kijk haar vlogs altijd) en moest om die wel lachen hoor :joy: https://www.tiktok.com/@romeestrijd?source=h5_m (kijk even die met de milkshake haha)

1 like

Jeetje wat is zij toch perfect

Ik heb echt nog nooit van m’n leven een leuke Tiktok gezien

35 likes

Ik heb nog nooit een tiktok gezien

15 likes

Ok boomer

20 likes

Hahahahahahahaha wat 'n hark.

(Ik kan zelf ook voor geen meter dansen hoor maar post mezelf dan ook niet dansend online)

14 likes

Haha als dit al een hark is durf ik helemaal nooit meer te dansen​:sob::sob::sob:

9 likes

Dance like no one’s watching!!! Gewoon niet op Tiktok zetten.

22 likes

True en verder dans ik in toch alleen in ‘de club’ en daar boeit het me niet #turnup

5 likes

Niet beginnen over de club dan word ik emo.

81 likes

Ik vind sowieso dat er maar heel weinig 18+’ers zijn die fatsoenlijk wegkomen met tiktok.

Heb sowieso even gemist sinds wanneer tiktok een ding is onder mensen die niet meisjes in dezelfde kleding, in de onderbouw van de middelbare school zijn.

Edit: vind het daarnaast sowieso jammer dat volwassenen een platform dat recent nog onder vuur lag vanwege zijn minimale bescherming van jongeren tegen mensen met verkeerde bedoelingen (tiktok treedt bijna niet op tegenover seksuele intimidatie waardoor tienermeisjes veel nare berichten ontvingen) én dat mensen die niet in het imago passen (lhbti, mensen met een handicap) actief weert (het algoritme selecteert hun videos eruit om zogenaamd pesten te voorkomen) en buitensluit, omarmen.

29 likes

Same

Hahahahaha

Ken je deze pagina op Instagram al? :stuck_out_tongue: https://www.instagram.com/influencersinthewild/

3 likes