Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Wordt er dus echt al over hem gesproken als haar vaste vriend? Ik dacht dat woord “vriend” door de media werd gebruikt voor meer aandacht, maar het is dus aan?

Mascha reageert nu op stories over influencers die naar tulpenvelden etc gaan

118 likes

Ja dacht ik eerst dus ook maar zag laatst een insta story van die Femke waarin je ziet dat Monica bij die guy op schoot zit op een bootje

Go Mas

1 like

Ja ik vind het ook een hele rare match eigenlijk. Het lijkt ook een beetje of die hele show is opgenomen om hem voor te stellen?

Heb ook wel de indruk dat Harry & Sandra (Lars’ ouders) heel erg hopen dat Lars en Monica nog terug samen gaan komen. En volgens mij wil Lars dat ook wel, maar Mo totaal niet. Heb wel met 'm te doen eigenlijk.

18 likes

Vind het alleen dan wel weer jammer dat Laura naar mijn idee wat sassy reageert in haar stories. Met haar IG politie. Het is logisch dat wat je zegt en doet als influencer onder een vergrootglas ligt. Daar kies je ook zelf voor. En het is groot in het nieuws geweest dat je NIET naar tulpenvelden moet gaan. Dan leef je echt onder een steen als je dat gemist hebt. En sowieso wat Luna ook al zei, is het sowieso zonder Corona al asociaal genoeg om in iemands anders tulpenveld te gaan staan omdat jij de perfecte insta picture wilt.

4 likes

Ah dat wist ik niet! Maar ik wilde vooral rechtzetten dat boeren dit niet alleen verwijderen voor die influencers, helaas wel veel te vroeg. En ze worden al zo hard getroffen door de coronacrisis.
Je kunt ook hartstikke mooie tulpen kopen in de winkel, veel leuker en kun je er ook foto’s mee maken. Een bosje puur geluk op tafel, wie wil dat nou niet!

1 like

Ik vind dit soort blogs (eigenlijk alles wat ver van mijn eigen wereld afstaat) interessanter dan de zoveelste blabla Rebecca blabla Instagrampersoonlijkheid.

5 likes

Ugh

23 likes

I call it bulllshit

Deze vrouw is naar Nederland gekomen om een veld tulpen te bekijken?

Ok

112 likes

Ik woon hier zon 25.5 jaar en ik heb maar 1 of 2x een fucking tulpen veld gezien…
Ik ga liever in spanje wonen om daar tappas te bekijken.

109 likes

Of sangria te drinken :tropical_drink:

6 likes

Ah haar hoofd gaf me al 6 weekse taalcursus in Malaga en verliefd geworden op een locale duikinstructeur/flamencodanser/tourguide vibes

28 likes

Echt precies dit ergert me zo idd
De bloemensector heeft juist steun nodig. Zoveel bedrijven staan op omvallen nu en ipv de sector te steunen door bloemen te kopen en daarmee op de foto te gaan, maken ze een foto die de sector niet alleen niets oplevert maar zelfs schade toebrengt
Inhalig zelfzuchtig gedrag bleeeeh

4 likes

De stories hierna nuanceert dit wel een beetje:

Vind Laura normaal een leuk mens maar dit is niet zo’n slimme actie.

5 likes

Haha nee dit is een beetje flauw (al heeft ze haar spaanse vriend wel ontmoet tijdens exchange haha) maar ze heeft wel echt jaren in Spanje gewoond, spreek vloeiend spaans, heeft ook voor de lokale televisie gepresenteerd daar, etc. Dus ik wil haar wel iets meer credits geven dan zoals jullie haar nu afschilderen :stuck_out_tongue:

4 likes

Ze snapt het blijkbaar nog steeds niet want quarantaine of niet: je hoort niet op die velden te komen. Nu niet, morgen niet, volgend jaar niet. Het is ook echt niet zo dat dit pas sinds de quarantainetijd/coronatijd is ingevoerd, dit geldt al jaren. Boeren roepen al jaren op om dit niet te doen omdat hun hele oogst naar de klote gaat.
Je gaat toch ook niet op een aardappelveld liggen?
Ofja er zullen vast mensen zijn die dit doen wantja levert vast artsy foto’s op, maar ook dat hoort niet.

10 likes

Ja hier ben ik weer en ik wil toch weer even een tegengeluid geven

Ik woon zelf dus in een een gat, niet zomaar een gat, maar echt een uitgestorven hoek. Midden tussen de bloemenvelden en landerijen en alles. Heb zelf nog nooit hier iemand zoals een influencer tussen de bloemen zien liggen poseren, maar ik maar zelf wel vaak foto’s van de omgeving omdat ik mezelf dagelijks tussen deze taferelen bevind. Als ik nou een foto wil nemen van een prachtig bloemenveld, waar ik dan VOOR sta en niet er middenin…letterlijk geen enkele boer of teler die dan zegt: “scheer je weg”.
Denk dat het vooral is omdat die meiden zo graag ook hun eigen hoofd op de foto willen dat er dan kritiek komt, maar bij zo’n foto als Bonnie zie je toch duidelijk dat ze voor de bloemengrens ligt en niks kapot maakt dus ik zie echt het probleem niet.
Als je nou midden in een bloemenveld gaat liggen rollen en stampen, ja dan ben je een eikel, maar wie zegt het dat het verboden is om voor een bloemenveld te staan en een foto te laten nemen?

1 like

Wie is jouw avatar eigenlijk?

1 like