Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Een ommetje… met de auto…
Dacht dat ik lui was.

28 likes

Maar als je er basically voor naar Nederland komt is het wel anders, dan knakken tulpen veel minder snel

30 likes

Niemand zegt dat je niet voor een bloemenveld mag staan? Volgens mij is de kritiek erop gericht dat je er sowieso niet in moet rollen en stampen en is er nu duidelijk ivm corona extra opgeroepen dat mensen daar weg moeten blijven. Dan moeten -zeker influencers- niet doodleuk (ook voor!!) het veld gaan staan voor foto’s want wat doe je daar sowieso? Je moet zvm binnen blijven.

3 likes

Ah hierna kon ik niets meer zien!

Je ziet Monica ook ineens in de sportschool

Nu weet ik zeker dat alles aan die serie nep is

31 likes

Je moet er geen uitstapje van maken nee, even leuk naar de bloemenvelden. Dat is niet perse de bedoeling.
Maar het is ook heus niet verboden om in je auto te stappen om beetje rond te rijden en als je dan een bloemenveld ziet waar niemand is ben je echt niet een ‘corona terrorist’ als je even uitstapt voor een foto hoor.
“Maar waarom ga je nu een autoritje maken” is natuurlijk de vervolg vraag, nou omdat het mag.

3 likes

Bewijze van
:woman_facepalming:t3:

34 likes

Terwijl men ze in WOII de neus uit kwamen. Tijden veranderen schijnbaar.

2 likes

You’ll never walk on bollenvelden!!!

11 likes

Enig verschil is dat Laura dat juist wel deed. Die stapte expres in de auto om op zoek te gaan naar een tulpenveldje om daar eens even te gaan shinen voor dr instagram. En vervolgens sassy doen dat ze erop aangesproken wordt, want zij is ook maar een mens en denkt niet altijd even goed na voordat ze wat op internet gooit

10 likes

Tip voor Instapeeps: Ga de volgende keer eens lekker shooten op een hondenuitlaatplaats. Extra punten als je outit matcht met de drollen en je er met je kekke schoentjes niet intrapt.

11 likes

Ook Bonnie staat toch op t veld en niet op de weg voor het veld?
Het is gewoon aso om op iemands land te gaan. Vanaf de weg, prima. Op iemands grond, niet doen.

7 likes

Ok Laura

5 likes

Hoe zou jij het vinden als er af en aan mensen jouw tuin instappen? Het gaat er om dat je iemands werk instapt en nummer 1 blijft misschien netjes op de stoep staan maar nummer 2 zet net een stapje verder etc. Je stapt toch ook niet random een bedrijf binnen daar waar je niks te zoeken hebt omdat ze iets leuks aan de muur hebben hangen?

4 likes

Laura is ook zooooooooo saai in die avocado generatie podcast. En dan is zij nog degene van de 3 met het interessante leven. Van het onderwerp kun je al invullen wat die meiden gaan zeggen erover en ze zijn het altijd met elkaar eens. Echt geen hol aan, na het 2x een kans te hebben gegeven afgehaakt.

9 likes

Ik volg haar niet en heb ook haar foto’s niet gezien. Stond ze midden tussen de bloemen?

Foto’s staan hier in het topic, zou zeggen scroll even omhoog.

3 likes

Doe mij dan even ook zo’n knappe spanjaard als vriend aub

1 like

Komen de eerst komende tijd geen nieuwe afleveringen van de serie over Monicia i.v.m. corona

1 like

Bah ben helemaal klaar met Monica ga denk ik ook niet meer kijken de Kardashians zijn nog geloofwaardiger

4 likes