Ik gebruikte Bonnie alleen als voorbeeld eigenlijk, en meerdere volgens mij. Wat Bonnie doet maakt mij niets uit, maar vind de discussie wel interessant. Want ik wist dus niet precies hoe het in elkaar steekt.
Ooh zo. Ja idk vind ik ook raar
Miss voor iemand/mensen met kinderen? Hun kosten zijn natuurlijk wel hoger dus alleen = 1000, ouder+kind = 1500? Ik roep maar wat hoor?
Ps. Ik zeg dit dus omdat het niet alleen over stelletjes gaat, maar meerpersoonshuishoudens in het algemeen.
Ja dit. Ik zie er ook geen logica in… Ben echt benieuwd naar de reden erachter!
Kinderbijslag wel dat is niet inkomensafhankelijk, kindgebonden budget is gebaseerd op jaarinkomen
Ik weet nog steeds niet wat een tozo is
Ja want anders voelt het als vreemdgaan. Ik dacht ook maar zonder youtube had je hem misschien niet leren kennen, duuus klopt ook niet helemaal.
Tozo geneuzel
Ligt er aan. De gemeente waar ik voor werk checkt het steekproefsgewijs. Ze checken of je economisch actief bent en of je aan gemiddeld 23,5 uur per week komt/1225 uur per jaar
gezamenlijk 1500 euro
tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers 
“Nu ik meer tijd heb komt mijn persoonlijkheid weer zó naar boven” aldus Laura op insta.
Oh normaal zit je persoonlijkheid hele dagen gevangen of zo? Dunno maar dat komt toch dag in dag uit naar boven?
Dus Bonnie heeft helemaal geen tozo maar dr is nu een hele discussie gaande over Bonnie en haar Tozo…
Het word tijd dat Alwin weer gaan koken.
Heeft Nikkie onlangs nog hoi gezegd??
Met of zonder smeerkaas in de soep?
Hij deed laatst chili saus door pasta met spinazie en roomkaas.
En later zei hij: volgende keer iets meer chili saus.

Elise: zeggen jullie ijskast of koelkast? You better say ijskast
… oke ?
Ja das een sociale klasse dingetje, en zij is nogal n kakker dus Tsja
Bizárrr
welke Elise? de tijger?
Huh maar ik ben ook een kakker en ik zeg koelkast
Blijkbaar 2000+ mensen… Wat een wansmaak.