Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Oh ja ik kijk nooit naar die vlogs eigenlijk, maar het verbaast me niks dat die 2 goed bij elkaar passen

3 likes

Volgens mij dus wel.

1 like

Ja oh Nina die stem :persevere: zo zeurderig.

1 like

Ik zou ook knettergek worden van Kelvin als ik haar was. Ik vind hem echt een kleuter in deze video.

2 likes

Precies! Fuck the system

Hele goede vraag :sweat_smile: daarom vind ik het in sommige gevallen ook zo lastig om de aanvragen af te handelen omdat het niet altijd goed voelt/aanwijzingen zijn dat het niet klopt.

1 like

Ik vind hem ook een kleuter in andere video’s :stuck_out_tongue: en Nina kan ik ook niet aanhoren idd, bijzonder stel is het wel

5 likes

Klopt. Hetzelfde dus als beide partner zelfstandig zijn. Dan is het ineens wel penibel met 1500 euro.

1 like

Lol deze hele discussie, Bonnie heeft überhaupt nooit gezegd dat ze een tozo gaat aanvragen. :’)

54 likes

Ja zou goed kunnen, kijk verder nooit naar video’s van hem haha.

Echt überhaupt lol deze discussie, de tering

12 likes

Echt he hahaha

Er is weer een lange vlog van Charlotte Blitzblum. Zijn vogels altijd zo irritant?

2 likes

Ik denk dat de overheid snel iets moest verzinnen ivm Corona en een nieuwe crisis. De tozo is natuurlijk maar tijdelijk en niemand zag deze situatie aankomen.

Het merendeel van de ondernemers/zzp’ers wordt echt hard geraakt en voor hen is deze maatregel broodnodig en denk dat ze gewoon rekening houden met een percentage mensen die er (onterecht?) gebruik/misbruik van, maar dat accepteert omwille de mensen die het wel echt nodig hebben nu en voor wie ook snel gehandeld moet worden.

Ik gebruikte Bonnie alleen als voorbeeld eigenlijk, en meerdere volgens mij. Wat Bonnie doet maakt mij niets uit, maar vind de discussie wel interessant. Want ik wist dus niet precies hoe het in elkaar steekt.

1 like

Ooh zo. Ja idk vind ik ook raar :woman_shrugging: Miss voor iemand/mensen met kinderen? Hun kosten zijn natuurlijk wel hoger dus alleen = 1000, ouder+kind = 1500? Ik roep maar wat hoor?

Ps. Ik zeg dit dus omdat het niet alleen over stelletjes gaat, maar meerpersoonshuishoudens in het algemeen.

Ja dit. Ik zie er ook geen logica in… Ben echt benieuwd naar de reden erachter!

1 like

Kinderbijslag wel dat is niet inkomensafhankelijk, kindgebonden budget is gebaseerd op jaarinkomen

2 likes

Ik weet nog steeds niet wat een tozo is

8 likes

Ja want anders voelt het als vreemdgaan. Ik dacht ook maar zonder youtube had je hem misschien niet leren kennen, duuus klopt ook niet helemaal.