Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Dat is wel bizar eigenlijk. Ik snap natuurlijk dat het gericht is op samenwonenden die er 2 personen van moeten onderhouden. Dus van wie maar 1 persoon werkt.

Maar in de praktijk komt dit steeds minder vaak voor. En is samenwonen zoveel goedkoper dan alleen wonen.

Als ik dan bedenk dat ik zonder 1 uur meer te hoeven werken ik zo’n € 500,- extra zou hebben. Alleen maar omdat ik mijn vaste lasten zou kunnen delen…

3 likes

Tering wat een gejengel van dat kind.

4 likes

Nee dat vind ik ook! En inderdaad ze heeft toch gewoon elke week wel gevlogd. Maar het is wel echt een groot verschil en ze zien er mooi uit want volgens mij draagt ze niet vaak een bh. Hopelijk gebeurd dat bij mij ook na een zwangerschap😛

3 likes

“Dit is om het goed te maken”
“Nou. Bedankt.:expressionless:

3 likes

Ik vind hem heel raar overkomen in de vlogs soms (kinderachtig, ofzo), maar Darcy is ook niet het meest heldere licht.

4 likes

Maar volgens mij mag je er nu aanspraak op maken ongeacht wat je man verdient (itt normaliter). Ik heb het bijvoorbeeld nodig om de lopende kosten van mn bedrijf te kunnen betalen terwijl ik 0 inkomen heb, kan er helaas niet lekker van winkelen.

Als Bonnie nu idd geld heeft verdient met vloggen, ontvangt ze geen €1500, maar wordt het wel aangevuld tot (als ze het heeft aangevraagd).

Edit: wat @Dazed en @Gatenplant al zeiden. Ik weet dat ik zelf de tozo erbij heb gehaald, maar raak helemaal in paniek (sowieso veel onduidelijkheid bij het aanvragen vind ik) of ik het wel terecht heb aangevraagd/ontvangen nu :joy::sweat_smile:

2 likes

Oh ja ik kijk nooit naar die vlogs eigenlijk, maar het verbaast me niks dat die 2 goed bij elkaar passen

3 likes

Volgens mij dus wel.

1 like

Ja oh Nina die stem :persevere: zo zeurderig.

1 like

Ik zou ook knettergek worden van Kelvin als ik haar was. Ik vind hem echt een kleuter in deze video.

2 likes

Precies! Fuck the system

Hele goede vraag :sweat_smile: daarom vind ik het in sommige gevallen ook zo lastig om de aanvragen af te handelen omdat het niet altijd goed voelt/aanwijzingen zijn dat het niet klopt.

1 like

Ik vind hem ook een kleuter in andere video’s :stuck_out_tongue: en Nina kan ik ook niet aanhoren idd, bijzonder stel is het wel

5 likes

Klopt. Hetzelfde dus als beide partner zelfstandig zijn. Dan is het ineens wel penibel met 1500 euro.

1 like

Lol deze hele discussie, Bonnie heeft überhaupt nooit gezegd dat ze een tozo gaat aanvragen. :’)

54 likes

Ja zou goed kunnen, kijk verder nooit naar video’s van hem haha.

Echt überhaupt lol deze discussie, de tering

12 likes

Echt he hahaha

Er is weer een lange vlog van Charlotte Blitzblum. Zijn vogels altijd zo irritant?

2 likes

Ik denk dat de overheid snel iets moest verzinnen ivm Corona en een nieuwe crisis. De tozo is natuurlijk maar tijdelijk en niemand zag deze situatie aankomen.

Het merendeel van de ondernemers/zzp’ers wordt echt hard geraakt en voor hen is deze maatregel broodnodig en denk dat ze gewoon rekening houden met een percentage mensen die er (onterecht?) gebruik/misbruik van, maar dat accepteert omwille de mensen die het wel echt nodig hebben nu en voor wie ook snel gehandeld moet worden.