(Inhakend op de vorige posts over monica en haar borsten)
Monica’s boobies interesseren mij bovenmatig veel - daar maak ik geen geheim van.
Hier mijn analyse:
Wat we weten;
In de FHM shoot had ze hele bescheiden boobies. Dat is een jaar if 5 geleden.
Bij het passen van haar verjaardagsjurk had ze flinke jetsers. Dat is na een zwangerschap.
Er is een vlog waarin ze BH’s gaat shoppen in hunkemuller. Ze zegt tegen de verkoopster ‘ik heb echt niet veel tiet’. De verkoopster smeerde haar een C aan. Thuis vertelt ze verbaasd dat ze cup C draagt. Ze zegt dat ze altijd gezegd heeft ‘als ik mijn borsten laat vergroten, neem ik een C ofzo’. Conclusie 1: haar boobies waren even groot (klein) als de mijne want ik draag ook een Hunkemoller C. Conclusie 2: ze stond open voor een borstvergroting.
In een vlog, pré zwangerschap, gaat ze met Lars in een wit badpak naar het strand. In een close up heeft ze haar lange haar voor haar schouders over haar borsten hangen. Niets te zien. Op wat sfeerbeelden van haar tennissend op het strand zie je dat ze opeens flinke borsten heeft. Ik denk dat ze in de close up bewust haart borsten bedekte.
Tijdens/na zwangerschap zegt ze een keer dat ze walgt van haar borsten.
Ik denk dus dat ze een bescheiden borstvergroting heeft gehad maar dat haar zwangerschap óók effect heeft gehad op haar borsten en dat ze daar niet zo blij mee is.
Ik denk iig niet dat dit allemaal natuurlijk is. Daar zien ze er (in dat jurkje wat ze paste) gewoon te onnatuurlijk voor uit.
Ik vind het al vrij bizarrr van mijzelf dat ik dit heb opgezocht in vlogs (gezocht op strand en Hunkemöller) dus ik beperkt het tot dit en laat het plaatsen van screenshots achterwege
Edit: excuses, het was een roze badpak