Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

(Inhakend op de vorige posts over monica en haar borsten)

Monica’s boobies interesseren mij bovenmatig veel - daar maak ik geen geheim van.

Hier mijn analyse:

Wat we weten;

In de FHM shoot had ze hele bescheiden boobies. Dat is een jaar if 5 geleden.
Bij het passen van haar verjaardagsjurk had ze flinke jetsers. Dat is na een zwangerschap.

Er is een vlog waarin ze BH’s gaat shoppen in hunkemuller. Ze zegt tegen de verkoopster ‘ik heb echt niet veel tiet’. De verkoopster smeerde haar een C aan. Thuis vertelt ze verbaasd dat ze cup C draagt. Ze zegt dat ze altijd gezegd heeft ‘als ik mijn borsten laat vergroten, neem ik een C ofzo’. Conclusie 1: haar boobies waren even groot (klein) als de mijne want ik draag ook een Hunkemoller C. Conclusie 2: ze stond open voor een borstvergroting.

In een vlog, pré zwangerschap, gaat ze met Lars in een wit badpak naar het strand. In een close up heeft ze haar lange haar voor haar schouders over haar borsten hangen. Niets te zien. Op wat sfeerbeelden van haar tennissend op het strand zie je dat ze opeens flinke borsten heeft. Ik denk dat ze in de close up bewust haart borsten bedekte.

Tijdens/na zwangerschap zegt ze een keer dat ze walgt van haar borsten.

Ik denk dus dat ze een bescheiden borstvergroting heeft gehad maar dat haar zwangerschap óók effect heeft gehad op haar borsten en dat ze daar niet zo blij mee is.

Ik denk iig niet dat dit allemaal natuurlijk is. Daar zien ze er (in dat jurkje wat ze paste) gewoon te onnatuurlijk voor uit.

Ik vind het al vrij bizarrr van mijzelf dat ik dit heb opgezocht in vlogs (gezocht op strand en Hunkemöller) dus ik beperkt het tot dit en laat het plaatsen van screenshots achterwege :grimacing:

Edit: excuses, het was een roze badpak

43 likes

:female_detective: de tiet detective

23 likes

Ik vind het ook vrij bizar om dit te lezen :neutral_face: zo gefocust op de borsten van een ander

38 likes

Ik vind het zo raar dat er zo gespeculeerd wordt over de borsten van iemand.

18 likes

Ja weet je… we zijn allemaal een stel mensen die naar vloggers kijken en hier op het forum over komen praten. Sommige mensen zouden dat alleen al bizar vinden.
De een komt melden dat vlogger x in maand x voor het laatst iets gepost heeft maar kennelijk toch de hypotheek kan betalen. Ik kom hier, o.a melden wat mij aan die borsten is opgevallen. Boeiend. Kennelijk zijn er toch forumleden in geinteresseerd :grimacing:

47 likes

Slechte foto ook.

1 like

Geen idee of dit het juiste topic ervoor is, maar my goddddddd wat is alexis van Josh V een schattig kind! Die insta story waar ze de pillow challenge doet is ZO lief. Instant goed humeur erdoor.

18 likes

Ik vind het ook echt een leuk kind!

Wat ik dus niet snapte: stel je woont samen met een huisgenoot, maar je hebt geen liefdesrelatie met diegene. Ben je dan samenwonend of niet?

Dit vind ik al ziek, laat staan als je nog screenshots zou plaatsen. Jeeetje dit is echt next level.

1 like

Jaaaa echt het blijste ei ever

2 likes

Tja ik vind dat toch anders dan een speurtocht in de video’s om de borstgrootte te vergelijken. Ik kan het niet helemaal goed plaatsen maar ik krijg er een naar gevoel van :woman_shrugging:t2:

Maar mensen doen dit toch ook vaak genoeg over bijvoorbeeld botox en fillers? Zie niet hoe dit dan ineens erger is omdat het borsten zijn.

26 likes

Ligt er aan of je een gezamenlijke huishouding voert. En daar zijn bepaalde voorwaarden voor.

Ik vind dat ook raar, snap niet waarom je zo bezig zou zijn met het uiterlijk van een ander.

2 likes

Joh, niet zo serieus. Ik vatte die ‘speurtocht’ van @beutyschooldropout iig als luchtig op, vond het wel grappig. Dat hoeft niet meteen ‘ziek’ te worden genoemd hoor @anon44347600

@Manis ik weet iig dat je alleen een huishouden vormt als je niet gescheiden van bed en tafel leeft (is nogal een ding wbt het naleven van coronaregels en of je als huisgenoten wel of niet met +3 mensen in een ruimte mag zitten, blijkbaar)

@tuula ja Doortje maakt ook de Monica Geuze-fanpodcast, heb toevallig vandaag de aflevering geluisterd waarin ze dit boek ook bespreken. Ben wel benieuwd geworden ernaar, wil jij 'm toevallig doorverkopen nu je 'm uit hebt?

19 likes

Je hele analyse over die cupmaat slaat al mank want ‘cup c’ zegt echt geen reet. Je kan prima kleine borsten hebben en cup c dragen, dan heb je waarschijnlijk ook een kleine omvangmaat. Je kan dus ook totaal niet concluderen dat haar borsten even groot waren als de jouwe omdat jullie toevallig van 1 bh dezelfde letter hadden. Bovendien valt elke bh weer anders. En een 60c zijn totaal andere borsten dan een 95c.

Verder geen idee hoe haar borsten eruitzien maar als je dan toch zo’n diepgravende analyse gaat maken van iemand anders’ lichaam doe het dan goed. Of gewoon niet.

6 likes

Ik draag al bijna 20 jaar BH’s. Dat was mij dus al bekend. Ik zal bij mijn volgende onderzoek ook de onderzoeksmethoden én de bronnenlijst als bijlage uploaden :hugs:

46 likes

:thumbsup: toppie, transparantie in de wetenschap is alles!

4 likes

Oh chill, dan ga ik daar eens naar kijken!