Wat?!
Ik dacht dat dit boek nog over de tieten van Monica ging
Ik ken Koen dus ook en ik vind hem wel chill. Maar ik ken hem op zakelijk gebied, niet op romantisch gebied haha
Wat een kutmerk dat ze dat nog niet gedaan hebben nadat ze het er al dagen over heeft
Ja true, maar de manier waarop het zo uitgebreid in 1 post is geanalyseerd is toch wat overdreven naar mijn gevoel. Maargoed is natuurlijk mijn gevoel hoeft niemand t mee eens te zijn oid
Dit is natuurlijk spon-schooi gone wrong. Zoveel exposure al. Huismuts volgers krijgen nu al sloffen-reclames in hun feed. Het merk hoeft helemaal geen gratis slipper op te sturen maar moet gewoon zelf een kortingcode delen.
(Als ze wel wat opsturen hoor ik dat ze gewoon 1 rechterslipper toesturen)
Tja… ik vind het zelf ook overdreven maar ik voel mij wel vrij dit te delen op dit forum.
Nogmaals, dit is een forum waar veelal volwassen vrouwen zitten om te praten over vloggers. Over allerhande onderwerpen. Sommige mensen praten over content output, sommige mensen over werkethos, andere mensen over financiën. En dat alles tot in detail. Dar is óók overdreven. Ik heb het over de tetten van monica. Laat mij lekker.
Gênant zeg, koop gewoon een nieuwe slof als je niet zonder kan
En straks in de zomer zijn de sloffen te warm en smeekt ze om zomerse huisslippers
Ook bewonderingswaardig dat ze het hengelen naar wijn voor in haar klimaatkast heeft kunnen combineren met het vissen naar nieuwe sloffen.
Pff die fucking sloffen echt haha. Geef haar ajb 4 paar (1 voor haar, 1 voor hoxtondaddy en 2 paar voor de mini me’s op de groei) dan is ze blij en kan ze er weer over op houden.
Heet iemand een soort van timeline van Richie en Roosmarijn? Ik volgde haar nooit en heb toen tinderkindervlogs achter elkaar gekeken en nu vraag ik me af hoeveel tijd tussen ontmoeting en baby zat. Lijkt me zo chill als je iemand tegenkomt, je weet dat het goed zit, je weet allebei wat je wil en gaan daar gewoon voor. Echt nice. Echt iets om aan vast te houden als ik een van mijn zeldzame 'ohja ik wil toch wel een man en een baby’buien heb.
Het is echt niet oké hoe erg hij denkt dat 'ie Kurt Cobain is.
Wat ik vooral heel bijzonder vindt aan de huisspon , is dat ze een tijd geleden zogenaamd ‘per ongeluk’ zonder het door te hebben 200 euro via Paypal uitgeeft aan een of andere cursus ? Wat mij al heel raar lijkt want dan let je echt niet op, want je ziet zo vaak nog het bedrag en je moet zoveel handelingen nog doen wil je echt betaalt hebben met Paypal…
Maar dat ze niet het geld gewoon uitgeeft aan nieuwe sloffen want ‘die krengen zijn zo duur’
Dat bedoel ik dus het stond zelfs in de titel van de vlog en helemaal verbaast doen van ooooh heb 200 euro uitgegeven zonder het door te hebben en heb het ‘toevallig ‘ gefilmd ook nog!
ja dat “toevallig” filmen van haar geloof ik niet …
en daarnaast is ze niet live ofzo… ze kiest er ook nog eens voor om het up te loaden/te plaatsen.
hoe is het dan per ongeluk
Precies ! Vraag me bij dit soort mensen op een gegeven moment altijd af ,die moet toch een keer door de mand vallen? Maar het zal me oprecht niks verbazen als er vd week een insta storie komt met: heb de pantoffels gekregen van het merk zo lief! Want ze zagen ‘toevallig’ mijn stories over dat ik een pantoffel kwijt was
Ja inderdaad chill, aan de andere kant heb ik bij die dingen ook wel weer; bij een nieuw vriendje had ik zelf ook het idee dat dit 'm helemaal was, waar ik dan uiteindelijk toch op terugkom. Maar ik kan me voorstellen dat dit anders is als je al wat ouder bent en minder verandert en meer ervaring hebt met wat je wel/niet leuk vindt.
Dit waren mijn hersenspinsels
De huismuts ‘zou je willen adviseren om één ruimte in je hoofd te nemen die je wil stylen.’
Ik zou jullie allemaal willen adviseren om geen stylingtips aan te nemen van iemand die haar jasje dichtgeknoopt laat als ze zit.
Mijn hemel, waarom is alles aan haar zo irri?!
Zegt zeker ook koelkast