Dat bedoel ik dus
het stond zelfs in de titel van de vlog en helemaal verbaast doen van ooooh heb 200 euro uitgegeven zonder het door te hebben en heb het ‘toevallig ‘ gefilmd ook nog! 
ja dat “toevallig” filmen van haar geloof ik niet …
en daarnaast is ze niet live ofzo… ze kiest er ook nog eens voor om het up te loaden/te plaatsen.
hoe is het dan per ongeluk
Precies ! Vraag me bij dit soort mensen op een gegeven moment altijd af ,die moet toch een keer door de mand vallen? Maar het zal me oprecht niks verbazen als er vd week een insta storie komt met: heb de pantoffels gekregen van het merk zo lief! Want ze zagen ‘toevallig’ mijn stories over dat ik een pantoffel kwijt was 

Ja inderdaad chill, aan de andere kant heb ik bij die dingen ook wel weer; bij een nieuw vriendje had ik zelf ook het idee dat dit 'm helemaal was, waar ik dan uiteindelijk toch op terugkom. Maar ik kan me voorstellen dat dit anders is als je al wat ouder bent en minder verandert en meer ervaring hebt met wat je wel/niet leuk vindt.
Dit waren mijn hersenspinsels
De huismuts ‘zou je willen adviseren om één ruimte in je hoofd te nemen die je wil stylen.’
Ik zou jullie allemaal willen adviseren om geen stylingtips aan te nemen van iemand die haar jasje dichtgeknoopt laat als ze zit.
Mijn hemel, waarom is alles aan haar zo irri?!
Zegt zeker ook koelkast 
Je kan ook iemand taggen en dan de tag buiten het beeld slepen, zo komt echt niemand erachter. Tenzij diegene je story deelt.

Dit is dus precies niet wat ik ermee wilde zeggen.
Jup, dat is dus ook precies bij mij gebeurd wejo
Ik kwam er vandaag achter dat er dus nog een tilstra zusje is 
Ik snap niet waarom mensen dat vreselijke mens nog volgen. Ik vind haar 1 en al irritatie. Afschuwelijk wijf. Haha sorry, teveel irritatie 

Hoeveel zijn er nu dan? Vier?
Wisten jullie dat Aimee heel lang is. Zij is dus heel lang. Lang is ze dus.
Dat meen je niet???! Altijd gedacht dat zij 1.55 was ofzo.
Tot nu toe dus 3! Maar misschien ontdekken we er nog wel eentje
Wow dus zij is lang?
Dit ook… ff aan dat bedrijf laten weten hoeveel invloed zij heeft door hun alleen maar te noemen!! Laat staan als ze haar een Slof sturen