Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Haha ja ik zie het net. Had nog niet verder gelezen want moest eerst mijn frustratie weg typen haha.

1 like

Het verbaast me hoeveel mensen Josh nog ziet als ik haar blog moet geloven.

Ivm corona? Want zij heeft het virus al gehad.

Als ze al reageert zal het hoogstens ontkennend zijn gok ik :stuck_out_tongue:

HEB ANTWOORD.

Ik mag denk ik niet de screen posten dus ik ga ff lezen en het domme antwoord uittypen

69 likes

De spanning!!

2 likes

nee, je gaat het in je eigen woorden navertellen om je echt aan de huisregels te houden.

11 likes

Spon gehengel :rofl: het is niet een Nederlands bedrijf dus als ik het voor een paar nieuwe sloffen deed had ik in het engels of nog liever in het Deens moeten storyen.

HAHAHAHAA meid lul niet er zullen vast nederlandse winkels zijn die ze ook verkopen of je andere sloffen willen aanbieden.

68 likes

Ja hehe dat zei ik ook.

4 likes

Ik ben zo verbaasd

1 like

Pfff hahahaha wat een dom antwoord

2 likes

Om wat voor sloffen gaat het eigenlijk? Welk merk is zo speciaal en duur dat je het niet zelf kan kopen?

Rachel: Spon gehengel :rofl:

post ondertussen 25 stories waarin op “subtiele wijze” naar de sloffen gerefereerd wordt zonder dat MAHABI of hoe die sloffen ook heten erop reageren
200

30 likes

Youtubers kunnen niks zelf kopen, zij kunnen alleen pakketjes uitpakken (sorry ‘unboxen’ natuurlijk) en raven op social media hoe tevreden ze zijn met al die (gratis) shit.

4 likes

Ook het pressiemiddel dat ze gebruikt is raar, zo van ALS JULLIE HET ME NIET GRATIS GEVEN, GA IK BETALEN

ehm, oke? Kom maar door met die doekoes (zeg je dat zo?)

53 likes

Haha ja en die spon hebben ze nu toch al gratis binnen zonder iets te hoeven weggeven :woman_shrugging:

9 likes

nee daar heeft ze het tegen het universum denk ik. om de oorspronkelijke bestelling, het terugvinden van de slof, te bespoedigen. zodat het universum opschrikt en dit supportticket sneller afhandelt.

11 likes

Pfffffff ik heb echt geen woorden meer voor hoe godschruwelijk irritant ik die stomme muts vind.

10 likes

Ik denk dat ze door dit uit te spreken, deze uitkomst ook zeer waarschijnlijk maakt. Law of attraction enzovoort. Dus ze trekt het verkeerde aan en daarmee is deze story op alle fronten contraproductief.

1 like

Ik heb gereageerd met : Nou wat let je? Bestellen maar!

81 likes