huh heette sarah rebecca’s youtube kanaal altijd al sarah rebecca vlogs
of is ‘vlogs’ er nou later aan toegevoegd en kunnen we binnenkort een bericht verwachten dat ze een (de zoveelste) mommy youtube kanaal heeft gestart
Hahahhahaha held!
Maar jongens wat denken jullie :
Ik ben dus me bril kwijt.
Als ik nou heeeeeeel veel insta stories ga maken, zou ik dan gesponsord worden door Charlie temple
Ik hoop dat ze een nieuwe besteld en dan als ieh binnen komt de oude vind.
Hoe werkt het eigenlijk als een influencer een bedrijf tagt? Krijgt het bedrijf een melding als ze door iemand worden vermeld met 50k+ volgers ofzo? Of krijgen ze dezelfde melding wanneer ik het doe met mijn 36 vrienden?
Nee dan krijg je gewoon dezelfde melding, maar wel alleen als je profiel openbaar staat.
Ja ivm corona. Dat zij het gehad heeft zegt niks over andere mensen.
Ze hadden ook een lunch op kantoor die borden stonden gaan 1.5 meter uit elkaar.
Ik vraag me al een tijdje af of Dee de piano uit Enzo zijn huis in haar huis gaat neerzetten… Vraag me niet waarom ik dit wil weten maar ik dacht altijd dat het Dee haar piano is maar dat ze simpelweg nu geen plek heeft.
Vroeg ik me ook af! Maar ik denk dat Enzo 'm houdt, want in Dee haar stories las ik dat de piano van haar schoonouders in het huis kwam te staan
Dat is wel handig voor Enzo haha.
Enzo of Dee had een keer gezegd dat die piano van haar bleef maar omdat ze nu geen ruimte had hij bij Enzo bleef, maar dat ze hem altijd mocht komen ophalen. Maar misschien is het nu toch te lang geleden/ geen goed contact meer om hem nog op te halen. En snap het ook wel als ze daar andere meubels heeft gelaten aangezien ze terug ging naar een kamer bij der ouders.
(waarom onthoud ik dit soort dingen)
Ja dit staat mij ook bij… Daarom dat ik het mij afvroeg haha. Toch denk ik wel dat die piano beter bij Dee kan staan dan bij Enzo want die doet er toch niks serieus mee. Maar ja is ook wel een kutwerk om dat ding even te verhuizen.
Ik krijg een reactie terug van huismuts met “Dag is nog niet voorbij hè”
Als dat ding vanavond uit het niks te voorschijn komt weet ik genoeg.
Ja misschien is er nu helemaal geen contact meer en voelt ze zich bezwaard om het nu toch nog te gaan vragen/regelen.
Maar persoonlijk zou ik geen piano in mijn huis willen die me herinnerd aan mijn ex . Of die nu wel of niet van mij zou zijn haha
(Zeker niet als die prominent in het zicht zou staan)
Mwah als ik weet dat mijn ex hem toch alleen maar heeft als decoratie en om vals op te spelen dan zou ik het niet erg vinden om hem zelf in mijn huis neer te zetten. Komt die tenminste goed terecht.
Oh bij iets kleins zou ik nog wel zo kunnen denken. Maar ik vind een piano echt te duur om te denken die hoef ik niet want hij doet mij denken aan iemand.
Hahahhaha joh die gelooft het serieus zelf ook nog. Als die echt niet zat te wachten op een spon deal, dan had ze al meer als genoeg ‘kansen’ gehad die dingen te bestellen. Ze zaten zelfs al in dr winkelmandje.
@flwhrs ja in een ‘normale’ situatie zou ik dat ook denken. Dus als je allebei een ‘offline’ leven hebt zeg maar. Dan zou ik Idd vanwege de prijs hem ook wel in huis willen.
Maar in de situatie van enzo en see zou ik echt denken, ‘veel plezier met je piano ik koop wel een nieuwe’. Ook omdat je er sowieso reacties op gaat krijgen als die nu ineens bij dee zou staan.
Edit: oh en ik zou het denk ik ook lastig vinden als je weinige/geen/slecht contact hebt om opeens te zeggen ‘jo ik kom mijn piano even halen’
Oh maar ik zou denk ik ook zo iets hebben van laat die lekker staan want ik ga ze de komende tijd niet gebruiken en dan mij hij weer nieuwe kopen.
Ik verbaas mij er eigenlijk eerder over dat zij van iedereen piano’s krijgt, die dingen zijn toch best wel duur.