Ja €100,- geloof ik :’)
Maar echt wat een arremoei
Kan iemand met tijd over vandaag een sloffen-insta maken en de slofmuts contacten en zeggen dat ze een slof mag uitzoeken?
Er er vervolgens nooit een op te sturen? Lijkt mij zo geinig.
Dat sloffengezeik komt me de strot uit, maar die stoel is prachtig
Ik ben nu wel zo benieuwd geworden dat ik bijna zelf die sloffen bestel
Jeeezus wat een treurig gedoe
Dacht dat ze binnen een dag nieuwe ging bestellen? zeikmuts
Ja maar het blijft de huisspon natuurlijk! Ze heeft ze nog niet gesponsord gekregen. Dus ja dan moet ze nu heeeeel zielig met 1 slof lopen! Want hè logisch! Dat kan ze natuurlijk helemaal niet betalen na al dat geld wat ze van dr verhuis spon overhoud en wat er binnenkomt met dr ‘cursussen ‘
Wat een sof, nog steeds geen slof
Ik kijk sinds lange tijd weer es een filmpje van Bram de Wijs omdat youtube dat aanbevielbevalbevool (?). Maar heeft hij nu een nieuwe vriend die echt een kopie is van zijn vorige? Ik dacht dat hij terug was bij zijn ex, maar de stem is anders.
Haha, ik hoor nu ook dat hij Jelle heet. Zijn ex heette Jesse. Alsof hij een perfecte kloon heeft gevonden.
Misschien moet die man maar zijn slof bij de voordeur zetten en misschien krijgt hij dan eind november begin december een slof in zijn slof.
Echt alsof ze die keuken ook op moesten eten ofzo, wat een aanstellerij
Hij is alleen nóg een paar jaar jonger…
Met allemaal foto’s dat hij lekker op vakantie is en een beter leven heeft dan bij die muts
Nouja dat lijkt me geen probleem toch? Ze zijn allebei volwassen en kiezen voor deze relatie, daar heb ik dan echt niks over te zeggen.
Hij heeft hierop gereageerd in een Q&A oid, omdat meer mensen hier een opmerking over maakten. Hij snapte volgens mij wel dat mensen gelijkenissen zien en vond de naam ook toevallig.
Ik vind zelf Jelle eigenlijk wel heel anders overkomen dan Jesse en vind ze ook niet heel erg op elkaar lijken, behalve donker haar, bril, jong(er)?
Ik kan alleen maar denken “waarom zit ze met d’r poten omhoog in een hotellobby”.
Deze guy is volgens mij echt net een jaar klaar met zijn middelbare school.
Nou ik geloof dat hij echt pas net van de middelbare is. En dat is natuurlijk helemaal hun keuze maar ik mag er hier op het forum best wat van vinden. Voornamelijk omdat ik mij het gewoon echt niet kan voorstellen dat je op zo een jonge jongen valt.