Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Haha ik zag ook op twitter een bericht van Dee langskomen van haar nieuwe keuken en dan een foto erbij van hoe het eerst was. En iemand had daarop gereageerd van ‘omg dat mensen hierin hebben gekookt’, en toen reageerde zij van ‘ja echt ongelooflijk he!!’

Was echt een príma keuken, alleen wat ouderwets :’)

11 likes

Ik heb echt soms zin om Alice Olsthoorn style te schreeuwen van “IK WIL HET NORMALE LEVEN TERUG” en dat er dan een real life derp filter over me heen komt.
Ben er godverredomme zo klaar mee. Wat een ellendig jank jaar.

50 likes

Nee.

1 like

Jawel

Ik kijk af en toe een video van haar en ik vind het zo grappig om te zien dat al haar fans die comments achterlaten echt een eigen soort taaltje hebben. Heeft zij dat bedacht of is dat onderdeel van een subcultuur o.i.d.?

Beetje hoe dr op tiktok enzo ook word gepraat haha.

1 like

Idd

Elke keer als ik die comments lees denk ik aan deze tweet:

afbeelding

Zijn allemaal jonge meisjes die RuPauls dragrace (mis)quoten.

20 likes

Ik zie juist ook veel Nederlands maar misschien is dat dan precies hetzelfde maar dan gewoon vertaald. :joy:
Ik had het in ieder geval wel grappig gevonden als zij zulke uitspraken zelf had bedacht en al haar fans dat dus na zouden doen. Maar helaas dan.

1 like

Snap ook echt niet wat ze bedoelt met klein. Zie gewoon een ruime badkamer met douche, bad, w.c en 2 wasbakken. Dat zou toch een hint moeten zijn dat het allesbehalve klein is :see_no_evil:

6 likes

Snap niet waarom ze er dan toch 1 aandoet? Dat loopt toch vet kut? Beter gewoon op blote voeten, het is toch lekker weer!

25 likes

Ja ehm als je een slof verliest, en je post het niet elke dag op je Instagram, is die slof dan wel echt kwijt?*

*als een boom omvalt in het bos…

32 likes

:joy:

1 like

Trouwens wie vindt nog meer die stoel van lange vingers heel lelijk?

104 likes

Dat idiote gezanik om die fucking sloffen. Lijkt wel een klein kind dat geen snoep krijgt in de Kruidvat, niet te doen. Koop gewoon een paar spaanse sloffen, je voeten merken echt geen verschil hoor. Zeikmuts. Slof naar haar hoofd kan ze krijgen. Een harde slof dan

~sloffenmodus uit~

119 likes

Ik vind vooral die olifant(?)knuffel een beetje creepy.

6 likes

Eerlijk gezegd waardeer ik de stoel meer na jouw vergelijking. Love lange vingers.

20 likes

Haha trenchcoat schiet helemaal uit haar slof

65 likes

Hahahaha, ja dit echt! Gewoon random ff “Ik wil dood” roepen en hopen dat mensen het sarcasme snappen.

3 likes

Ik heb het even niet gevolgd, is dit een hele dure slof ofzo :rofl:

1 like

Ik ken heel die huisslof alleen van de verhalen hier maar het enige dat ik zie is gemekker over die sloffen :joy:

27 likes