Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Wij hebben net na 5 maanden ons terras aangelegd (nieuwbouw, dus hadden alleen zand) en nu al weer broke as fuck. Rest van de zomer maar zonder groen :joy:

1 like

Volgens mij is praktisch alles gesponsord hoor. Anders zou ze denk ik niet overal aparte video’s maken die soms echt over maanden uitgerekt zijn.

4 likes

Kara and Nate! Zijn bij mij op het randje qua amerikaansheid zeg maar maar vind ze wel tof

1 like

Of kringloopvondsten van een paar euro die ze voor €45-60 in de aanbieding gooit.

1 like

Eamon & Bec. Doen wel Van Life maar ik vind ze heel grappig.

1 like

Ik vind dit ook niet fair naar Richie toe: ga iedereen z’n exen maar vragen en er is altijd wel iemand die iets kuts weet te zeggen. Betekent niet dat het nu geen topgast meer kan zijn.

31 likes

Nou dat inderdaad maar ik vind ze ook tering ongemakkelijk doen op sommige stories en die sketches die ze doen niet echt grappig en die worden dan helemaal up gehypet door d’r zus en d’r vriend

Als je die pct vlogs leuk vindt, kan ik je ook dit kanaal aanraden :slight_smile: https://www.youtube.com/user/elinabox

2 likes

Zo klonk het ook wel echt, vooral toen ze weer benadrukte dat ze enkel dingen heeft uitgezocht die ze zelf handig vindt. Dus dan doe je het eigenlijk meer voor je eigen belang. (Ja ze zei ook dat ze dingen koos die de kijker leuk vindt, maar ook dat geeft niet aan dat het centrale doel de ondernemer helpen is)

4 likes

Ja ik vind ze ook leuk. Toffe reizen maken ze

Zou het gek zijn om onder Roos dr vlog een comment te plaatsen met deze ^roddel^ als vraagstukje?

Ja

64 likes

Ja je kunt beter op haar stoep poepen dan dit denk ik

74 likes

Gek ja en mocht het niet waar zijn bijv je kunt hun relatie misschien wel verpesten hiermee. Ik hou zelf wel beetje van roddels hoor maar dit zou beetje te ver gaan. Vooral omdat hier nu 1 persoon iets zegt, wat weer via via is.

1 like

Denk niet dat dat per se hun relatie verpest, in de zin dat het misschien kut is wat hij gedaan heeft, maar het is ook verleden tijd. Hij heeft niemand vermoord oid. Maar aan Roosmarijn vragen gaat sowieso wel ver. Het is haar kanaal over haar leven en niet over dat van Richie.

3 likes

Waarom zou je dat ĂŒberhaupt willen? Wat win jij daar mee?

5 likes

Staat nog geen 100 reacties geleden in dit topic.

En @CTFxC: ik vind het echt stoken als je dat zou doen.

6 likes

Ik zou zoiets ook echt nooit doen. Het was sarcastisch. Het kwam alleen niet zo over.:disappointed:

Had je dat ook gezegd als mensen zouden zeggen “Doe het!” ?

8 likes

Ja, ooit worden ze verkocht. Ooit

1 like