Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Goed dat je het deelt, maakt toch niet uit dat je “erin” bent getrapt. Sommige mensen gaan er jaren heen en hebben er (op wat voor manier dan ook) baat bij. Nu weet je tenminste wel hoe dat gaat daar op zo’n consult!

1 like

Ja, het was echt raar haha. Met buisjes met dingen die naast mijn elleboog (?) werden gehouden en op hoe erg dat dan zou trillen, zie je wat het is ofzo. Echt een beetje vreemd. Maar goed, het kan iedereen dus ‘overkomen’. En ik bleek dus ook ‘gewoon’ reuma te hebben, wat bijna alle klachten ook kon verklaren haha

1 like

Zo dacht ik er eerst over. Maar nu vind ik het absurd dat we dit als goed gedrag van haar beschouwen. Betaal wat je wil kopen en geef dan alsnog gratis reclame. Al die spullen had ze niet nodig. Postbodes hebben het druk genoeg en ze gaat de spullen over een half jaar toch weg doen met opruimen.

13 likes

Ik denk écht dat Bonnie het goed bedoelt, maar haar aanpak is gewoon echt onhandig. Het komt gewoon heel hebberig en gierig over, vooral nu blijkt dat ze zoveel heeft aangenomen (heel de tafel stond vol).

Ik vind het normaal echt totaal niet erg dat vloggers veel producten gratis krijgen, maar dit voelt gewoon anders omdat er nu geen groot concern achter zit, maar een kleine ondernemer die een veel groter risico neemt met gratis spullen opsturen. Tuurlijk hoort dat risico bij ondernemerschap, maar ik vind dat toch fout op een of andere manier.

Ik vind het slim van Bonnie, maar ik beschouw het zeker niet als een vorm van ‘liefdadigheid’ of solidariteit

9 likes

Hoezo, misschien zal ze wel een kindje uit Nederland adopteren. Jij maakt er nu zelf van dat ze een kind uit een derde wereld land zal halen. Vind dat meer over jouw gedachtengang zeggen? Overigens maakt het de wereld wel een beetje mooier, aangezien dat kind een thuis krijgt.

Binnenlandse adoptie gebeurd hier in Nederland nagenoeg niet.

16 likes

Oh dan heb ik niks gezegd.

Is het jullie trouwens opgevallen dat Jenna Marbles er de laatste tijd echt heel slonzig uitziet? Vond haar sowieso nooit echt van de verzorging, maar met die nieuwe video kan ik me gewoon voorstellen hoe ze wel niet moet ruiken.

Maar die kleine ondernemer kiest er toch voor om die spullen naar haar toe te sturen? Blijkbaar verwacht die er dus wel iets uit te kunnen halen. Het is niet alsof Bonnie met een pistool bij deze mensen staat: geef spullen nu! :stuck_out_tongue:

1 like

Haha blij dat jij het zegt, ik durfde het niet te zeggen. Ik vind het niet gierig en ik vind het gewoon een leuke actie. Die mensen krijgen tegen kostprijs leuke exposure waar ze normaal voor moeten betalen. Leuk toch!

4 likes

Hahaha Roosmarijn heeft een groot tshirt voor de baby gekocht zodat het ‘oversized’ is. Fashunn

14 likes

Heb het al wel eens vaker aangegeven, maar die adoptiediscussies kunnen (geldt uiteraard vast niet voor iedereen) voor mensen die hier zelf mee te maken hebben super vervelend zijn om te lezen. Een beetje alsof je een kind hebt gekregen en mensen dan gaan discussiëren of je dat kind wel op de wereld had moeten zetten om wat voor reden dan ook.

Ik ben bewust van de complexiteit ervan en dat het micro en macro perpectief anders is. En iedereen mag er een mening over hebben, maar kan dat dan bv in een apart topic ofzo?

16 likes

Adoptie maakt de wereld mooier…
Haha meid educate yourself

5 likes

Misschien is het handiger om uitleg te geven zoals mensen hierboven in plaats van zo’n verheven opmerking te plaatsen.

57 likes

Dit is bijv een goed artikel.
Wat vaak word gedacht bij adoptie is dat je naar een ander land naar een weeshuis gaat daar een schattig kindje uitzoekt mee naar Nederland neemt en het leuk Pieter Jan noemt en klaar is kees.
Maar niet ieder adoptie kind is daadwerkelijk ouderloos. En dat is allleen al een klein dingentje.
Voor de rest blijf ik bij mn educate yourself.

3 likes

Maar ze is echt heel kritisch dus ze neemt echt niet zomaar genoegen met alles waar ze om gebedeld heeft en wat haar vervolgens gratis wordt opgestuurd.

Opvallend dat ze wel weer een heel ‘segment’ aan de webshop van endless weekend besteedt.

26 likes

Zij heeft een aantal samenwerkingen met tv en kringloopwinkels enzo. En hij is iets van art director.

Ik dacht niet een relatie maar als huisgenoten
Maar ik keek sinds die comment ook anders tegen hem

Ik word helemaal onrustig van die video van Bonnie. Heeft ze haast ofzo.

1 like

Ja dat heb ik dus ook. Hoop dat dat niet waar was of anders was want voelt nu niet meer hetzelfde en ik was wel een beetje verliefd eigenlijk.

1 like