Dat mensen er nog intrappen bij die Moderosa geeft ook wel aan dat veel volgers echt een enorm bord voor hun kop hebben. Dat is toch zelfs in het nieuws geweest
Nee
Wel een beetje gericht op 17-jarige meisjes denk ik maar ik heb Ava Jules ontdekt en vind haar echt leuk! https://youtu.be/aUdNSKbGBDo
Als ze het echt doet vind ik dat wel echt heel nobel van haar, want ik kan me best voorstellen dat ze -als iets kleinere influencer- de samenwerkingen niet voor het uitkiezen heeft.
Vind het ook knap dat ze open staat op (negatieve) feedback in deze situatie.
Echt belachelijke praktijken. Ook heel veel van die online shops die merkloze baby spullen verkopen halen letterlijk alles van aliexpress. Dat vind ik ook zo kwalijk, wetende dat de kwaliteit en veiligheid van die producten niet kan gegarandeerd worden. Eerste wat ik doe bij zo’n shop is de foto opzoeken op aliexpress en echt elke keer is het prijs. Dikwijls zelf letterlijk dezelfde foto. Alleen gooien zij een tof webdesign erover en hop, de prijs x2 of x3.
Het maakt me alleszins huiverig om nog iets merkloos te kopen online.
Ik vind haar ook echt een leuke YouTuber!!
bonnie zie je dit? zo kan het dus ook (ik vind je verder wel leuk hoor)
Heeft zij al 1396 vlogs gemaakt?!? Hoooooly shit
Ik vind dat dus echt een verschrikkelijk ongehoorzaam kind. Kan Alexis natuurlijk niets aan doen, maar echt zo vaak in de vlogs gezien dat ze dingen doet die niet mogen en dat Josh er dan totaal geen grip op heeft…ijsjes pakken, kerstballen uit de boom halen, die hond lastig vallen…pff.
Ook alleen maar foto’s in zittende poses, één staand maar dan hangt er een tas voor. Kan je toch nooit zien hoe de jurk zit.
Wat is hier niet aan te vergelijken? Bonnie heeft gewoon geld en volgers toch. En geheid dat bon het idee heeft van Sierra, ze kwam er precies een dag later mee.
Weet je wat ik bij Bonnie ook denk. Dat ze met die oproep alleen maar armbandjes krijgt van 12 jarige meisjes die dat verkopen via insta.
Enkelbandjes toch
Ik snap ergens best dat Bonnie’s “exposure” geld waard is, maar ik vind het gewoon heel gierig om gratis producten te vragen van kleine ondernemers. Ik snap dat dit een ‘barterdeal’ (heet dat zo?) is, maar als je echt wilt steunen dan betaal je gewoon en laat je het zien omdat je enthousiast bent.
Ik denk trouwens dat Bonnie een publiek heeft dat veelal bestaat uit tieners, en dus vaak van ouders niet zomaar dingen op internet mogen bestellen en/of uberhaupt het geld er niet voor hebben.
Wat had je gezegd?
Tuurlijk scheelt het qua inkomsten, maar ik kan me niet voorstellen dat Bonnie geen geld heeft om dingen gewoon zelf te kopen. Influencers van vergelijkbare grote hoeven echt niet op een houtje te bijten.
LOL, hoe is het laster als je iemand doorverwijst naar een andere site