Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat het koningshuis ook onder de jeugd genoeg aanhangers houdt om zichzelf te legitimeren. Best slimme move

19 likes

hahaha maxima <3 zij is echt zo cute, echt zo’n typische overenthousiaste moeder

35 likes

Ok.

83 likes

HAHAHAAA

1 like

https://www.instagram.com/p/B_fbeoMnHoQ/

Goed voorbeeld qua maatregelen :roll_eyes:

Lijkt bij mij al verwijderd. Wie was het?

Oh ze heeft het al verwijderd inderdaad.
Was een filmpje van Jessie Jazz en Kaj Gorgels die met vrienden op een inimini balkon stonden te feesten voor Koningsdag. :roll_eyes: Snap niet dat je zoiets perse wil posten op social media als je een grote following hebt.

7 likes

Oeps niet goed gekeken dus… ben benieuwd waarom ze niet meer uploadt

Heeft zij inmiddels een boel laten inspuiten of wat is er met haar gezicht? :zipper_mouth_face: (Ook kijkende naar de rest van de insta-foto’s)

1 like

Ze verkoopt nu in haar webshop fake designer items wat ik überhaupt niet snap, maar zeker nadat ze al een rechtszaak heeft gehad na het verkopen van ‘Chanel’ powerbanks?

1 like

Ja helemaal mee eens! Sowieso leuke mensen, volg haar al een tijdje (ook toen ze ziek was enz). Ze gaan ook een boek schrijven.

1 like

100 % Nederlander maar wel ergens 1/8 italiaans hoooowr!!

7 likes

Hahahah dat word mn nieuwe antwoord als iemand vraagt naar mijn afkomst

46 likes

1/3 Russisch, 1/3 filler en 1/3 Nederlands

16 likes

Monica gaat in dr nieuwe vlog een podcast opnemen met Kaj (Gorgels gok ik?) want hij gaat met een podcastserie beginnen. Gelukkig waren er nog 0 podcasts :slightly_smiling_face:

12 likes

Omg lekker vla, @Vuile_bitch!

11 likes

Ja zeker heeerlikkkk :heart::heart::heart::heart:

5 likes

Hij moet denk ik ook ergens zn geld vandaan halen nu :joy:

1 like

Vla, Nina Warink en Saar. Mijn heilige 3-eenheid.

3 likes