Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Kan je wel leuk met de achterkant tegen mensen hun schenen trappen als zij zich niet aan de anderhalvemeterregel houden.

5 likes

Weet niet of meer mensen haar nog volgen maar Jolien van yourlifestyleguide is zwanger en ligt al 12 dagen in het ziekenhuis, heeft blijkbaar iets aan haar hart en ze mag alleen haar man 1x per dag zien en haar dochter niet :sob:

Voor wie ook behoefte heeft aan some good news

2 likes

Jesus

89 likes

Hahaha, ik word in deze comment zowel als probleem als als oplossing gezien. Lov it

2 likes

We kunnen er ook confetti bij doen als je wilt. NIEMAND WIL TOCH CONFETTI ONTVANGEN. Als iemand mij een cadeau opstuurt waar confetti bij zit is de vriendschap over

79 likes

:joy::joy::joy:

Niet veel mensen kijken haar geloof ik maar Fadim krijgt een meisje!!!

16 likes
13 likes

Toch vind ik ze ook wel iets voor Jessie Maya (geen haat)

Geen idee of je het interessant vindt, maar deze video legt uit wat deze zgn ‘follower loops’ zijn. Wist niet dat dit concept ook al in Nederland bestond, maar basically komt het erop neer dat de accounts die je moet volgen een x bedrag hebben ingelegd om hieraan mee te doen. Vandaar de vage accounts.

Wel grappig dat de Verbon familie al vergeleken werd met de Kardashians in een van de comments hier, want die houden dus ook regelmatig van deze winacties. Heel leuk die win actie, maar eigenlijk zit je gewoon je volgers te verhandelen.

Hier wat meer uitleg:

4 likes

Leest zij mee dan?

Ons Alwin gaat meedoen met de Ramadan

Edit: oh lama hij doet het maar voor 1 dag

13 likes

Alwin wil een foodblog beginnen :new_moon_with_face:

27 likes

plaatsvervangende schaamte bij de familie Verbon wow

20 likes

Nee nee nee!!! Als groot kardashian fan ben ik het daar echt niet mee eens.

3 likes

Als je de vlog niet kijkt is deze post echt… weird

26 likes

Oohhh ben beetje tipsy en heb er helemaal zin in

5 likes

HAHAAAA het was echt verschrikkelijk die oosterse muziek ook terwijl hij linzensoep ging maken ik ga stuk

7 likes

Hoe is het eigenlijk met Yvonne Coldeweijer? Ze heeft al 2 maanden niet meer geüpload en kan haar ook niet meer vinden op social media

2 likes