Oh ik zou dat misschien wel doen ja! Ik eet voornamelijk vega maar ben het niet 100%…
Fun fact ik heb met die vriend van Lieke Biemans een relatie gehad haha!
zaadzusters!!
sorry
Ik vind de return van Oma Miep toch welinteressanter dan Mascha’s baby.
Ik kan die lange lelijke vlerken van die clip in weave of hoe dat ook heet ook echt niet áán gewoon. Ziet er zo onverzorgd en overduidelijk nep uit.
Dat heb ik al jarenlang bij Svenja van lovinglifeiseasy. In irriteerde me daar zó aan dat ik haar ben gaan ontvolgen, al jaren terug maar nu ik dit lees moet ik meteen weer aan haar denken.
ik word zo ongemakkelijk van mensen die jarenlang proberen influencer te worden maar het gewoon écht niet in zich hebben haha
Ik vind dit bij Bonnie ook heel vaak. Zo’n gek geknepen mondje.
@anon46421473 ik heb dus ooit toen ik niet kon slapen haar hele instagram terug gescrolld tot ergens in 2014 en heb gewoon geen een foto kunnen vinden waar ze het niet doet. Sterker nog, het wordt met de jaren alleen maar erger en een gespannener mondje. Ziet er helemaal gek uit als ze met andere mensen op de foto staat.
Ik vraag me dan altijd af of dat soort mensen heel erg een complex hebben mbt hun gebit of lach en daarom maar zo krampachtig gaan doen op de foto?
Oei het lijkt alsof ze op een citroen zuigt.
Zonde want als je verder terug scrollt ziet haar gezicht er veel natuurlijker/ontspannen uit inderdaad.
Volgens mij praatte ze altijd al zo. Ook in vlogs voordat ze in India woonde.
Wow volgens mij was ik vroeger habbo/msn vriendinnetjes met haar echt jaren
Ze had langer geleden wel vaak foto’s dat ze haar tong tussen haar tanden duwde en vinden ook veel mensen (ik ook) irritant en raar. Misschien probeert ze nog steeds die neiging te onderdrukken
Edit:oeps ik dacht dat het over shifra ging
Heeft hij nooit een mening of stem gehad?
Ik heb het idee dat hem alles wordt opgedragen. Haar stijl, haar smaak, haar kamer, haar foto’s, LACH, haar interieur, haar ouders, haar vriendinnen, *nogmaals een geforceerde LACH, haar spon, haar BBQ.
Alles lijkt zo geforceerd nep en perfect. En ik heb het idee dat hij mee ‘moet’ doen voor het perfecte plaatje.
Jawel er zijn wel foto’s! Heb vannacht ook alles terug gescrold en 3 foto’s gevonden waarop ze normaal lacht, daar kreeg ze ook reacties op van “ah eindelijk lach je met open mond, moet je vaker doen!”
Is er iemand die zich nog waagt aan de vlogs van Charlotte Blitzbum?
Voor mijn gevoel zat ze nog niet zolang geleden met enorm liefdesverdriet maar zag de titel van haar nieuwe vlog en ze gaat kamperen met de familie van haar nieuwe date? Die laat er geen gras over groeien
Ahja, kan me voorstellen dat je je daar dan megabewust van wordt en dan juist gekke dingen gaat doen met je mond.
@Spaarlamp jammer dat ze daar dan niks mee doet, want denk dat dat een stuk mooier is
Oh faal ik kijk nu beter en dacht dat het over Shifra ging hahahaha ik ken die hele dame niet die gelinkt werd
Ja daarom dacht ik ook dat het over haar ging haha!