Op Storytel staat het boek van Doortje Smithuijsen over influencers. Ik vind het een uitzonderlijk slecht boek. Ergens op de helft begint ze weer nutteloos moeilijke woorden te gebruiken (gelukkig dus rijkelijk laat). Het verhaal van Anna Liss wordt wel beschreven en blijkbaar heeft haar man dus laten vastleggen dat zij haar kinderen niet herkenbaar in beeld mag brengen en Anna geeft gewoon toe dat dat haar verdienmodel is?!?
Misschien is het gewoon een Rody fissa
Maar zijn nieuwe partner mag hun kind wél herkenbaar op haar publieke insta zetten. Bewijs dat het hem dus alleen om Anna dwars zitten ging en niet echt om de privacy van zijn kinderen.
Wauw, dat is echt wel super sneaky. Trek dan een lijn.
Ja, dat ook. Ze benoemt ook in het boek dat het puur is om haar het leven zuur te maken. En dat hij dan geen alimentatie hoeft te betalen.
Wacht even, ik heb haar boek niet gelezen, maar als zij toch de kids herkenbaar deelt hoeft haar ex geen alimentatie te betalen? Terwijl zijn nieuwe partner, die niet eens hun moeder is, diezelfde kids wél herkenbaar mag delen zonder gevolgen? Begrijp ik dit goed? Zo ja: flabbergasted.
Ik ga het even voor je terugluisteren hoe het precies wordt gezegd, maar dat kan vanavond pas.
Ik denk ook dat het alleen voor hun boeiend is. Als het nog iets voor der youtubekanaal zou zijn dan snap ik nog een beetje dat je zoân story zou maken.
Hahaha omg dit is toch eigenlijk te triest voor woorden 

En dat voor een Youtuber
Niet jou reactie btw, maar dat zij zo zijn XD
En dan is er iemand die reageert met wat gebeurt er en zegt die persoon: KOM PRIVĂ !!!
echt fuck you 
Ik ben heel benieuwd. Overigens gezien die hele situatie en dat hele verhaal zou het me weinig verbazen hoor.
haha scherp 
Oohh zo leuk om deze weer eens te zien. Dit was echt 1 van de eerste (of het eerste) internetfilmpje dat ik ooit zag.
PS jammer dat het toetsenbord op bureau sla stukje ontbreekt 
Whaha, dat ze dan zeggen: âIk stuur je even een PBâtje.â
En dat dan de random buurvrouw van de vriend van haar tante comment met: âGraag ook een PBâtje.â
Deze eindigt denk ik nog boven âGedeeld in Woerdenâ in de cringe top 5.
Wat is dit? 
Gaan Sanny en jorg nu werkelijk alle zelfde (spon)zaken afgaan waar die Huismuts geweest is?
En hoezo willen zij hulp van de Huismuts? Ik vind hun eigen stijl net heel leuk. Hopelijk krijgen ze niet zoân Huismuts copy paste interieur. Of een mislukt behang zoals Co 
Daar kan ook iedere andere random plaatsnaam staan. Het gaat om mensen die denken dat social media locatiegebonden is.
Oh zo! Ik snap hem!
Dacht dat dat ook een âdingâ was of een of ander filmpje ofzo 
Sorry heel dom 
Same!! Mân docent plaatste een aankondiging dat âde cijfers zeer binnenkort bekendgemaakt zullen wordenâ om vijf minuten later het cijfer te plaatsen. Laat die aankondiging dan gewoon achterwege, scheelt me weer een hartverzakking
Omg waarom zou je dit doen? Whyyyy?