Wie?
Ik vind de naam ook mooi, leuk dat ze een Russische naam hebben gekozen en natuurlijk Poppy erin hebben gehouden.
Sorry was onduidelijk door de vele posts zo snel tussendoor, heb het aangepast.
Hahaha jaa daar kun je meestal wel van uit gaan. Zullen we het bij 1 topic houden.
No problem. Zoveel spon. Zoveel weer ongedragen doorverkopen. Oh en ze heeft ook een bloedtest gedaan (zoals die van Annic), maar dan bij een ander bedrijf.
Zullen we Mascha gewoon bespreken in het topic waar ze altijd besproken wordt, namelijk het beutyblogtopic. Drie topics is een beetje overdreven.
Mag ik hier even cringen om Shifra die post over de tuin en het heeft over fotoās die Hans āspontaanā van haar heeft genomen
Ik denk wel goed, ze heeft een nieuwe gravelbike
Wow, las eerst āGravelbekā.
Is dat als je met je bek in de gravel valt en je van die putjes in je kin krijgt?
Hier is een gravelbek een kraterkop.
Maar ook ik las hem als gravelbek
Komt wel op t zelfde neer in principe Ik heb zoān stomme āinside jokeā met een vriendin van me waarbij we onze kinnen intrekken en het er kraterig uitziet, āBen je met je bek in de gravel gevallen?ā.
Nog ff 1 ding en dan stop ik met spammen, maar ik ben nog een keer Bonnieās vlog vandaag aan t kijken en ik snap haar frustratie nu nog meer, want als je een VEGGIE burger besteld, waarom is er dan uberhaupt een āNo baconā optie?..zijn er serieus mensen die een vegetarische kipburger bestellen maar er wel een plak bacon op willen?
Ik dacht ik ga Ivana maar weer eens checken wat die allemaal aan het doen is. Blijkbaar heeft ze eind vorig jaar een TEDx talk gegeven bij TEDx Talks
Ik zou dat doen! Smaak van de burger zelf boeit mij niet, maar bacon
Heeft ze nou een beetje de Indiase tongval overgenomen of ligt het aan mijā¦
Edit: ik haal bij dezen āeen beetjeā maar weg.
Nee dat hoor ik ook zit ook net te luisteren
Nee die optie is er niet haha. Je hebt van die veggie kip burger ook een echte kip burger en daar hoort die bacon wel op. En ik denk dat de normale vaker word besteld dus de bacon er uit automatisme is op gedaan.
Het ergste is het is mn favo burger en ik heb er nu toch een partij zin inā¦