Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Wie?

Ik vind de naam ook mooi, leuk dat ze een Russische naam hebben gekozen en natuurlijk Poppy erin hebben gehouden.

3 likes

Sorry was onduidelijk door de vele posts zo snel tussendoor, heb het aangepast.

Hahaha jaa daar kun je meestal wel van uit gaan. Zullen we het bij 1 topic houden.

6 likes

No problem. Zoveel spon. Zoveel weer ongedragen doorverkopen. Oh en ze heeft ook een bloedtest gedaan (zoals die van Annic), maar dan bij een ander bedrijf.

Zullen we Mascha gewoon bespreken in het topic waar ze altijd besproken wordt, namelijk het beutyblogtopic. Drie topics is een beetje overdreven.

7 likes

He er niet nog ergens een Insta-account inclusief volgers wat @Trenchcoat kan overnemen? :whistling:

10 likes

Hoe zou het met Japke Janneke gaan?

12 likes

Vraag het aan Rebecca Denise…

18 likes

Mag ik hier even cringen om Shifra die post over de tuin en het heeft over foto’s die Hans ā€œspontaanā€ van haar heeft genomen :woman_facepalming:

14 likes

Ik denk wel goed, ze heeft een nieuwe gravelbike :+1:t3:

2 likes

Wow, las eerst ā€œGravelbekā€.
Is dat als je met je bek in de gravel valt en je van die putjes in je kin krijgt?

3 likes

Hier is een gravelbek een kraterkop.

Maar ook ik las hem als gravelbek :joy:

1 like

Komt wel op t zelfde neer in principe :joy: Ik heb zo’n stomme ā€˜inside joke’ met een vriendin van me waarbij we onze kinnen intrekken en het er kraterig uitziet, ā€œBen je met je bek in de gravel gevallen?ā€.

2 likes

Nog ff 1 ding en dan stop ik met spammen, maar ik ben nog een keer Bonnie’s vlog vandaag aan t kijken en ik snap haar frustratie nu nog meer, want als je een VEGGIE burger besteld, waarom is er dan uberhaupt een ā€œNo baconā€ optie?..zijn er serieus mensen die een vegetarische kipburger bestellen maar er wel een plak bacon op willen?

2 likes

Ik dacht ik ga Ivana maar weer eens checken wat die allemaal aan het doen is. Blijkbaar heeft ze eind vorig jaar een TEDx talk gegeven bij TEDx Talks

3 likes

Ik zou dat doen! Smaak van de burger zelf boeit mij niet, maar bacon :drooling_face:

1 like

Heeft ze nou een beetje de Indiase tongval overgenomen of ligt het aan mij…

Edit: ik haal bij dezen ā€˜een beetje’ maar weg.

28 likes

Nee dat hoor ik ook zit ook net te luisteren

1 like

Nee die optie is er niet haha. Je hebt van die veggie kip burger ook een echte kip burger en daar hoort die bacon wel op. En ik denk dat de normale vaker word besteld dus de bacon er uit automatisme is op gedaan.

Het ergste is het is mn favo burger en ik heb er nu toch een partij zin in…

2 likes