Ik ben heel benieuwd. Overigens gezien die hele situatie en dat hele verhaal zou het me weinig verbazen hoor.
haha scherp 
Oohh zo leuk om deze weer eens te zien. Dit was echt 1 van de eerste (of het eerste) internetfilmpje dat ik ooit zag.
PS jammer dat het toetsenbord op bureau sla stukje ontbreekt 
Whaha, dat ze dan zeggen: âIk stuur je even een PBâtje.â
En dat dan de random buurvrouw van de vriend van haar tante comment met: âGraag ook een PBâtje.â
Deze eindigt denk ik nog boven âGedeeld in Woerdenâ in de cringe top 5.
Wat is dit? 
Gaan Sanny en jorg nu werkelijk alle zelfde (spon)zaken afgaan waar die Huismuts geweest is?
En hoezo willen zij hulp van de Huismuts? Ik vind hun eigen stijl net heel leuk. Hopelijk krijgen ze niet zoân Huismuts copy paste interieur. Of een mislukt behang zoals Co 
Daar kan ook iedere andere random plaatsnaam staan. Het gaat om mensen die denken dat social media locatiegebonden is.
Wat denk jij? Nog 2,5 uur om je stem in te zetten! Win een rodi frietje.
- Een huis
- Een huisdier
- Een samenwerking
- Een reis
- Een ingebouwd bad
- Een verloving
- Niets van dit alles
0 stemmers
Oh zo! Ik snap hem!
Dacht dat dat ook een âdingâ was of een of ander filmpje ofzo 
Sorry heel dom 
Same!! Mân docent plaatste een aankondiging dat âde cijfers zeer binnenkort bekendgemaakt zullen wordenâ om vijf minuten later het cijfer te plaatsen. Laat die aankondiging dan gewoon achterwege, scheelt me weer een hartverzakking
Omg waarom zou je dit doen? Whyyyy?
Mijn werkgever doet dit nu ook al 4 maanden. Dan komt er op de mail een aankondiging voor een webcast en dat we die echt niet kunnen missen. Puntje bij paaltje vertellen ze niets nieuws haha. Zo irritant
Ik vind daar wat vanâŠ
Pb me dan vertel ik wat ik er van vind.
Misschien kondigt Bonnie een samenwerking aan met de blokker voor een kaassoufle snijder. Of krijgt ze alsnog haar gratis product van de Mac
Wel pas om 16:30!!
Ik denk dat Bonnie een waardebon van de Mac heeft ontvangen
Als ze in dezelfde buurt een huis hebben gekocht ben ik echt jaloers.
Wat is roesten 
In het straattaalwoordenboek staat: Roesten = Als je ergen heel lang naar toe moet en het saai is
???
Ooooh ja.
Zo dom maar kwam er echt niet uit