Mensen stoppen ook hun tong in elkaars bek (onder andere) dus ach.
Woningen worden hier vaak ook wel echt zwaar overboden.
Ja dat en we likken elkaars genitalien dusja yolo.
Vast ook een goede boost voor haar kanaal, verhuisvlogs
Dan heeft degene die ze in de ikea gespot heeft misschien toch de waarheid gesproken en kwam het gewoon niet in de vlogs omdat ze toen nog niet bekend wilde maken dat ze gingen verhuizen
Wat er wordt gezegd: haar ex heeft een convenant opgesteld, dat Anna Liss haar kinderen niet herkenbaar mag tonen. Ze toont haar kinderen alleen met stickers voor het gezicht op instagram. Ze denkt dat haar ex dat heeft gedaan, omdat ze dan ‘inkomsten misloopt’. Ze heeft niet de financiële middelen om dat convenant aan te vechten.
Een bovenwoning is dat gewoon een appartement zeg maar? Of nu ja, dus geen volledig huis? Sorry Belg hier en die term gebruiken wij niet voor zover ik weet
Meestal is het een woning die is opgesplitst; de begane grond is Inc tuin dan van iemand anders en de 2e verdieping heeft dan een eigen ingang en andere bewoner/eigenar. Vaak zit er bij de 2e verdieping dan ook nog een 3e verdieping, maar niet altijd.
Anna Liss is toch de ex van die vent die nu met Kimberly Klaver is?
Die Koen is echt cool! Staat daar gewoon met een exuses lost het op voor zn fans en komt niet met kut smoesjes.
Milan daar in tegen… die doet echt alles voor geld zeg.
En King alert moet echt van het internet afgehaald worden zeg pff.
Milan valt echt door de mand met z’n pseudo “HUH??” houding. Vind hem sowieso onsympathiek overkomen altijd.
Haha nu je het zegt. Ik kan het niet meer ontzien nu
Ja, die!
IK WORD ZO ONGEMAKKELIJK VAN HAAR KIN DIE ZE ZO OPSPANT
@Suikerklontje ooh dat verklaart waarom er dan relatief veel van zo’n woningen voor 300k te koop zijn zoals hierboven gezegd werd, vond dat wel heel weinig voor een volledig huis in het centrum van een stad!
In het boek is te lezen dat ze na een tijdje een baan voor 4 dagen heeft als PA van een kunstenaar. En dat ze daardoor geen tijd heeft om te editen. Verder is dat boek tergend saai.
What the fuck…
Ik vind wat sommigen nu met Bonnie doen hier, met die avocado whatever trouwens wat gemeen en beetje pesterig.